The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aries 78
Samaa miettinyt mut ehkä sit sieltä jonnekin syömään tai yhelle...en tiedä. Missä porukat sit käy syömässä? mua kun ei ns.hienot raflat kiinnosta et ennemmin vaikka se snagari siinä kulmilla:D
Sitten uskon että sinua voisi kiinnostaa loimulohen nauttiminen kesämökin rauhallisuudessa, auringon näyttäytyessä juhannusyönä :)
 
älähän sano, treffit viihtyisässä ravintolassa hyvän ruuan ääressä on tosi romanttista
Ei sovi mulle,en oo treffeillä kyllä missään ns.oikeessa ravintolassa ollut mutta muuten kyllä käynyt jotkut pakolliset syömiset ja se on oikeesti ihan tuskaa mulle. Jos nyt joku rento ravintola missä ei tarvii pyntätä ja ollans.hienosto ihmisten kanssa niin ehkä sitten mutta sekin tosi iso ehkä. ja varmasti joku nurkkapöytä. Mutta ei noi ravintolat ole kyllä yhtään mun juttu.
 
Ei sovi mulle,en oo treffeillä kyllä missään ns.oikeessa ravintolassa ollut mutta muuten kyllä käynyt jotkut pakolliset syömiset ja se on oikeesti ihan tuskaa mulle. Jos nyt joku rento ravintola missä ei tarvii pyntätä ja ollans.hienosto ihmisten kanssa niin ehkä sitten mutta sekin tosi iso ehkä. ja varmasti joku nurkkapöytä. Mutta ei noi ravintolat ole kyllä yhtään mun juttu.
no en mäkään nuorena olis tohtinu mutta olen ajan saatossa tottunut
 
Aries 78
Loimulohi:p niin hyvää...miksi menit mainittee nyt tekee mieli loimulohta.

Eikö tuo nyt ole aika selvää et tuollasesta tykkäis,kuka nyt ei tykkäis:)
Ei kaikki tykkää, jotku on tottunut että se lohi nautitaan ravintolassa kokin tekemänä, siellä mökillä kun saattaa joku sääski lentää ja pilata koko päivän :D Tuo justiin mitä ruutis kirjoitti niin on se mistä ihminen nauttii, ei se asia ole vain se syöminen vaan se kun mökille menee ja valmistaa yhdessä sen ruuan :)
 
Ei kaikki tykkää, jotku on tottunut että se lohi nautitaan ravintolassa kokin tekemänä, siellä mökillä kun saattaa joku sääski lentää ja pilata koko päivän :D Tuo justiin mitä ruutis kirjoitti niin on se mistä ihminen nauttii, ei se asia ole vain se syöminen vaan se kun mökille menee ja valmistaa yhdessä sen ruuan :)
onko sellasiakin ihmisiä:D

no ei ne sääsket nyt niin kivoja ole mutta turha niistä on ongelmaa tehdä.
 
[QUOTE="Voiei";27953710]Kerro toki lisää. Sinustahan on jo tullut tämän ketjun Aku Ankka huonon tuurisi kanssa.[/QUOTE]

No niin on! :D Mä olen oikein kunnon kohelo.

Noh, lähdin tänään kuskaamaan teinipoikaani reenaamaan Lempäälään ja vielä pihasta peruuttaessani tarkistin, että on tavarakassi mukana ja muut tarvittavat roinat takapenkillä. Siellä ne olivat siistissä rivissä, ei moitteen sijaa.
Sitten vähän ennen Tamperetta poika halusi tarkistaa, että muistiko ottaa limsapullon mukaan, kun huoltoasemalta olisi sitten haettu, jos olisi unohtunut.
Poika nosti kassin syliinsä ja molempien ilmeet olivat näkemisen arvoiset, kun kassista paljaistu tyttären luistimet & muut liikuntatuntikamat, jotka sinne oli jääneet. Perkeleen perkele, kun kaksi samanlaista urheilukassia ollut olohuoneessa ja poika oli omansa illalla pakannut ja kietaissut aamulla vaan kiireessä mukaan toisen ja sehän oli tietenkin se väärä!
Ei muuta kun soittoa exälle, että lähtee tuomaan kamoja vastaan ja hakee ne meiltä, jos vaikka myöhästyttäisiin sovitusta vähän vähemmän. Minä ajelin ihan inhimillistä vauhtia, mutta exä oli painanut monoa minunkin puolestani, sen verran lyhyessä ajassa taittoi sen verta kilometrejä.
Ei myöhästytty kun tunnin verran sitten loppujen lopuksi - mutta ei vittujen kevät, kellekään muulle ei voi käydä näin!
 
I was just wondering... Miten ihmeessä ihmiset lähtee elokuviin treffeille, eihän siinä voi tutustua toiseen yhtään kun pönötetään hiljaa tuijottaen sitä elokuvaa :confused:

t.ilonpilaaja
Ei ehkä ekoilla treffeillä mutta myöhemmin.
Ja treffithän voi kestää tunteja tai vaikka koko päivän.

Kun on varattu niin on pakko :LOL:
Pakko tietenkin tuolloin mutta jos olisi sinkku niin silloinkin voisi sanoa että sori, eri sängyt.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä