Mitäs hikijumppaa siellä on harrasteltu?Huh, nyt tuli hiki!
Ei mitään pervoa, eikä edes lumitöitä.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27815713:Mitäs hikijumppaa siellä on harrasteltu?
Lumitöitäkö?
Suihkuun sit vaan :xmas:Huh, nyt tuli hiki!
Te nyt penkkailetteEi mitään pervoa, eikä edes lumitöitä.
Kaivoin exän auton penkasta.
kiitos tiedosta :xmas:mä oon vissiin orgasmi herkkä ihminen :ashamed:
:saint:
Njääh, minä en aja penkkoihin, mä jään aina pohjasta kiinni.Te nyt penkkailette
Pakko se oli mainita ku tuolla toisella puolella on niin paljon ihmisiä ku ei saa ja jos saa ni siihen menee iäisyyskiitos tiedosta :xmas:
Kesäkuntoon kaivelemalla autoja penkoistaNjääh, minä en aja penkkoihin, mä jään aina pohjasta kiinni.
Helkkarin automaatit - ei voi heijata, kun saa pelätä, että laatikko hajoaa. Joutui turvautumaan vanhanaikaiseen lapio-työntämis-menetelmään.
Tässähän ollaan kohta kisakunnossa.
Pitänee siis vaihtaa omaan kiesiin kesärenkaat alle, niin eiköhän kuntourheilun tarve nouseAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27815775:Kesäkuntoon kaivelemalla autoja penkoista
Sinäkin :xmas:mä oon vissiin orgasmi herkkä ihminen :ashamed:
:saint:
Oi kylläAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27815799:Sinäkin :xmas:
Muistat vain pukeutua sopevasti,et on naisille silmänruokaaPitänee siis vaihtaa omaan kiesiin kesärenkaat alle, niin eiköhän kuntourheilun tarve nouse
Heeeeeei, salakuvaaminen on tuhmaaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27815811:
Heeeeeei, salakuvaaminen on tuhmaa
:snotty:
Kävithän säkin penkassa, tosin syy ei ollut sun oma. Jouduit väistään kolmion takaa tulluttaNjääh, minä en aja penkkoihin, mä jään aina pohjasta kiinni.
Helkkarin automaatit - ei voi heijata, kun saa pelätä, että laatikko hajoaa. Joutui turvautumaan vanhanaikaiseen lapio-työntämis-menetelmään.
Tässähän ollaan kohta kisakunnossa.
heh, just tämmösiä mä kuuntelin nuorenaThe Eagles - Hotel California (with Lyrics in the Description) - YouTube
Kitaro - Caravan - YouTube
Näitä kuuntelin äsken.
Jaan tiedon kanssanne, kiinnosti tai ei
korjauskulutkin saattavat noustaPitänee siis vaihtaa omaan kiesiin kesärenkaat alle, niin eiköhän kuntourheilun tarve nouse