Riideltiinkö teillä eilen ( KIN)

• Viestiketjun aloittaja Miten meni aatto
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ei kukaan riidelly, ei edes lapset. ihme kyllä ;)

Viiniä join kaksi lasillista juustotarjottimen kera. Mieheni joi muutaman oluen ja yhden konjakin. Mekun osataan ottaa viinaa asiallisesti ja opetetaan se tapa myös lapsille. Ei niinkuin känni tai ei mitään.

Miuski harmailee
Eipä meilläkään riidelty, nalkutettu eikä naputettu. Jos sitä lajia oltais kaivattu, oltais voitu mennä anoppilaan, jossa anoppi haukkuu appea KOKO ajan. Kävivät perjantaina meillä piipahtamassa tuomassa lahjat ja ensi töikseen anoppi alkoi nalkuttamaan apen käytöksestä. HUOH!! Vietämme joulut jatkossakin kotona, jossa meillä on lämmin tunnelma ja ihmisillä hyvä tahto :) Ja jatkuu tänään!

Itse ryyppäsin lonkeroa ja vaimo siideriä. Jossain vaiheessa iltaa paiskasin vittuuspäissäni joulukuusen pihalle. Nyt on vaimolla silmät turvoksissa ja nokka punaisena. Saatana!

No joo.
Join kaksi lonkeroa ja vaimo vajaan siiderin. Meillä oli vaimon astman vuoksi ennen ollut muovikuusi mutta päätettiin tänä jouluna kokeilla oikeaa. No, vaimo sai (luultavasti) joulukuusesta kovat allergiareaktiot jonka takia heivasin kuusen jo eilen. Siitä luonnollisesti myös nuo naamareaktiot. Alkaa onneksi jo helpottamaan kuulemma.

• Tykkää
Reactions: riiviöiden äiti
2:n äiti
Ei riidelty, ihana joulu :) Mutta ei välttämttä kovin rauhallista kun leikki-ikäiset olivat touhua ja odotusta täynnä. Ja isompi meinasi hermostua pienempään kun pienempi tuli liikaa tutkimaan isomman paketista paljatuneita ihanuuksia. Mutta ihan sopuisasti ja kivasti aatto meni, niin ja alko ei meillä ole kuvioissa yhtään kun lapset pieniä

Äiti eli minä silti taitaa nauttia enemmän näistä päivistä, ehtii rauhassa ulkoilemaan ja muutenkin aaton jälkeen sellainen seesteisempi tunnelma. Ja hieman mieleen tulviva tavara-ähky on jo hälvennyt kivoja lahjoja tutkiessa ja lasten leikkejä seuratessa :) Aina omaan mileleen tulee pieni tavara-ähky kun kaikki paketit ovat samassa kasassa ja niitä näyttää olevan valtavasti, vaikka tänä jouluna piti selvitä inhimillisellä lahjamäärällä

Mukavaa joulun jatkoa kaikille!

Ei riidelty eilenkään, eikä suuremmin alkoholi kuulu meidän jouluun. No, mies joi yhden oluen jouluruualla, mutta muuta alkoholia ei meillä ollut. Minulle ei ole koskaan alkoholi kuulunut jouluun, koska aikaisemmin olen viettänyt jouluni vanhempieni mökillä. Mutta päivä meni vauvaa hoitaessa, syötiin jouluruoka ja jaettiin lahjat, kun vauva antoi siihen mahdollisuuden syömisensä lomassa. Eli rauhallinen jouluaatto oli ja rauhallisena joulu jatkuukin.

Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;27755796:
Ei riidelty.
Minä join eniten, klo 13 siiderin saunassa, klo 15 12cl punaviiniä ja klo 16 12clvalkoviiniä, klo 20 n3cl mantelilikööriä amarettokahvissa.
Velipoika joi vain amareton, mies amareton ja 2 olutta.
Jaahas, sitä ollaan ryypätty koko päivä. :D

Peyote
Ei! Aamulla mä vähän kyllä itkin kun miehen piti lähteä auraamaan eikä se päässytkään mun vanhemmille aamupalalle. :( Onneksi kuitenkin yhdessä jaettiin kotona lahjat, tehtiin ruokaa ja oltiin kaikessa rauhassa. Harmi kun se on auraamassa taas. Nyt jos tulee asiakkailta tyytymätöntä palautetta niin kyllä ärsyttää.

rauhallista
Minä, sisko ja 3 teiniä. 2 Lasia viiniä ja 1,5 siideriä ruuan ja saunan kanssa. Oli kivaa. Syötiin, saunottiin ja pelattiin ja telkkua katseltiin. Hauska ja rauhallainen joulu.

"iina"
[QUOTE="vieras";27755512]Ei kukaan riidelly, ei edes lapset. ihme kyllä ;)

Viiniä join kaksi lasillista juustotarjottimen kera. Mieheni joi muutaman oluen ja yhden konjakin. Mekun osataan ottaa viinaa asiallisesti ja opetetaan se tapa myös lapsille. Ei niinkuin känni tai ei mitään.[/QUOTE]

mun mielestä suomalaisista iso osa on kauniisti sanottuna pöljiä,miksi hitossa sitä viinaa tarttee juoda? miksi? naurettavaa. MÄ opetan lapsilleni että hauskaa voi pitää ilman viinaa/alkoholia, sen ei tartte kuuluu kenenkään elämään, ilman viinan juontia/olemassaoloa ei olis alkoholistejakaan!

Aamuseitsemältä riideltiin ja sovittiinkin sitten jo, mutta ei soitettu poliiseja eikä olla väkivaltasia. Lapsia meillä ei ole vielä. Nyt syödään aamupalaa ja kuunnellaan joululauluja ja katellaan vähän mitä tuli lahjaks :)

dah
Lapset vietiin huostaan, minut putkaan ja äiti sairaalaan.

Tätähän tietty ap olisi vähintään minulta ja majurilta odottanut vastaukseksi, tuskin muuten aloitusta olisi tehnyt.

"Heli"
Aamulla tuli riita siitä, kun patistelin miestäkin osallistumaan joulun valmisteluun. Anoppi ja appiukko olivat tulossa reilun tunnin päästä. Ensin mies nukkui pitkään ja sitten 'nousi' sohvalle telkkaria katsomaan. Siinä vaiheessa minulla kiehahti. Ottaa päähän, kun mitä paiskin hommia ja ukko vain makaa. Kaiken huipuksi mies väittää, että minä laiskottelen ja hän tekee enemmän hommia. Sen kun näkisi.

"vieras"
Lapset vietiin huostaan, minut putkaan ja äiti sairaalaan.

Tätähän tietty ap olisi vähintään minulta ja majurilta odottanut vastaukseksi, tuskin muuten aloitusta olisi tehnyt.
Harva rekisteröitynyt ja vielä harvempi kirjautunut täällä menisi tunnustamaan olleensa edes pienessä humalassa koska sellainen ristiinnaulittaisiin saman tien.

Naurattaa nämä "ostin kaksi olutta joulun ajaksi" - jutut mitä täällä eräät äijät harrastavat.

[QUOTE="vieras";27755945]Harva rekisteröitynyt ja vielä harvempi kirjautunut täällä menisi tunnustamaan olleensa edes pienessä humalassa koska sellainen ristiinnaulittaisiin saman tien.

Naurattaa nämä "ostin kaksi olutta joulun ajaksi" - jutut mitä täällä eräät äijät harrastavat.[/QUOTE]

Minä olen rekisteröitynyt ja aion olla tänä iltana isommassakin kuin vain pienessä humalassa. Monenmonta punaviinipulloa odottaa sitä että anoppi ja minä ryhdymme maailmanparannukseen.

Olenko siis se kuuluisa poikkeus vahvistamassa sääntöä?

:)

"joopajoo"
ei viinaa mutta isäntä jaksaa naputtaa siitä että mä ja lapset ollaan superlaiskoja ja kaikesta muustakin ...jos ei lumitöihin teinit lähde heti kun pyytää niin haukut saavat, huoneita eivät saa siivottua, eivät osaa kunnioittaa isänsä/ puhua kunnolla hänelle jne ...kun eivät syöneet "jonkun" mielestä riittävästi niin ruokapäydässä piti siitäkin huomautella kun ei ruoka kelpaa ja eihän ne koskaan syö jne jne. (mun mielestä ihan reippaita tavallisia nuoria, puhuvat mulle ja vieraille asiallisesti mutta isällensä samalla tavoin kuin heille puhutaan :( )
No, tulipa tehtyä pojan kanssa jouluruoat 8 hengelle, saunat ja kahviherkut, joten ei kai me ihan laiskoja nyt kuitenkaan olla...harmittaa vaan kun lapsetkin on alkaneet karttaa isänsä seuraa...isä ei tajua että pienikin haukku jää mieleen ja niitä "haavoja" on lähes mahdoton korjata myöhemmin.
Voipi olla että ensi joulu on hyvinkin erilainen meillä... jos jaksaisin vaan tehdä päätökset ja lähteä tästä suhteesta ennenkuin olen ihan rikki!

Yhteistyössä