Pitääkin etsiä tuollainen kirja, kiitos. Ja onnea sulle! Hieno saavutus!!olin aivopestävissä.. luin allen carr:in kirjan stumppaa tähän! ja ei ole sen jälkeen tehnyt mieli tupakkaa.. poltin kuitenkin askin päivässä useamman vuoden ajan. viikon päästä tulee 11kk ilman savujen savuja! tsemppiä!
Päätinkin jo sen että jos sattuu lankeamaan niin en ammu itseäni yhden tupakan takia. Tai kahden. Mutta aion nyt vakavasti yrittää tätä. Raskaudet ja imetykset olen ollut polttamatta ja en ymmärrä miksi olen aina aloittanut uudestaan kun kerta mulle oli niin helppoa se silloinkin lopettaa.Pikkuhiljaa vähentämällä määrää ja sitten jossain välissä lopetat kokonaan. Älä lannistu, jos lankeat polttamaan, yrität vaan samalla tapaa uudestaan.
kiitos. minä ainakin löysin sen kirjan kirjastosta, joten kannattaa sieltä kokeilla ensiksi.Pitääkin etsiä tuollainen kirja, kiitos. Ja onnea sulle! Hieno saavutus!!
Olen kai minä kuullut hullummankin syyn/perustelun lisääntymiselle....Hankkiudu raskaaksi ja lopeta kerrasta testin näyttäessä plussaa. Sitten kun raskaus- ja imetysajan jälkeen tekee mieli alkaa taas polttamaan; hankkiudu uudelleen raskaaksi. Siitä taas "toivuttuasi" ja tupakkapeikon taas nostaessa päätänsä, ajattele niitä rahoja jotka säästät olemalla polttamatta, niitä kertoja kun ei ole pakko mennä kovilla pakkasilla palelemaan ulos tupakalle, sitä palautunutta makuaistia joka jopa erottaa suklaan viinietikasta, niitä puhtaan vaaleita sormia sen kellastuneiden sijaan ja sitä mielenrauhaa kun ei tarvitse heti herättyään mennä tupakalle, ennen nukkumaanmenoa, ennen elokuvan katsomista, ennen autoon menoa jne.
Ei se niin ihanaa ole että tuohon viitsisi taas ryhtyä, enemmän miinuksia kuin plussia.
Hankkiudu raskaaksi ja lopeta kerrasta testin näyttäessä plussaa. Sitten kun raskaus- ja imetysajan jälkeen tekee mieli alkaa taas polttamaan; hankkiudu uudelleen raskaaksi. Siitä taas "toivuttuasi" ja tupakkapeikon taas nostaessa päätänsä, ajattele niitä rahoja jotka säästät olemalla polttamatta, niitä kertoja kun ei ole pakko mennä kovilla pakkasilla palelemaan ulos tupakalle, sitä palautunutta makuaistia joka jopa erottaa suklaan viinietikasta, niitä puhtaan vaaleita sormia sen kellastuneiden sijaan ja sitä mielenrauhaa kun ei tarvitse heti herättyään mennä tupakalle, ennen nukkumaanmenoa, ennen elokuvan katsomista, ennen autoon menoa jne.
Ei se niin ihanaa ole että tuohon viitsisi taas ryhtyä, enemmän miinuksia kuin plussia.
Mulla ei toiminut mitkään vähentämiset ynnä muut yhtään, vaan kertalaakista lopetus eikä hairahduksia. Tai humalassa maistoin neljän vuoden jälkeen ja yrjösinPikkuhiljaa vähentämällä määrää ja sitten jossain välissä lopetat kokonaan. Älä lannistu, jos lankeat polttamaan, yrität vaan samalla tapaa uudestaan.