The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Toisaalta omalla autolla pääsee hyvin perille mutta toisaalta julkisilla ehkä kivempi mennä.
Voi keskittyä muuhunkin kuin ajamiseen.
Mä tykkään ajella mut tutuilla seuduilla vaan ,kauhee kynnys lähteä muualle ite ajelee mutta kun ne julkisetkaan ei aina sit vie perille asti et joko pitää mennä taksilla tai jonkun hakea tai mikä nyt ikinä tilanne onkaan. ja kun suomessa tosiaan on vielä niitä perähikiöitä minne ei vaan mene julkiset.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Mä tykkään ajella mut tutuilla seuduilla vaan ,kauhee kynnys lähteä muualle ite ajelee mutta kun ne julkisetkaan ei aina sit vie perille asti et joko pitää mennä taksilla tai jonkun hakea tai mikä nyt ikinä tilanne onkaan. ja kun suomessa tosiaan on vielä niitä perähikiöitä minne ei vaan mene julkiset.
totta
ja onhan ajelukin kivaa :)
voi mennä oman fiiliksen mukaan
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Mut sä oot viel nii nuori, nii aina opit uutta :D Tosin kyl sitä tässäki iässä oppii :D
Missä iässä sitten olet? oot varmaan ehkä kertonutkin mutta tää lahopää mitään muista:ashamed: mä olen vaan nuoren näkönen mutta en mä nyt mikään kovin nuori ole,en kyllä vanhakaan. Eikä se oikeestaan iästä ole kiinni onko nuori vai vanha.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Missä iässä sitten olet? oot varmaan ehkä kertonutkin mutta tää lahopää mitään muista:ashamed: mä olen vaan nuoren näkönen mutta en mä nyt mikään kovin nuori ole,en kyllä vanhakaan. Eikä se oikeestaan iästä ole kiinni onko nuori vai vanha.
no kyllä sä olet varsin nuori meihin tosivanhoihin verrattuna

apropoo, oonko mä nykyään ketjun vanhin
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä