Mielipuolisin tai hulvattomin uni, minkä muistatte nähneenne?

"Carelia"
Mulla nyt on niin älyttömiä unia, että välillä käy miettimään piuhojen olevan kytketty väärin. Esim. Yhdessä unessa parittelin hirven kanssa ja luultavasti olin siinä unessa ihminen. Sit mulla on paljon sellaisia elokuvaunia, joissa olen ihan joku muu ihminen ja tarinat on ihan mitä sattuu. Joskus olen tainnut olla unessa mieskin. Sitten nään sellaisia unia joissa on mukana vainajia ja minä ihmettelen, sitä et mitä te täällä teette, tehän ootte jo kuolleita. Sit näitä perussetin unia kun synnytän kissanpentuja tai muuta vastaavaa.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
trg
Kuopuksen raskausaikana näin unta synnytyksestäni, jossa poliisiveljeni parinsa kanssa toimi kätilöinä ja lääkärinä oli Anna Nicole Smith. Ja joo, mä synnytin Bambin...:D Oikeasti oli melkein pelottavaa, miten todentuntuinen se uni oli. Mutta huolimatta erikoisista apureista ja synnytettävästä kaikki meni unisynnytyksessä hyvin ja olin onneni kukkuloilla.

• Tykkää
Khimaira
Järkky uni mummeliisa :LOL:
Voi kun aina tietäisikin mistä unet tulee.

Mä olen tämän oman järkyn/ mielipuolisen unen ennenkin täällä kertonut- selvyyttä ei ole vielä tullut mistä johtuu..

Mä herään yöllä kauheaan painajaiseen. Herätän miehen sanoen näheeni painajaista. Hän sanoo nähneensä myös.
Mun unessa mies on vampyyri ja puree mua ( sitä ennen olen juossut sitä pakoon) ja hänen unessaan hän on vampyyyri purren mua :O

Miten ihmeessä tuollaista unta voi nähdä molemmat. Ei katsottu mitään sellaisia leffojakaan, tms.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa ja feger
"Hih"
Mulla on ollut niin paljon ihan älyttömiä unia, mutta tää tuli nyt ensimmäisenä mieleen. Mulla oli tosi kiihkeä suhde ralliautoilija Colin Mcraen kanssa ja harrastettiin hurjasti seksiä ja kokeiltiin kaikkea uutta ja jännää. Herättyäni (olin tietysti harmissani) oli pakko mennä heti koneelle katsomaan minkä näköinen mies Colin Mcrae onkaan :D Ei kyllä näyttänyt samanlaiselta kuin uneni hurja rakastaja.

• Tykkää
"vieras"
Minäkin näen usein tosi tyhmiä unia.
Yksi oli sellainen, että minulla oli vauvoja hoidossa. En tiedä kenen ne oli mutta niitä oli monta ja mietin että miten saan niin monta hoidettua. Laitoin ne kaikki lattialle patjalle nukkumaan ja ikkunan auki, siinä unessa oli kesä ja ajattelin että saavat raitista ilmaa. Kun menin katsomaan ne vauvat oli jotenkin muuttuneet kissanpennuiksi ja melkein kaikki oli kiivenneet ulos ikkunasta.Olin ihan stressissä että miten saan ne kiinni, yritin mennä siitä ikkunasta niitten perään mutta en mahtunut.
En yhtään ihmetellyt tossa unessa, miten ne oli voineet muuttua kissanpojiksi. Pelkäsin vaan ettei niiden vanhemmat tulisi, ennen kuin olen saanut ne kiinni :D

• Tykkää
Ainut mitä muistan tuollaisista on, että elin Sons of Anarchyssa eli siellä kaupungissa Charmingissa ja seurustelin Jax Tellerin kans :heart: oli aika ihana uni :heart:

Olin sillon jäänyt koukkuun sarjaan ja taisin katsoa n. 10 jaksoa putkeen :p

Lapsena lensin tosi usein unissani. Ensin otin kovat vauhdit kotipihan keinussa ja hyppäsin keinusta taivaalle lentelemään.

Kerran näin unta, että Kevin Bacon tuli pitämään meille koiraleirin. Olin aivan otettu, koska hän on yksi lempinäyttelijöistäni. Tottakai unessa hän puhui suomea. :O

"vieras"
Minä nään jatkuvaan ihan sekopäisiä unia, mutta mieleen painuvin uni on

Näin mieheni veljestä unta, että se oli jossain savimajassa tosi rähjäinen kylä, hällä oli pää ja käsi paketissa, niin ostin hänelle palkkioksi jostain koulutodistuksen tekemisestä, thaimaalaisen huoran jolla oli pitkän mustat hiukset ja pieni musta korsetti, reisiin ylettyvät saappaat ja jätin ne sinne rähjäiseen majaan ja sanoin kiitos tässä sulle vaivan palkkaa :D

Monet naurut olen saanut kyllä tuon unen ansiosta aikaseksi, jos mies erehtyy multa kysyy mitä ostaisi veljelleen lahjaksi :D

• Tykkää
"apua"
Näin unta, että harrastin seksiä naapurin miehen kanssa. Seuraavana päivänä jouduin hänen kanssa samaan hissiin ja tuo uni muistui tietenkin mieleen. Olin ihan hiljaa ja mies kysyi, että mitäpä mietit :D Menin ihan punaseks ja hissimatka tuntui ikuisuudelta.

• Tykkää
säpäle harmaana
Yhdessä unessa synnytin kaksoset ja ne lähtivät heti verisenä konttimaan pitkin nurkkia.

Ja muutaman kerran olen nähnyt sellaisen unen, että minulla on kaksi miestä, mutta ne ovat molemmat sama kuin tuo IRL-mieskin. Sitten siinä unessa on ihan kauhea morkkis ja syyllisyys, kun ei tiedä kumman miehen kanssa haluaisi olla ja kumpaa miestä oikeastaan pettää.

Ja sitten tähän mielipuoliseen kategoriaan laskettaneen myös se palstatunnustusuni, jossa olin soutelemassa majurin kanssa ja majakka melkein kaatui hänen päälleen.. :D

• Tykkää
Mielenkiintoista
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;27722058:
Yhdessä unessa synnytin kaksoset ja ne lähtivät heti verisenä konttimaan pitkin nurkkia.

Ja muutaman kerran olen nähnyt sellaisen unen, että minulla on kaksi miestä, mutta ne ovat molemmat sama kuin tuo IRL-mieskin. Sitten siinä unessa on ihan kauhea morkkis ja syyllisyys, kun ei tiedä kumman miehen kanssa haluaisi olla ja kumpaa miestä oikeastaan pettää.

Ja sitten tähän mielipuoliseen kategoriaan laskettaneen myös se palstatunnustusuni, jossa olin soutelemassa majurin kanssa ja majakka melkein kaatui hänen päälleen.. :D
Miltäs se majuri unessa näytti?

"vieras"
näin unta jossa menin erään näyttelijän taloon tietäen että se aikoo tappaa minut, juotiin kahvit ja sitten sain valita tappaako se mut ampumalla vai halkasemalla pääni kirveellä. Toki valitsin kirvesmurhan ja ajelin vielä hiukseni jotta sen olis helpompi osua oikeaan kohtaan. Sitten se humautti ja upposin johonkin vihreään usvaan jossa ääni sanoi että nyt on kaikki kunnossa. Eikä se tuntunut edes painajaiselta.

IhanaValo
Kerran olin James Bond-elokuvassa, siel oli pitkässä laiturissa veneitä joihin yritettiin piiloutua kun parin veneen päässä oli inkkareita jotka yritti ampua meitä nuolilla. Minuun osui polveen ja kyllä sattui, katoin vaan kauhuissani polveani jossa törrötti nuoli.

No, yhtenä yönä olin vanhempieni talossa ja jostain syystä menin yöllä heijän ulkoeteiseen. Uloimmassa ovessa oli hirmu suuri ikkuna josta kurkisti semmoinen piirretty lehmä, joita näkee esim.maitotölkeissä. Lehmällä oli ihan julmetun iso pää ja se näytti hymyilevän miulle.:D

Mä nukahdin kerran heti herätyskellon soitua, mutta näin unta että olin hereillä. Oli vielä tärkee koe edessä mutta unessa mun jalka suli irti mun kropasta ja mä tyynesti ajattelin että siinä varmasti tarpeeksi hyvä syy olla menemättä kokeeseen. Jossain vaiheessa sit hätkähdin et mitä helv... ja hirveellä kiireellä koululle. :D

"vieras"
Esikoisen raskaus ajan loppupuolella näin unta, että olin töissä pizzeriassa sairaalan yhteydessä. Pizzeriaan saatiin pizzan pääliset vieressä sijainneista leikkaussaleista ja kirurgit kävivät antamassa ohjeitä siitä, että käykö munuainen esim. ananaksen kanssa... itse tehdä väänsin niitä pizzoja siinä sitten tilausten ja suositusten mukaan :D :X

Lukio aikaan näin unta, että seurustelin Tommy Tabermanin kanssa.. ylpeänä Tommyn kanssa kävelin lukion käytäviä pitkin kavereiden ohi ja kuherreltiin :X :X

Minäkin!
Yksi tosi hullu uni: synnytin unessa lapsen (en ollut raskaana edes) ja hukkasin sen samantien meidän makkariin, koska se osasi ryömiä tosi lujaa. Herätin miehenkin etsimään (oikeast, käski mun jatka uniai). Uni jatkui sillä, että mies alkoi kokoamaan uutta vaatekaappia ja laittoi sinne hyllylle sen vauvan "steriliin paikkaan". Sitten lähdettiin "soittamaan jollekin" että meille syntyi vauva ja jostain syystä lähdettiin meneen puhelinkopille (jota ei ollut oikeasti enää ollut varmaan moneen vuoteen) niin että lapsi oli ostoskärryissä....

Raskausaikana näkee näköjään ihan mitä sattuu... Kuten minäkin :D

Näin unta että äitini oli raskaana. Kun synnytyksen aika koitti, minä sain hänen supistuskipunsa ja hän vaan makoili sängyllä. Hän synnytti viisi marsua. Minä vein yhden kotiin ja mieheni söi sen.

"vieras"
Mun unessä mieheni oli Veeti Kallio , enkä jostain syystä yhtään tykännyt siitä! :D Käskin sen lähteä meiltä vetelehtimästä yms. Ja oikeasti se on kyllä ihan kiva ilmestys! Tai siis telkkarin välityksellä ainakin :)

niin siis
[QUOTE="vieras";27722073]näin unta jossa menin erään näyttelijän taloon tietäen että se aikoo tappaa minut, juotiin kahvit ja sitten sain valita tappaako se mut ampumalla vai halkasemalla pääni kirveellä. Toki valitsin kirvesmurhan ja ajelin vielä hiukseni jotta sen olis helpompi osua oikeaan kohtaan. Sitten se humautti ja upposin johonkin vihreään usvaan jossa ääni sanoi että nyt on kaikki kunnossa. Eikä se tuntunut edes painajaiselta.[/QUOTE]

:D Minkä ihmeen takia sä valitsit sen kirveen?

Yhteistyössä