Mun pitäis saada tuota tarpeeksi ruokavaliosta. Onko joku tuote mistä sitä saisi lisää ettei tarvitse itseään lihottamaan alkaa? Toisaalta ei sitä saa ylettömästi käyttää.tryptofaani
Tätä heti hankintaan. Mä olen niin väsynyt tähän unettomuuten.Melatoniini
(iherb:stä tilaamalla maksaa esmes 3mg tabletteja 240 kappaleen purkki jotain 9? ja enskertalaisena kun saa alekoodin niin ei tarvii postareita maksaa ku dollari eli hitusen alle euro).
Ite oon käyttänyt tota jo pitkään. Aamulla herää skarppina ilman "krapulaa"
Saako melatoniinia tilata jenkkilän puolelta ilman tullihuolia?Melatoniini
(iherb:stä tilaamalla maksaa esmes 3mg tabletteja 240 kappaleen purkki jotain 9? ja enskertalaisena kun saa alekoodin niin ei tarvii postareita maksaa ku dollari eli hitusen alle euro).
Ite oon käyttänyt tota jo pitkään. Aamulla herää skarppina ilman "krapulaa"
Tätä heti hankintaan. Mä olen niin väsynyt tähän unettomuuten.
Kamomillatee! Miten öljyjä käytetään?Eteerinen laventeliöljy, sekä mm. mandariini, kamomilla...
ja kuolettavan tylsä! En voi kertoa mistä löytyy mutta aina löytyy free online movies...ei ekana!Onko jotain mitä saisi ilman reseptiä ja lääkärikäyntiä? Kokemuksia.
Ei oo mulla ainakaan kertaakaan jääny tullin haaviin (3 kertaa).Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;27846898:Saako melatoniinia tilata jenkkilän puolelta ilman tullihuolia?
Voin käydä kertomassa, sattumoisin nämä uni- ja varsinkin unettomuusasiat on viime vuosina tullu niin tutuksi että mielellään jaan kokemuksia Ois mahtavaa kun joku (reseptivapaa) ihan oikeasti auttais.Pitää tarkista olisko joku apteekki vielä auki? Toivotaan että tepsii. Jos viitsit niin tule aamulla ketjuun kertomaan tepsikö.
Joo, jos toi ihan oikeasti tepsii niin sitten vois tilata vaikka kontillisen jenkkilästäkatos mokomaa niimpas onkin(piti tsekkaa). Mut postikuluista huolimatta se natrol jenkeistä on halvempaa
Mä kans mietin, mitä ideaa siinä on että noi vahvemmat on reseptillä, kun kerran mietoja voi ottaa sitten vain enemmän... mutta kai ne reseptillä on halvempia sitten.Hyvä tietää, että saa myös ilman reseptiä. Mä käytän satunnaisesti tuota 3 mg:n "annota", sitä voin ottaa peräti 2 illassa, jos yksi ei meinaa auttaa (tosin tähän mennessä yksi on riittänyt). Eli noita reseptivapaita voisi ottaa 3...
Thanks!Natrol, Melatonin, 3 mg, 240 Tablets - iHerb.com 240kpl puteli 11,21$
Natrol, Melatonin TR, Time Release, 3 mg, 100 Tablets - iHerb.com 100 kpl puteli 5,50$