The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tuolla ulkona ollessa yritin miettiä mikä mahto olla mun ensimmäinen viesti kun olen sinne jo poistettuun ketjuun kirjoittanut...ei kyllä yhtään muista:D ei sillä väliäkään mutta tuli vaan mieleen et mikähän se on ollut.
 
Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
Tuolla ulkona ollessa yritin miettiä mikä mahto olla mun ensimmäinen viesti kun olen sinne jo poistettuun ketjuun kirjoittanut...ei kyllä yhtään muista:D ei sillä väliäkään mutta tuli vaan mieleen et mikähän se on ollut.
Mää en edes ollu ekassa ketjussa. Mutta vois kyllä penkoa sun ekat viestit tänne ketjuun ennenkun rekkauduit. (mulle tulee muuten rekkautumisesta aina mieleen rekkalepsuksi muuttuminen)
 
:wave: :kiss:
Mitäs mirrin silittäjä?

sama pervoilu täällä jatkuu:p ...minä oon ollunna kilttinä:saint:

*voffia ootellaan*
Kovasti on tullu reenailtua, lihakset alkaa olla kunnossa, siks ei täälläkään ole kerinny poskee soittaa:D

Voffia voffia, jee *tohkeissaan* Katselin tänään kaikki tähän astiset kandidaatit läpi ja voih, on siellä hyviä. Mää niin fanitan tätä idolsistakin tuttua Ninaa, aivan loistava ääni! On siellä toki muitakin hyviä. Sitten löysin tän Maya rokkaritädin tartu mikkiin ohjelmastakin:O Kovasti on muuttunut parissa vuodessa:O Ääni on kyllä kultaa!
 
kahvikirahvi
No kun kerran sääki ni kyl määki. Eipä oo tullu korkkailtua hetkoon:O
Eipä täällä palstalla näköjään kauaa selvinpäin pysy:D:xmas:
Mäkin oon yleensä juonu vähän ja harvoin, mutta tässä ketjuillessa on kyllä tullu nautittua juoma jos toinenkin :D Tosin nyt on taas vähentyny, ja viikon päästä seuraavan kerran korkkaan kun pääsen vihdosta viimein kuukausia odottamalleni keikalle! *voitontanssihymiö*
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Oon penkonu aamun miun sukka- ja alusvaatelaatikkoa..hemmetin tissit, mikä niitä kasvattaa kun melkein kaikki liivit on kutistuneet:( No, ostinhan mie uusia vasta parit mut ahistaa..oonks mie lihonut niin paljon et tissit on kasvaneet kans?
Löytyi useampi pari sukkia kans, vaikka silloin kun niitä yrittää etsiä niin ei meinaa löytyä millään..mut on ne siel, se on todistettu nyt! :D
mulla ei ole kyllä tuota ongelmaa ikinä :LOL:

moooi kaikille :wave:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä