Venäläiset piirteet ulkonäössä - mitä ne ovat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Slaavilaiset
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Serkkuni menisi venäläisestä aivan 6-0, etenkin silloin kun hän oli armeijassa ja hiukset olivat lyhyet. En nyt osaa tarkemmin määritellä, mutta lähes poikkeuksetta ihmiset arvaavat hänen kansallisuutensa väärin :D

Korkeat poskipäät ja haalea väritys yhdistävät. Venäläiset ovat yleensä ottaen sirompia, mutta kasvojen luustossa on paljon samaa. Heitetään nyt esimerkkinä vaikka Vladimir Putin ja Mika Häkkinen.

Mua on joskus sanottu kans venäläisen näköiseksi ja ulkomailla on veikattu et oon joko venäjltä tai itä-euroopasta. Mulla on suht kapeat kasvot ja nenä kuulemma slaavilaisen näköinen.

Minuakin luultu, venäläiset/virolaiset itse.
Olen kyllä pitkähkö ja hoikka, mutta en tiedä mitkä kasvojen piirteet sen sitten tekevät.
Pukeutuminen se ei ole.

Minuakin monesti venäläiseksi veikattu, vaikka sukujuuria on ennemmin Puolassa. Ei kyllä mitää hajua miltä puolalaiset näyttää :D

Minun mielikuvani venäläisestä naisesta on pitkänmallinen kapea nenä, korkeat poskipäät, vaaleat silmät ja siro ruumiinrakenne. Miehistä en oikein osaa erotella ko. piirteitä. Sen vaan näkee naamasta :D

[QUOTE="vieras";27740087]Millaiset ovat sitten tyypilliset suomalaiset piirteet kun kuulen usein etten näytä suomalaiselta.[/QUOTE]

Lättänaama, ei juuri erottuvia poskipäitä, korkea otsa...

Stokkalla bongasin ihan muutama päivä sitten erään nuoren miehen, joka näytti slaavilta mutta suomea kuului puhuvan. Kauniit isohkot silmät, suomalaiselle ei-tyypillinen otsa ja selvästi erottuvat poskipäät ja muutenkin aika siro ja pitkäraajainen. Vinkeä ilmestys.

Sangriassa tosiaan hieman venäläisiä piirteitä, jassåån laittamissa omakuvissa ei mun mielestä niinkään.

Mutta tosiaan nenä, ne poskipäät, vaaleat hiukset naisilla.
Miehillä otsasta/nenästä usein tunnistaa. :D

Yhteistyössä