The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
"vieras"
[QUOTE="Höh";27948695]Onko Sangria oikeasti varattu? :( Olen niin täällä itsekin "elänyt mukana" hänen ja Ariesin flirttailuja ja odotellut josko pian tapaavat livessäkin[/QUOTE]

Eihän sitä tiedä vaikka ketjutapaamisessa näkisivätkin.
 
[QUOTE="Höh";27948695]Onko Sangria oikeasti varattu? :( Olen niin täällä itsekin "elänyt mukana" hänen ja Ariesin flirttailuja ja odotellut josko pian tapaavat livessäkin[/QUOTE]

Molemmat lienee varattuja.
 
Tuo on aina hankalaa. Tai siis itsellä ei kokemusta kuin omasta lapsuudesta tai siis nuoruudesta :D (vaikka nuori olen vieläkin :) )
Mutta siis omien lasten kohdalla.

Haisiko vielä tupakalle?
Niin on ja itsekin teinistä asti polttaneena vaikea mennä arvostelemaan, mutta en halua samanlaista tupakoijaa omasta lapsestani. Mutta mahdoton sitä on täysin estääkään.
Niin ja ei haissut.

Minkä ikänen poika?
Etkö oo ite lopettanu tupakoinni, vai tupakoitko vielä?
Ymmärrän sun reaktion, vähän samanlainen oli mun äitillä ku veli alko 16-vuotiaana polttaa. Mutta kuten äitini sanoi, että minkäs teet, aina voi valistaa ja uhkailla, mutta ne polttaa jos ne polttaa.

Laita googleen jotain "nicotine ruined lungs" "cigarette teeth", tulosta isoina kuvina ja liimaa pojan huoneen seinään uus tapetti.
Poika on 16-v. ja itsekin kyllä poltan.
Vaikea siis mennä arvostelemaan ja täysin ei voi kieltää, mutta yritän kuitenkin.
Ja itselläkään ei kauheasti olisi sanomista.
 
Professional Griefer
http://static.iltalehti.fi/uutiset/koirajuttu2601LS_503_uu.jpg[/img)

mitään en ole tehnyt ilme :D

[url=http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013012616603469_uu.shtml]Koiran ikävä aiheutti tuhansien eurojen tuhot - katso kuva | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi[/url][/QUOTE]

Mun kaveri just linkkas tän mulle Facebookissa, että ei kai teidän chinchillat nyt tällasta tuhoo tee.. :D joo, ei ihan. Vaikka paljon ne on esim. elektroniikkaa tuhonnu, mut pientä verrattuna tohon. Ja tolla koiralla on vielä sellanen "Jee, minä tein tämän!" -ilme :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27948859:
Missä kaikki on kun mää vähän yritän irrotella? :D

Kuuntelin pitkästä aikaa autossa suomipoppia ja pakkohan sitä oli hytkyä ja nytkyä kun listalla oli syksyn sävel. Auto raikas ku lauloin mukana :D
Lifettämässä vissiin : /

Kirahvi ainakin lähti.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä