The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27975429:
Mää kävin juuri oikein lämpöisessä suihkussa :rolleyes:
Minunkin täytyisi mennä tänään suihkuun.. Tuleeks joku pesemään selkää? :rolleyes:

Tekis mieli mennä ostaan karkkia kaupasta ja tilata pitsaa.. Läskipossukirahvi :ashamed:
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27975477:
Mä en enää tänään jaksa kauppaan lähteä, vaikka itekin mietin et ois voinu ostaa jotain hyvää salmiakkia. Nyt saan sitten tyytyä hedelmiin.
Meillä on niin lyhyt matka lähikauppaan että hyvinkin vois käydä hakeassa. Keksis vaan mitä haluttais :D Pitsaa sentään saa ovelle asti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27975477:
Mä en enää tänään jaksa kauppaan lähteä, vaikka itekin mietin et ois voinu ostaa jotain hyvää salmiakkia. Nyt saan sitten tyytyä hedelmiin.
Mulla tekis kans mieli jotai herkkua mut en jaksa lähtee kauppaan. Korttelin päähän :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27975514:
Iltaa :kiss:

Mitäs Pikkukoolle kuuluu?
Ihan hyvää, löysästi tehty töitä tämä viikko ja eilinen ja tämä päivä ollaan reissattu pojan kanssa ympäri Suomea Pohjanmaa-Pirkanmaa-Pk-seutu-akselilla.
Helvetti soikoon, kun tuolla aurattu ihan miten sattuu ja suolattu/hiekotettu loska-paskan päälle, niin ei huhhuh, auto ruostuu, mutta tiellä ei pysytä.
Kaasulla ja kytkimellä sai korjata monta kertaa ja muutama alamäki oli kuin jostain horrorfilmistä ja pyyhkimistä ei irronnut edes tarpeeksi paikka paikoin eli vauhtia jotain 60 km/h suurimman osan matkaa. Suojasäät on hienoa aikaa.

Muuten ihan jees. :)

Mites MettäKylälle?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä