toivottavasti typsy löytää itselleen oman holmensinjohn -tatuoinnin omaavan miehekkään miehen, voivat sitten rentoutua antamalla toisilleen vaikka selkähierontaa.
toivottavasti typsy löytää itselleen oman holmensinjohn -tatuoinnin omaavan miehekkään miehen, voivat sitten rentoutua antamalla toisilleen vaikka selkähierontaa.
HAHHAHHAHH! Miksi tästä on rajattu naama pois?!? Ai niin, hänellä on varmasti tähän jokin dramaattinen, elämän mullistanut kokemus tai trauma tapahtunut ha hän on sen kunniaksi halunnut tämän ikuistaa näin kauniisti "piilotettuna".Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;27946936:
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;27946936:
Tuossa yhdessä siiven osassa näyttäisi olevan sukupuolitauti. Toki sekin on osa laiffii!Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;27946936:
Miksei saisi arvostellla toisten valintoja? Sehän on sitä elävää elämää.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27947190:Jos 80- vuotias mummo kulkee biksuissa biitsillä, hän todellakin on sinut vartalonsa ja krupsahtaneen tatuointinsa kanssa.
Toisaalta kerrankin on tatuointi, joka elää kenties autenttisesti kantajansa oikean vaginan kanssa samalla aikajanalla Riipahtaa ja kruttaantuu yhtä lailla
Miksi aina pitää ajatella, miltä näyttää vanhana? Miksi pitää ajatella, että automaattisesti vanhana pitää piilotella ja peitellä?
Miksi pitää arvostella toisten valintoja?
Mulla on oma kroppa ja oma nahka- siihen ei edes aviomiehen sana yllä, mitä MINÄ omalle keholleni teen tai olen tekemättä. Eikä mua tippaakaan haittaa, jos joku toinen ei tykkää, pääasia on, että olen itse itseni kanssa sinut.
Kiva suudella naisen niskaa, käsivartta, selkää jne, jos siinä toljottaa joku vauvan naama, tai jim morrison, tai ihan mitä tahansa. Kukaan nainen ei muutu paremmaksi tussaamalla itseään.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27947224:No niin...... sitähän kaiki tietysti tekevät- minäkin. Mutta kaikkea ei tarvitse silti sanoa ääneen, vaikka olis mitä mieltä. Ajatuksilleen ei tietysti mitään mahda, se on totta.
Mä tiedän että kaikki eivät tykkää ja se on ok, mutta pidän moukkamaisena tulla kertomaan ihan tuntemattomalle ihmiselle että hyi olkoon, miten kamala kuva/kauhealta näytät. Tai uskomatonta mutta totta- tullaan kysymään että kai tiedät että tuo ei lähde pesemällä pois?
No kidding, enpä ole tullut ajatelleeksikaan......
Ja jos on niin tyhmä, että ottaa tatuoinnin 'muotioikun' vuoksi, sietääkin kärsiä seuraukset.
Niinpä. Se on pakko kiertää, sulkea silmät, ajatella jotain muuta. Miksi pilasit itsesi?Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27947262:Ellei halua suudella mun tatuoitua kohtaani kehossa, kiertäköön tai olkoon suutelematta
Seuraava!!
No okei, tämä on vielä rumempi.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;27946936:
Olis kiva hypätä alasti reppu selkään ja hieroa selkää.
Mies tänään partsilta katteli meijän autoa, kysy että mikä tuolla takaikkunalla on. Sanoin että mun uus tatska. Syvä huokaus, kommentti "eiks noi jo riitä" Juu ei riitä, seuraava kommentti "ja multa ei tietenkään kysytä mitään". No ei tietenkään kysytä, mun keho ja teen sille mitä haluan, opettele elämään sen asian kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27947190:Jos 80- vuotias mummo kulkee biksuissa biitsillä, hän todellakin on sinut vartalonsa ja krupsahtaneen tatuointinsa kanssa.
Toisaalta kerrankin on tatuointi, joka elää kenties autenttisesti kantajansa oikean vaginan kanssa samalla aikajanalla Riipahtaa ja kruttaantuu yhtä lailla
Miksi aina pitää ajatella, miltä näyttää vanhana? Miksi pitää ajatella, että automaattisesti vanhana pitää piilotella ja peitellä?
Miksi pitää arvostella toisten valintoja?
Mulla on oma kroppa ja oma nahka- siihen ei edes aviomiehen sana yllä, mitä MINÄ omalle keholleni teen tai olen tekemättä. Eikä mua tippaakaan haittaa, jos joku toinen ei tykkää, pääasia on, että olen itse itseni kanssa sinut.