Mä ostin tänään lisääMun hunaja on loppu, rupes tekee mieli hunaja teetä
Mä ostin tänään lisääMun hunaja on loppu, rupes tekee mieli hunaja teetä
Ei onneksi vaikuta mun uniinMie en uskalla enää tähän aikaan kahvia panna tulemaan, menee yö tehdessä kaikkee muuta kuin nukkuessa..
Pitää lisätä ostoslistaan, ilman listaa mä toisin kaupasta kaikkea muuta kuin sitä mitä pitiMä ostin tänään lisää
no nyt mullakin alko haluttaaMun hunaja on loppu, rupes tekee mieli hunaja teetä
Ohhoh, kuis siinä niin kävi?öri öri... 2 ja puol tuntia taju taskussa... lähteeköhän kone enää tänää ollenkaan käyntiin...
Kuuma tanssi hunajallano nyt mullakin alko haluttaa
AivanPitää lisätä ostoslistaan, ilman listaa mä toisin kaupasta kaikkea muuta kuin sitä mitä piti
Tuumasta toimeen sit vaan =)no nyt mullakin alko haluttaa
mä suosin sellasta jäykkääAivan
Mä käytän juoksevaa hunajaa
No tytöt lähti käymään kaupungilla (vissiinkin) niin nukuin kuin pieni lapsi. (bahaha hahhaa... eh, hieman huumoria iltaan...)Ohhoh, kuis siinä niin kävi?
Mie meinasin sammua joskus neljän aikaan mut sain pysyttyä hereillä..
Varmaan ihan toimiva jäykkänäkinmä suosin sellasta jäykkää
sehän pehmenee sitten kun on on ollut aikansa lämmössäVarmaan ihan toimiva jäykkänäkin
Meil on kans aika jäykkää ensin, mut kyl se siitä pehmenee.sehän pehmenee sitten kun on on ollut aikansa lämmössä
Joo, eihän se jäykkänä aina olesehän pehmenee sitten kun on on ollut aikansa lämmössä
Joo, eihän se jäykkänä aina ole
Riippuen miten sitä käyttää.
No :snotty:Jahans...
Tosi hyvä juttu :hug:Keskustelut miehen kanssa keskusteltu ja sanotaanko näin että nyt on hyvä mieli :heart:
En, miun "huumorintaju" ei riitä siihen.Oletteko muuten seuranneet Putousta?
TodellakinTosi hyvä juttu :hug: