Riideltiinkö teillä eilen ( KIN)

• Viestiketjun aloittaja Miten meni aatto
  • Ensimmäinen viesti
Miten meni aatto
Kävikö poliisit rauhoittelemassa, tuliko musta silmä, huudettiinko .... Vai oliko raitis, rauhallinen joulu niinkuin kunnollisissa perheissä pitääkin olla.

"vieras"
viinaa juotiin ja saunottiin,kukaan ei riehunu ja tais viimeisetkin mennä jo 1 aikaan maate..hauskaa oli kaikkilla ja lapsetkin koki onnellisia hetkiä lahjojen saannista.

"vieras"
osuva kysymys....meillä riideltiin,vittu! meillä on sellanen tilanne että ollaan miehen kanssa jo erottu ja meillä on yksi yhteinen lapsi,mies tuli kuitenkin meille joulua viettämään (en olisi oikeesti halunnut,mutta tää onkin sellanen mies että jos sanon ei,niin suuttuu,ja jos suuttuu se onkin vähän huonompi homma mulle..) no siis riidakhan se meni,nyt sanoin että voisitko pliis mennä ens jouluna muualla,ni sano vaan että joo oon sitten yksin...ihan sama mulle,siinähän sitten on yksin,ja mä saan rauhallisen joulun lapsen kanssa sitten ens vuonna,jee...poliisit ei kuitenkaan käynyt,selvittiin pienellä,onneks,eli pientä sanaharkkaa,mutta sekin on liikaa,etenkin jouluna

Säälittää perheenne
[QUOTE="vieras";27755284]viinaa juotiin ja saunottiin,kukaan ei riehunu ja tais viimeisetkin mennä jo 1 aikaan maate..hauskaa oli kaikkilla ja lapsetkin koki onnellisia hetkiä lahjojen saannista.[/QUOTE]

Vai että viina mukana kuvioissa - kyllä ihmisen pitää olla heikko jos sillä joulunakin on viina mukana kuvioissa.

Oli kyllä ihanan rauhallista. Ruokaa oli runsaasti, koti oli minusta ihanan kaunis joulukoristeissa ja lahjoja oli lukumääräisesti vähän, mutta sitä parempia.

Riitaakaan ei saatu aikaiseksi mistään, vaan oli oikein rattoisaa lasten kanssa seurustellessa. Kaikkien niuhojen kauhuksi kerron vielä, että edes ne pari lasillista shampanjaa tai erinomaista punaviiniä eivät pilanneet kenenkään jouluiloa, päinvastoin. :)

Ei riidelty, eilen(KÄÄN), ei käyny poliisit, ei tullut mustia silmiä eikä huutoa.

Tosin ei meillä myöskään ollut raitis ja rauhallinen joulu. Ruuan kanssa juotiin viiniä, saunan jälkeen olutta ja illalla glögiäkin. Ja tällä lapsi-, ja eläinmäärällä harvoin on kamalan rauhallista. Hauskaa meillä kyllä oli.

"vieras"
Ei riidelty eilenkään. Rauhallista oli, mutta ei raitista. Punkkua meni ruoalla ja olutta saunassa. Minun kohdalla tarkoitti yhtä(1) lasia punkkua ja yhtä(1) olutta. Isännällä meni olutta enempi, muttei känniksi asti.
Hauskaa joulun jatkoa kaikille ja ottakaa kohtuudella ;)!

Ei riidelty tai mitään muutakaan. Nautittiin ulkoilusta, ruuasta ja vieraista :) Pukki kävi ja lahjat olivat erittäin onnistuneita :) Tänään vain ollaan ja nautitaan. Kohta brunssi ja sitten ulkoilua.

"sini"
Meillä oli kyllä raitis joulu lasten kanssa :) Mut hiljaista ei ollu ja kyllä meillä jotain riitaa tais olla kynttilän paikasta kai tai jostain... Poliisia ei sen selvittämiseen tarvittu tai mustaa silmää. Ja lapsetkin selvittelevät asioitaan välillä aika kovin ottein ja kovalla metelillä.

Hauska ja hyvätunnelmallinen ilta kuitenkin oli.

Vuoden vaihteessa sitten otetaan alkoholia mut ei luultavasti riidellä ;) eikä poliisia kutsuta juhliin.

sama täällä
[QUOTE="vieras";27755295]osuva kysymys....meillä riideltiin,vittu! meillä on sellanen tilanne että ollaan miehen kanssa jo erottu ja meillä on yksi yhteinen lapsi,mies tuli kuitenkin meille joulua viettämään (en olisi oikeesti halunnut,mutta tää onkin sellanen mies että jos sanon ei,niin suuttuu,ja jos suuttuu se onkin vähän huonompi homma mulle..) no siis riidakhan se meni,nyt sanoin että voisitko pliis mennä ens jouluna muualla,ni sano vaan että joo oon sitten yksin...ihan sama mulle,siinähän sitten on yksin,ja mä saan rauhallisen joulun lapsen kanssa sitten ens vuonna,jee...poliisit ei kuitenkaan käynyt,selvittiin pienellä,onneks,eli pientä sanaharkkaa,mutta sekin on liikaa,etenkin jouluna[/QUOTE]

Meilläkin riideltiin, en sentään ollu ainoa jolla kurja joulu

"vieras"
Pidin naamani kiinni vaikka olisi tehnyt mieli avautua miehelle taas vaihteeksi siitä miten anoppi mua kohteli... Aattelin että riittää et mulla on paha mieli, mutta ensi jouluna mä valitsen kenen seurassa se vietetään.

Yhteistyössä