Kehuuko teidän lapset teitä koskaan kauniiksi?

• Viestiketjun aloittaja "mammutti"
  • Ensimmäinen viesti
"mammutti"
Minusta on vaan niin suloista, kun tuo meidän 5-vuotias poika kehuu minua päivittäin kauniiksi :) En siis ole todellakaan mikään kaunis, päinvastoin, mutta jotenkin hellyyttävää miten oman poikani silmissä olen maailman kaunein ja ihanin :)

Miten muilla, saatteko lapsilta kauniita kehuja? Voi toki kertoa muistakin, kuin ulkonäköön, liittyvistä kehuista :)

"xXx"
Joo, just eilen 2,5v kehui mun naamassa olevaa pattia (=finniä) todella kauniiksi, ihan tosissaan vielä :) Mut joo, kyllä kehuu. Välillä sitä on äiti-kulta, rakas ym.

"Pee"
4v poika sanoo usein kauniiksi ja kehuu mun vaatteita vaikka minkä rääsyn olisin vetänyt päälle :)
Parasta on kuitenkin se kun laitan pojalle turvavyötä autossa niin poika lähes joka kerta sanoo että "Sä tuoksut niin hyvälle äiti", vaikka viime suihkusta olis kuinka kauan aikaa :D

Poika kuulemma myös päiväkodin mukaan "viljelee kohteliaisuuksia", eli päiväkodin tätsyt pääsee tästä ihanuudesta myös osalliseksi :)

Khimaira
Olin tässä yhtenä päivänä lukemassa lehteä kun eskarilainen poika tuli luokseni.
Hirveällä touhotuksella aloitti jotain tarinaa, pysähtyi sitten katsomaan minua ja huudahti hengästyneenä "niin kaunis!" :D

Kohta 13-v saattaa sanoa, että sulla on äiti tänäään hiukset kauniisti, tms.

4v6kk on viime aikoina alkanut sanoa että ihana ja kaunis äiti ja miten sinä äiti aina näytät niin kauniilta. Heh, itse en kyllä hahmota varsinaista kauneutta itsessäni mutta uskon jos lapsi ja mies niin sanoo. Siis uskon että heidän silmissään todella olen kaunis.

äippä x2
Meillä sanotaan, et "äiti sää oot ihana" mut sit tyttö 3v sanoo joka päivä välillä useemmankin kerran et "äiti mää rakastan sua" tai että "maija on äitin ja isin kulta rakas".

meillä kans 4v kehuu hirveesti (js 2v toistaa perässä) kehuja tulee vaikka ja mistä, nyt uutena juttuna on tullut "oon niin ylpeä susta!" :) kaikkein paras on kyllä tytön omakeksimä rakkaudentunnustus: "nään sydämiä silmissä kun katon sinuu!"

"Jeba"
Kyllä vähän alle kolme vuotiaamme aina joskus sanoo että "äiti olet nätti" yms :)

Pikkuveljeni tokaisi äidillemme ollessaan n. 6-vuotias "Nyt tiedän mikset ole naimisissa, koska olet niin ruma!" Oli vähän että pitäisikö itkeä vai nauraa :D

"Vieras"
[QUOTE="Vieras";27787826]Meidän hiukan alle 3,5 v poika sanoo "ihana, prinsessa äiti" <3[/QUOTE]

Nii, ja pienenmpi poika hiukan alle 2v katsoo vaaleiden mallien/ julkkisten kuvia ja sanoo "äiti", viimeksi olin Giselle Bunchen (vai miten se nyt kirjotetaan)

Yhteistyössä