Kirjoita tähän mitä oikeasti haluaisit kirjoittaa fb:ssä.

• Viestiketjun aloittaja kauhea
  • Ensimmäinen viesti
fffff
Mun tekis mieli kirjoittaa että "miksi mun ihanat lapset ei ansaitse isovanhempia" ja miljoona huutomerkkiä perään tai sitten "perkele mun lapsilla on enemmän isovanhempi kuin kellään tietämälläni lapsella muttei kukaan heistä ole kahdeksan vuoden aikana viettänyt päivääkään lapsenlapsensa kanssa kahden"..

Hoitajaa en kaipaa vaan edellisen sukupolven arvoja!

SAATANA!!! :/

Ilkeä myös
"Näytätpä aina todella erilaiselta näissä kuvissasi", voisin laittaa kaverille joka on joka-ainoassa kuvassaan täydessä meikissä ja hiukset kampaajan jäljiltä kiharrettuina. Minä näen häntä noin kerran kaksi viikossa ja hän on aina ilman meikkiä ja hiukset suorina.

"Hehhehehehee" laittasin 101 kiloa painavalle kaverille, joka on päättänyt olla kesällä 40 kiloa kevyempi ja joka päivittää heiaheiaan joka päiväisen liikuntasuorituksensa, jotka ovat joko lenkki koiran kanssa 15 minuuttia tai 40 lantionnostoa, 40 vatsalihasliikettä. Ruokapäivitykset hänellä ovat kaikkea hyvin terveellistä, pizzaa, pastaa ja muffinsseja ja suklaakakkua leivotaan ainakin kerran viikossa"

"Sori, mut mä en millään keksi mitään positiivista sanottavaa sun lapsesta." Sanoisin hänelle, joka laittaa noin 15 kuvaa lapsestaan, joka näyttää suoraan sanottuna, vastenmieliseltä.

Ampu tulee
"Tiedätkö, mua ei penninkään vertaa kiinnosta nuo sinun koirapäivityksesi, jotka olet kirjoittanut niin se koira olisi itse kirjoittamassa. Tyyliin tänään leikin mamin kanssa kepillä ja sitten söin hyvää lihapurkkiruokaa ja nyt olen todella tyytyväinen vuh vuh"

Kuolleet kalat
Sanoisin, että todella hienoa kun ette roiku massan mukana... Niille ihmisille, jotka kirjoittavat "Om nom nom nom" tai "nyt nukkumaan koska huomenna koulu", "olen iloinen koska poikaystävä" tai "se tunne kun..."

"hopea"
Liittyen jonkun kaverisi päivitykseen tai kuvaan.

"Ei helvetti :D Oikeestikko luulet, että joku ostaa näitä sun reikäsiä ja kulahtaneita lumppuja tolla hinnalla!? :D " (kirpparikuvaan)
Tämä. Onneksi joudun seuraamaan vain yhden fb-kaverini myynti-ilmoituksia (en jaksa hänen päivityksiään piilottaakaan, ainakaan vielä) mutta joka kerta tekis mieli sanoa että vie ne lumput roskiin tai anna edes ilmaiseksi eteenpäin äläkä vingu niistä rahaa.

"hopea"
"Tiedätkö, mua ei penninkään vertaa kiinnosta nuo sinun koirapäivityksesi, jotka olet kirjoittanut niin se koira olisi itse kirjoittamassa. Tyyliin tänään leikin mamin kanssa kepillä ja sitten söin hyvää lihapurkkiruokaa ja nyt olen todella tyytyväinen vuh vuh"
Ei saatana. Onneksi kukaan mun fb-kaveri ei kirjoittele tuollaisia päivityksiä vaikka usealla koira onkin.

[QUOTE="vieras";28067129]Kesäkuntoon päivittelijöille: Et sä mihkään kuntoon pääse, viime kesänäkin yhtä läskinä. Ei se kroppa parissa kuukaudessa kerran viikon jumpalla nätiksi tule.

Lihaville herkku kuvineen: Kannattaako?Mieti nyt vielä ennen kuin syöt...[/QUOTE]

Vaikuttaa aika ilkeältä, varsinkin tuo jälkimmäinen. Miksei ylipainoinen saisi herkutella? Eri asia jos jatkuvasti valittavat painostaan siellä tms. mutta vähän vaikuttaa siltä, että pidät itseäsi jotenkin parempana ihmisenä, kun näitä "kavereitasi", jotka eivät ilmeisesti ole hoikkia ja kuntoile säännöllisesti.

Muiden viesteissä mielestäni päivitellään selkeästi ärsyttäviä FB-postauksia, en ymmärrä miten nuo sinun mainitsemasi asiat voivat juuri ärsyttää muita.

Itse kotona tulee tehtyä facepalmia kun jotkut avoimesti mollaavat persuja tai heittävät kunnon rasistista läppää. Tai yleensäkään alkavat kiihkolla jauhamaan politiikasta ja inttämään kavereiden kanssa. En jaksa alkaa siihen samaan inttämiseen, vaikka joskus tekisikin mieli sanoa painava sana toisten ennakkoluuloista ja täysin subjektiivisista asenteista. Itsekin haluan pitää Facebookin mieluummin sellainea kivana kanavana, jossa vaihdetaan kuulumisia tuttujen kanssa.

Viimeksi muokattu:
En kirjoita sinne asioita, joita en tarkoita.
Tai kirjoitan vaan sitä, mitä tarkoitan..

Omat fb-kaverini eivät päivityksillään tai kuvillaan ole onnistuneet ärtymiskynnystäni ylittämään, tai jos olisivatkin, eivät niin pahasti, että jäisi kommentoitavaa hampaankoloon. Valitsen silloin mieluummin sen kommentoimatta jättämis vaihtoehdon.

rtas
eräälle tutulle tekisi mieli joskus sanoa, että luuletko todella, että kukaan ei tajua sun perjantai juopottelua, kun päivität mitä omituisimpia tilapäivityksiä, mitkä lauantain aikana poistuvat kuin taikaiskusta.

......
"Nyt kaalilaatikkoa ja ruisleipää, nami!"
-Mahtaa sua kyllä pierettää sen jälkeen!

Piti hillitä itseni, etten oikeasti kirjoittanut tuollaista kommenttia. Ei ollut mikään hyvä kaveri, pelkkä etäinen tuttu opiskelupaikalta vaan.

"Kyytiä tarjolla välillä Kuopi-Helsinki tänään klo: xx.xx-xx.xx. Osallistuthan bensakuluihin." (yksi tuttu kirjoitti kimppakyyti-yhteisöön)
-Sulta voisin haluta kyytiä milloin vain, baby. ;) ;)

fckbtch
Ai että kun voisikin tekisin eräälle hu*ra valjakolle selväks että jättää muiden varatut miehet rauhaam!! Ei jokaisesta varatun miehen kuvasta tai kommentista tarvii tykätä tai aina kun näkyy onlinessä nii alkaa puhua. Get a life bitch (ja varsinki oma mies..)

Tympii
"Olisiko mitenkään mahdollista että nyt 36-vuotiaana jättäisit pikkuhiljaa sen teinilandian taaksesi. Ketään ei kiinnosta nuo "jee dokaamaan pää täyteen" päivitykset ja yhtä noloja on nuo "rahat lopussa", "pankkitilillä 20 euroa kuun loppun asti" jutut. Olet jumalauta lähes keski-ikäinen, vakituisessa työssä oleva ihminen, jonka luulisi jo osaavan käyttää harkintaa sekä elämäntyylissään että siitä kertomisessa".

Yhdelle tekisi mieli sanoa, että ketään ei oikeasti kiinnosta jatkuvat pissa-kakka-yrjö-napa-päivitykset vauvasta. Siis "Ihanaa ystävänpäivää kullat(tiedätte keitä ootte sydän sydän).. Vauva teki tooooosi ison kakkan äsken.. Sydän sydän sydän"- tyylillä.. Ja sitten listataan mitä kaikkea sen vauvan kanssa onkaan taas tehty päivän aikana. Yhdessä ovat tuttia syöneet ja maitoa juoneet ja vaunuissakin menty kauppaan.

Yks toinen kaveri taas julistaa avoimesti, että "nyt on tissit niin täynnä maitoa,että ihan on yli oman tarpeen -> mies saa viedä tarvitseville sairaalaan" ..

rtas
eräälle tutulle tekisi mieli joskus sanoa, että luuletko todella, että kukaan ei tajua sun perjantai juopottelua, kun päivität mitä omituisimpia tilapäivityksiä, mitkä lauantain aikana poistuvat kuin taikaiskusta.
Samalle tutulle tekisi mieli vastata joskus kutakuinkin näin:
"kuvitteletko saavasi jonkun vuoden äiti palkinnon päivittämällä jatkuvasti mitä kaikkea olet siivonnut, leiponut tai tehnyt lasten kanssa koko viimeisen vuorokauden väsymättä ja nukkumatta"
:D

Ärsyttää todella, kun ihminen jonka voisi kuvitella tekevän kuolemaa kaikkien niitten "yhyy taas saikkuu ja lääkkeitä naamaan ja selkäranka tulessa ja diagnoosia ei lekuri pysty tekee, kuolen kohta :((((("-päivitystensä kautta, istuukin joka vkl kaljalla ja tanssii pilkkuun asti joka yö yms. :D

"vieras"
[QUOTE="Susu";28067066]Mä haluaisin laittaa päivitykseen jotain siitä, kun muutamat ihmiset terrorisoi siellä muita jatkuvilla päivityksillä. Toinen heistä mm päivittää jokaikisen liikkeensä ja tekonsa kuvailemalla kaikkea yksityiskohtaisesti. Toinen taas on ilmeisesti jonkinsorttinen mielenterveyspotilas kenen naisiin kohdistuva viha ja turhautuminen tulee kaikessa esiin. Myös hän päivittää statuksensa noin 73krt vuorokaudessa... Pitää varmaan deletoida noi ihmiset...[/QUOTE]

Ei tarvi deletoida, niiden päivitykset voi piilottaa.

"Mie"
Mulla oli facessa ennen kaverina sellanen läski tyyppi joka aina ruinasi kyytiä jonnekkin "voiks joku nakata mut sinne ja sinne" vaikka matkaa olisi ollut vaan se 1-2km. Teki niin mieli kirjottaa sille aina että "Tekis sullekkin ihan hyvää joskus kävellä" mutta tyydyin poistamaan koko tyypin kavereistani.

Yhteistyössä