niin niinAaa okei, tietty nyt ku mä oon menossa nukku...tai jotain...:xmas:
niin niinAaa okei, tietty nyt ku mä oon menossa nukku...tai jotain...:xmas:
Naapuri?No nyt munkin rupee tekee mieli....mistä mä nyt tähän taion jonkun ukon ketaleen...
Ääh,ei ne oo hyvännäkösii...Naapuri?
Viel kerkee baariin tai yökerhoonÄäh,ei ne oo hyvännäkösii...
ei kerkee,menee 03 kiinni se jossa käyn. ja muihin en viitti mennä enää tähän aikaan ja maksaa 20e vain siksi et sais ehkä maanantaina....Viel kerkee baariin tai yökerhoon
Menee vähän vaikeeks... kyl sä viel löydät oman mussun joskus voi kävellä vaikka huomenna kadulla vastaasei kerkee,menee 03 kiinni se jossa käyn. ja muihin en viitti mennä enää tähän aikaan ja maksaa 20e vain siksi et sais ehkä maanantaina....
Uusi vuosi ja uudet kujeet,ehkä se vielä löytyy....Menee vähän vaikeeks... kyl sä viel löydät oman mussun joskus voi kävellä vaikka huomenna kadulla vastaas
:hug: hyv yötMä painelen sänkyyn, hyvää yötä :kiss:
Hyvää yötä,älä oo kiltisti siellä :kiss:Mä painelen sänkyyn, hyvää yötä :kiss:
ole sinä hiljaa siellä:stick:tinku elä tee asiasta numeroa jos et jaksa vaivautua
En varmastiHyvää yötä,älä oo kiltisti siellä :kiss:
Miksi olisin, ihmettelen vain valitusta asiasta mille ei itseasiassa viitsi edes tehdä mitäänole sinä hiljaa siellä:stick:
just sanoin et pian väki herää ja heti oot siellä kytistämässä
no en mä niin puuteessa ole et tähän aikaan yöstä lähtisin enää minnekkään.Miksi olisin, ihmettelen vain valitusta asiasta mille ei itseasiassa viitsi edes tehdä mitään
ymmärrän kyllä jos se ei olisi mitenkään sinun käsissäsi mutta...
Vaikka en niin tykkääkään noista.Laittakaas vitoskanavalle....