No tuota... Ihanpa varmaan vaan leikkimielellä siitä vitsailtiin!Mitä älyä tässä gallupissa ? Juurikin löytää joku uhriksi vai ? Lapsellista touhua.
Ihan asiallisesti ollaan keskusteltu aiheesta. Viittasin tuossa aikaisemmassa viestissäni tuohon ideaan kuukauden silmätikusta. Tosiaankaan ei ole ollut ainakaan minulla tarkoitus uutta uhria etsiä.Kiusaus asioissa en juurikaan näe leikkiä.
Jep, kinkkukiusaus varsinkin on vakava asia.Kiusaus asioissa en juurikaan näe leikkiä.
Mut ei nää semmosta tajua!Vaikka tästä aiheesta tehtäis miljoona alotusta, niin kiusaaminen ei tällä palstalla tuu loppumaan... Ite pitää vaan oppia suodattamaan, eikä ottaa tätä touhua liian henkilökohtasesti. Jos on liian ohut nahka, ei tänne kannata alkaa avautumaan mistään oikeasta ongelmasta. Se vaan on niin, että kirjoitti mitä tahansa, niin aina joku tulee aukomaan turpaansa.
Toinen mikä pistää aina silmään, niin luuleko joku tosiaan, että on vain "mustia" ja "harmaita"? Kyllä ne on ne ihan samat mustat mukana haukkumassa, harmaantuneina siis. Onhan tästä jääty kiinnikin monet kerrat.
Ja kyllä Mummeliisa osaksi ihan itse aiheutti silmätikuksi joutumisensa. Jos ihminen on aina oikeassa ja "on pahoillaan" jokaisen vastakkaista mielipidettä edustavan puolesta, niin sitä saa mitä tilaa. Rivien välissä vittuilukin on vittuilua.
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä;27888454:Rätti vois laittaa pystyyn uuden skaban jossa joukolla sitten äänestettäis se uus silmätikku:snotty:
tepa ja minä ainakin...Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;27889562:Oisko siihen halukkaita?
Ja vajotaan samalle tasolle? Jep,jep. Paljon vähempi vaivaa kun rupee porukka vastauslakkoon, kun urakalla kaikki näykkimään.pitäis tehdä palstakollektiivinen päätös että jos joku on urpo niin sille v*ttuillaan kahta kauheemmin.
Joillekin tämä tuntuu aina vaan olevan epäselvää...siis oikeesti :O voisko oikeesti joku musta tehdä tollasta, ihan kauheaa. Olette te niin viisaita kun tuommoisen asian tiedätte.
tepa ja minä ainakin...
Eipäs unohdetä mua :vampire:tepa ja minä ainakin...
Joo. Kaikille jollain lailla massasta erottuville turpaan vaan!!!pitäis tehdä palstakollektiivinen päätös että jos joku on urpo niin sille v*ttuillaan kahta kauheemmin.
Mikä Helsingin Sanomat -ketju? Mitä siinä ketjussa oli?Oho. Eilen oli poistunut vain se Suurperheellinen-ketju. Nyt on näemmä lähtenyt myös se parin päivän takainen Hesari-ketju, jossa M:n teksti oli paikoin sellaista, etten itse ihmettelisi vaikka ketjut olisivat tällä hetkellä tarkemminkin tutkittavina.
Ainakin siinä ketjussa kiusattuna oli joku aivan muu kuin M, muusta en niin tiedä.
Annetaan tepan päättää kun on meistä se kiltimpiAlkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;27889671:Minkälaiset säännöt siihe tulis?