Ihana :heart:
Eiköhän tuokin jokusen kirosanan saa aikaseks, mut ei me vissiin osata olla yksi kissainen perheAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27813744:Ihana :heart:
Mulla on pieniä vaikeuksia olla kaksikissainen perhe... "kaikilla" tuntuu olevan kolme kissaaEiköhän tuokin jokusen kirosanan saa aikaseks, mut ei me vissiin osata olla yksi kissainen perhe
Aina on tilaa yhdelleAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27813767:Mulla on pieniä vaikeuksia olla kaksikissainen perhe... "kaikilla" tuntuu olevan kolme kissaa
toi kännykällä otettu kuva vääristää aika pahasti...kiitos kuitenkinIhan pakko tulla kertomaan Booty, mun poika arveli sua 15 vuotiaaksi. Oot niin hyvin säilynyt.
No jaa, kyllä sun ikää on ihan todellisuudessakin vaikeaa arvioida. Näytät niin nuorelta.toi kännykällä otettu kuva vääristää aika pahasti
Mulla melkein samanlainen kuva.
mä olen sitten tietämättäni matkinut sua :ashamed:Mulla melkein samanlainen kuva.
Missä kuvassa, laita kuva näkyville?juu, vetoketjun tekemän alaspäin suuntautuvan kamelinvarpaan Ei haittaa
eiköhän toi peli löydy jokatoisesta kodista ei mitään matkimistamä olen sitten tietämättäni matkinut sua :ashamed: