Mmm, kelpais mullekin Vielä ehtis absille ostamaan herkkuja, mut taidan tyytyä juustonaksuihin kunhan lapsonen menee nukkumaannyt mä tasotan susupaloilla :ashamed:
Miullei oo mitään herkkuja, mandariinitkin jo söin. Hmm, mitähän keksis..jotain kevyttä ja hyvää..porkkanaa?Mmm, kelpais mullekin Vielä ehtis absille ostamaan herkkuja, mut taidan tyytyä juustonaksuihin kunhan lapsonen menee nukkumaan
Mä ostin irttareita... :snotty: Lapsille vähän ja itelleni paljon.... sika mikä sika! :O Mut äiti oli kuulemma ansainnut neMmm, kelpais mullekin Vielä ehtis absille ostamaan herkkuja, mut taidan tyytyä juustonaksuihin kunhan lapsonen menee nukkumaan
uu uu uu mä tiedän!!Miullei oo mitään herkkuja, mandariinitkin jo söin. Hmm, mitähän keksis..jotain kevyttä ja hyvää..porkkanaa?
Porkkana on hyvää. Varsinkin dippikastikkeen kanssa, mmmMiullei oo mitään herkkuja, mandariinitkin jo söin. Hmm, mitähän keksis..jotain kevyttä ja hyvää..porkkanaa?
Luin vähän väärinuu uu uu mä tiedän!!
Juustosämpylä juustolla ja krapulalevitteellä!?
Melkein kevyttä..mut varmasti hyvää..etenkin sillä krapulalevitteellä, joku vois antaa ohjeen siihen, ihan varmuuden vuoksiuu uu uu mä tiedän!!
Juustosämpylä juustolla ja katkarapulevitteellä!?
Porkkana on namia ! Tänä vuonna noi porkkanat ovatkin olleet todella mehukkaita, mulla menee porkkanoita paljon ihan noin vaan.Porkkana on hyvää. Varsinkin dippikastikkeen kanssa, mmm
Meillä muksut juoksentelee kotioloissa yleensä pikkarisillaan, harvoin on laittaneet jotain muuta päälleen ihan ilman eri sanomisia..paitsi jos joku kaveri käy pyytämäs ulos, silloin niihin tulee vauhtia. Hetkeks, kunnes tulee samanlainen jumi kuin äidilleenkin aina välillä :snotty:Ipanoilla kierrokset kohdillaan - nuorimmainen vetelee jokailtaista "maratoniaan" succaböxyissään ...kaksi muuta kahtelee toisella silimällä HulaHulaa ja testaavat vaikutteita lähes samantein....on ne kekseliäitä ja terveitä !
No hä? Miksi ihan just nyt näin aikaisin nukkumaan? Että sitten ehdoin tahdoin haluat herätä kolmelta yöllä vai ?Wish me luck. Kohta nukkumaan ja saletisti herään ennen klo 3 yöllä.
Hyppäät autoon, ajat lähikauppaan, menet sisälle, etsit levitteet, otat sieltä bonjour-katkarapulevitteen, menet kassalle, maksat, hyppäät taas autoon ja ajat kotiin, kaivat leivän, levität levitettä ainakin sentin kerroksen, viipaloit juustot päälle, ehkä kinkkuakin ja voi siellä kurkkuakin olla... Sitten ääntä kohti :snotty:Melkein kevyttä..mut varmasti hyvää..etenkin sillä krapulalevitteellä, joku vois antaa ohjeen siihen, ihan varmuuden vuoksi
nukkumaan, nyt jo :O EiiiWish me luck. Kohta nukkumaan ja saletisti herään ennen klo 3 yöllä.
Jees, kalsaripäivät on meillä muksuilla kans tavaramerkkinä - pojat vallankin viihtyvät hyvin, toi meidän tyttö on sitten sen verran erikoinen tapaus, että joskus oikein haluaa pynttäämällä pynttäytyä ("äitii...mitä mä oikein laittaisin päälle???..kun ei täällä ole mitään.."...:O )... Ja kummasti sitä vauhtia sitten löytyykin pukeutumiseen, kun ovikello kilahtaa ...Meillä muksut juoksentelee kotioloissa yleensä pikkarisillaan, harvoin on laittaneet jotain muuta päälleen ihan ilman eri sanomisia..paitsi jos joku kaveri käy pyytämäs ulos, silloin niihin tulee vauhtia. Hetkeks, kunnes tulee samanlainen jumi kuin äidilleenkin aina välillä :snotty:
Mee myöhemmin nukkuun jos nukkuisit vähän pidempään?Wish me luck. Kohta nukkumaan ja saletisti herään ennen klo 3 yöllä.
Juo pullo viiniä, viinaa tai 10-12 olutta/siideriä. Odota yön yli, aamulla käy leivän päälle makaamaan. Tadaa, krapulalevite on valmis.Melkein kevyttä..mut varmasti hyvää..etenkin sillä krapulalevitteellä, joku vois antaa ohjeen siihen, ihan varmuuden vuoksi
...do dih, siinä tuli uudenvuodenpäivän sapuska ideoiduksi!Juo pullo viiniä, viinaa tai 10-12 olutta/siideriä. Odota yön yli, aamulla käy leivän päälle makaamaan. Tadaa, krapulalevite on valmis.
Niin, unohdetaan ne iänikuiset nakit ja perunasalaatit!...do dih, siinä tuli uudenvuodenpäivän sapuska ideoiduksi!