meidän koira on sairas.

  • Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
kukka-hattu
[QUOTE="Iii";28006038]Kerroin sen jo. Kirjoita koirasi perseestä jonnekin koirapalstalle.[/QUOTE]

kannattaa pitää taukoja välillä palstailusta, jos alkaa noin kovasti keittämään joku aihe
 
Tuolta ei saa tyhjennettyä. Sillä ne tiehyet on todella ahtaat ja toisella puolella niin ahdas, ettei eläinlääkärikään ole kertaakaan saanut sitä eritettä sieltä ulos, paitsi fistelin kautta. Olivat semmoiset, että jos niitä yritti tyhjennellä, niin se puoli tulehtui satavarmasti. Tulehtui tietysti myös ihan ilman yrittämistäkin. Sitten sitä oli vielä vaikea havaita, koska koira vaikutti aina niin pirteältä ja terveeltä.
Ok, no sitten leikkaus oli todellakin se paras vaihtoehto. :) Onko korissa bulli?
 
[QUOTE="Iii";28006094]Jos minulla olisi koiriin kiittyvä asia, kirjoittaisin siitä koirapalstalle. Jos minulla on autoihin liittyvä kysymys, kysyn siitä autopalstalta. Jos taas haluan jutella pyöräilyasioista, yllätys yllätys, menen fillaripalstalle. Jostain syystä vain koiraihmiset ovat niin idiootteja, että eivät tajua tuota.[/QUOTE]

Kaltaisillesi valittajille ja ammattiloukkaantujillekin lienee oma palsta. Suosittelen lämpimästi sinne siirtymistä.
 
  • Tykkää
Reactions: Zucchini ja moekoe
Ehdottaisin tarjoamaan vettä jossa nokare voita/margariinia! ilmeisesti kuitenkin tommonen 'ihmisten ruoka' maistuu, ja sitä nokaretta kun koettaa lipoa veden pinnasta, tulee helposti juotua aikalailla sitä vettä ;)

Toki kannattaa olla vesimäärien kanssa tarkkana, itse onnistuin innostuksissani juottamaan koiralle reilu puoli litraa vettä (kesähelteellä) tuolla keinoin ja voi sitä pissalla ravaamisen määärää :D
 
lepoa
Meidän koiralta leikattiin jalka joku kesä sit ja ekana iltana oli toki raakile, mutta seuraavana päivänä jo koikkelehti iloisesti kolmella jalalla, niin että piti jo toppuutella. Että eiköhän tuo tuosta :)
 
Peyote
Ok, no sitten leikkaus oli todellakin se paras vaihtoehto. :) Onko korissa bulli?
Hih, se on chihuahua. Se painaa vajaa kaksi kiloa. Aiemmin painoi puolitoista kiloa. En tiedä onko se sitten lihonut, mutta minusta se ei ole lihava, kun kylkiluut kyllä tuntuu. Ja masu on pieni.

Noilla kai on paljon just perävaivoja. Ja vanne kiristää päätä. Tolla meidän Snoukalla on kuitenkin aika hyvä luonne, ei ole vihainen, vaan todella kiltisti on eläinlääkärissäkin aina käyttäytynyt vaikka sattuu.
 
Peyote
Hyvin mahdollista, se on nimittäin vähän kuin pyörällä ajo, kun sen oppii niin sen sit osaa. Ja jos ei lääkärikään ole saanut tyhjäksi niin...

Kauan muuten sanoivat, että tollasesta toipuminen kestää?
Oikeestaan mun mies vei ja haki sen. Mä arvioin että pari viikkoa, mutta en tarkkaan nyt tiedä kun ei ehditty paljoo jutella kun mies meni nukkumaan et se jaksaa ajaa lunta taas sit yöllä.
 
"Iii"
Kaltaisillesi valittajille ja ammattiloukkaantujillekin lienee oma palsta. Suosittelen lämpimästi sinne siirtymistä.
Mietippä huviksesi, jos kaikki olisivat yhtä tyhmiä kuin koiraharrastajat. Tämäkin palsta olisi täynnä aloituksia tyyliin: mistä uusi etuhaarukka pyörään, miten Griegin sen ja sen sinfonian neljäs kappale mielestänne tulisi soittaa, regulaattori rikki, metamorfoosit Waltarin myöhemmissä teoksissa, jne jne.
Palsta olisi täynnä mitä erilaisempiin harrastuksiin liittyviä aloitukia, ja ns. edes kaukaisesti perhe/lapsiin liittyvät jutut häviäisivät kaaokseen.
Onneksi normaalit järkevät ihmiset osaavat esittää asiansa niille kuuluvilla palstoilla, mutta jostain syystä koiraihmiset ovat niin yksinkertaisia, että heiltä se ei vain luonnistu.
 
[QUOTE="Iii";28005968]Niin mielenkiintoiset kuin teidän koiran anaalirauhaset onkin, niin tämä ei ole mikään idioottien koiranomistajien piskipalsta. Jaa koskettava tarinasi jollain hurttasivustolla.[/QUOTE]

Käsittääkseni täällä saa puhua ihan mistä vaan,joten pidä typerä mielipiteesi ihan omana tietonasi.
 
Peyote
Ehdottaisin tarjoamaan vettä jossa nokare voita/margariinia! ilmeisesti kuitenkin tommonen 'ihmisten ruoka' maistuu, ja sitä nokaretta kun koettaa lipoa veden pinnasta, tulee helposti juotua aikalailla sitä vettä ;)

Toki kannattaa olla vesimäärien kanssa tarkkana, itse onnistuin innostuksissani juottamaan koiralle reilu puoli litraa vettä (kesähelteellä) tuolla keinoin ja voi sitä pissalla ravaamisen määärää :D
Mä sainkin annettua sille just lusikalla vähän. Sehän on ollut leikkauksen aikana tiputuksessa, joten en pelkää että se vielä kuivuu.
 
Peyote
[QUOTE="Iii";28006094]Jos minulla olisi koiriin kiittyvä asia, kirjoittaisin siitä koirapalstalle. Jos minulla on autoihin liittyvä kysymys, kysyn siitä autopalstalta. Jos taas haluan jutella pyöräilyasioista, yllätys yllätys, menen fillaripalstalle. Jostain syystä vain koiraihmiset ovat niin idiootteja, että eivät tajua tuota.[/QUOTE]

:D Ihailtavasti jaksat vastailla.
 
Koiralle kannattaa tarjota ruiskulla suuhun pieniä määriä vettä pienin väliajoin,ettei pääse kuivumaan.Varsinkin,kun kyseessä on pieni koira.Mutta jos koirasi on vielä tokkurainen,anna levätä rauhassa ja tarkkaile vointia.
 
[QUOTE="Iii";28006094]Jos minulla olisi koiriin kiittyvä asia, kirjoittaisin siitä koirapalstalle. Jos minulla on autoihin liittyvä kysymys, kysyn siitä autopalstalta. Jos taas haluan jutella pyöräilyasioista, yllätys yllätys, menen fillaripalstalle. Jostain syystä vain koiraihmiset ovat niin idiootteja, että eivät tajua tuota.[/QUOTE]

Onko sulla nyt tähän ketjuun joku kysymys,kun täällä vieläkin näytät pyörivän?Täällä keskustellaan koirista,johon siulla ei käsittääkseni ole osaa eikä arpaa.
 

Yhteistyössä