Jeep, Sprintteri-Mersu (työauto), vanha Mazda-paku (vanha työauto ja nuoruuden "festari-mobiili").
Ihan itte, jokaisen mutterin ja prikan.Alkuperäinen kirjoittaja tämä äiti taas...;27802158:Omistaminen on muuten laaja käsite. Omistaako näiden jo vastanneiden auton pankki vai vastaaja itse? Vaiko kenties puoliso?
Näin ollen pitänee vastata uudestaan: meillä minä omistan 1 kpl VW, mies toisen.
Itse ainakin omistan, kuin myös mieheni. Ei meillä ole pankin "tavaroita".Alkuperäinen kirjoittaja tämä äiti taas...;27802158:Omistaminen on muuten laaja käsite. Omistaako näiden jo vastanneiden auton pankki vai vastaaja itse? Vaiko kenties puoliso?
Näin ollen pitänee vastata uudestaan: meillä minä omistan 1 kpl VW, mies toisen.
No mä en teknisesti omista kuin pappatunturin vm -74.Alkuperäinen kirjoittaja tämä äiti taas...;27802158:Omistaminen on muuten laaja käsite. Omistaako näiden jo vastanneiden auton pankki vai vastaaja itse? Vaiko kenties puoliso?
Alkuperäinen kirjoittaja tämä äiti taas...;27802158:Omistaminen on muuten laaja käsite. Omistaako näiden jo vastanneiden auton pankki vai vastaaja itse? Vaiko kenties puoliso?
meillä minä omistan volvon ja toyotan maasturit, joista toyota miehen nimissä. omistan myös nappisilmäladan, miehen kanssa puoliksi omistetaan 5 muuta maasturia.Alkuperäinen kirjoittaja tämä äiti taas...;27802158:Omistaminen on muuten laaja käsite. Omistaako näiden jo vastanneiden auton pankki vai vastaaja itse? Vaiko kenties puoliso?
Saisinpa itselleni oman morrikanin...Miehella Corvette, Pontiac ja GMC Denali, minulla pari Volkkaria.