sitä on sitten nukuttu hyvä että sinäkin joskus saat unta palloonHuomenta vaan
11h yöunet takana
Hou-hou-houmenta! :kiss:huomenta apinat!
Joko mennään nukkumaan takaisin?Hou-hou-houmenta! :kiss:
Onks pakko nukkua, jos mennään vaan sänkyyn?Joko mennään nukkumaan takaisin?
:kiss:Hei ja tervehdys :wave: oon kyl ihan asiaton. Ei mitää asiaa ole.
Aloin jo pyykkäämään kun et ollut tarpeeksi nopeaOnks pakko nukkua, jos mennään vaan sänkyyn?
Dääm. No mää meen sitte siivomaan loppuun ja lähen sit töihin kun ei sänkyseura kelpaa :'( Jää hyvästi, ja jääkää te muutkin palstalaiset. :wave:Aloin jo pyykkäämään kun et ollut tarpeeksi nopea
:kiss: vain nopeat elävät.Dääm. No mää meen sitte siivomaan loppuun ja lähen sit töihin kun ei sänkyseura kelpaa :'( Jää hyvästi, ja jääkää te muutkin palstalaiset. :wave:
Niin niin. Mutta heippa nyt :kiss::kiss: vain nopeat tulevat.
Ai jaa...mä luulen kyl et katson silti Shrekkii se on niin :heart: tai sittten voi hetken kanavasurffailla. Miks kaikki tulee aina päällekkäin.16.40 tulee neloselta wall-e nyt en tie kumpaa kattois
Nii sitä minäkin ihmettelen miksi laittavat päällekkäin. Shrekit on kyllä ihania, kaikki kolme leffaa meillä onkin mut tuota ei kyl oo nähty...kuten ei myöskään wallea, poika haluis sitä katella..Ai jaa...mä luulen kyl et katson silti Shrekkii se on niin :heart: tai sittten voi hetken kanavasurffailla. Miks kaikki tulee aina päällekkäin.
:hug:Jos sitä ruokaa laittelis. Vähän kyl nuutunut olo.
Laitaks minulle kans jos nätisti pyydän kauhee nälkä olis.Jos sitä ruokaa laittelis. Vähän kyl nuutunut olo.
Kanavat kai kilpailee tuolleen et laittavat niitä päälleekäin mut ei se ole kivaa katsojasta.Nii sitä minäkin ihmettelen miksi laittavat päällekkäin. Shrekit on kyllä ihania, kaikki kolme leffaa meillä onkin mut tuota ei kyl oo nähty...kuten ei myöskään wallea, poika haluis sitä katella..
Ehkä myös oletetaan, että kaikilla on nauhoittava digiboksi..Nii sitä minäkin ihmettelen miksi laittavat päällekkäin. Shrekit on kyllä ihania, kaikki kolme leffaa meillä onkin mut tuota ei kyl oo nähty...kuten ei myöskään wallea, poika haluis sitä katella..
Kiusivat tollee sitte toisia, meillä kun tuo tallennus jostain syystä toimi jos haluu kääntää kanavaa ni en saa ees tallennettua toista..Kanavat kai kilpailee tuolleen et laittavat niitä päälleekäin mut ei se ole kivaa katsojasta.