No niin, Tapaninpäivä

"vieras"
Meillä on palailtu normaalielämään pikkuhiljaa...Itse kävin salilla ja jumpassa jo aamusta ja nyt vuorostaan mies lähti salille. Lasten kanssa ulkoiltiin pari tuntia. Jouluruoat on syöty jo eilen, nyt parhaillaan paistetaan pannaria. Joulukuusi ja koristeet ovat toki vielä paikoillaan ja saavat ollakin loppiaiseen asti.

[QUOTE="vieras";27760698]Meillä on palailtu normaalielämään pikkuhiljaa...Itse kävin salilla ja jumpassa jo aamusta ja nyt vuorostaan mies lähti salille. Lasten kanssa ulkoiltiin pari tuntia. Jouluruoat on syöty jo eilen, nyt parhaillaan paistetaan pannaria. Joulukuusi ja koristeet ovat toki vielä paikoillaan ja saavat ollakin loppiaiseen asti.[/QUOTE]

Meillä yleensä riisutaan kuusi välipäivinä...Uusi Vuosi on jo jouluton :)

[QUOTE="vieras";27760731]Itsekin tykkäisin siivota jouluromppeet pois jo heti joulun jälkeen, mutta lapset tykkäävät niistä, joten annan olla mahdollisimman pitkään. Meillä on muovikuusi, joten ei tarvitse onneksi neulasia siivoilla.[/QUOTE]

Lapsilla useasti se joulu kestäisi vappuun asti :LOL: ainakin meillä

otin juuri pannarin uunista, ja väsyttää niin pirusti. taitanee olla pikkupäikkäreiden aika :D
paljon pohdittavaa vauvan osalta, juurikun suunniteltiin elämää 5v eteenpäin, niin tulee yksi ja pistää pakan sekaisin ja mikään mitä suunniteltiin tuskin onnistuu ainakaan muutamaan seuraavaan vuoteen..

Olen kärsinyt koko päivän kamalasta päänsärystä liittyen niska-hartiavaivoihin :(
Nyt tuntuis vähän kipu helpottavan kun otin vahvaa lääkettä ja mies hieroi hartioita ja niskaa.. Mutta siellä se inhottava kipu on taustalla. Kotona siis mennyt päivä, sohvalla ja välillä sängyssä kun ei ole pystyssä pystynyt olemaan.. Kohta ajattelin mennä hakemaan jouluvalot ulkoa terassilta pois kun en pitkitä joulua, tänään loppuu joulu ja odotellaan uutta vuotta =)

Helvetin hienosti...Ukonkutale ilmoitti,että ei tahdo elää mun ja mun lasteni kanssa vaan lähtee sen naisen matkaan,jonka kanssa minua 3 kertaa petti.So long,menköön.Mietin vaan miks vitussa mä annoin sille kutvelolle anteeks ne kaikki kerrat??!!*ihminen on tyhmä!* :headwall:
Muuten ihan jees..poikieni kanssa on hulluteltu,syöty munakkaat ja naapurien iloksi vehdattiin hangessa...pojat on kuitenkin jo suht isoja ja mäkin alan olla mummoikänen...kai ne katto,että kinkku tais olla vanhaa kun nuin laitti höpelihtimään ;)

Mulla päivä on mennyt pyykäten ja siivoten ja nyt ruokia lämmittelen. Vimoset jouluruoat menossa ja sit alkaa arki ja neidin uudenvuoden syntymäpäivien suunnittelu. Ketään en ole kutsunut,mutta tiedän että nuo sukulaiset änkee tänne juhlimaan. Sovittiin että sunnuntaina sitten ,koska olen töissä uudenvuoden.

Kävin vanhaa kämppää siivoamassa. Lauantaina mennään sutimaan lopullisesti kuntoon se murheen kryyni ja sit päästään siitä eroon. Nyt on tarkoitus pelata muksun kanssa jotain ja sit hoidella se iltahommiin. Sit vielä olis tota pyykkirumbaa varmaan loppuviikoksi.

Yhteistyössä