Mitä mieltä oot miesten tekopilluista?

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Affeli
[QUOTE="vieras";27717564]Peesi tälle. Itse suhtautuisin huumorilla. Räjähtäisin nauramaan todennäköisesti. Tai niin reagoin ainakin sen kerran kun itse yllätin mieheni kun raskauden vuoksi emme saaneet harrastaa seksiä.[/QUOTE]

Tääon just tätä. Miehen alitajunnasta tommonen ei katoo ja pilais seksielämäänne varmasti. Miehet ei yleensä suhtaudu seksuaalisuuteen, etenkään omaansa, kovinkaan humoristisesti. Toki kaiken maailman pilluvitsit lentelee, mutta muuten ei...
 
"Vieras"
Minä komensin miehen itse hankkimaan sellaisen kun sain inhottavat repeemät synnytyksessä ja kohtutulehduksen päälle. Ei tehnyt itsellä mieli eikä paikat ois kestäny, eikä tuo nyt tuntunut innostuvan mut antaa helpotuksen :)
 
Miksipä ei. Karvoilla tai ilman. Tiedän miehen, jolla on käytössä sellainen silikonista (?) tehty tekovärkki, jossa on pimpsa yhdellä puolella ja pershole toisella. Ja yhdellä parhaista ystävistämme on käytössä Flesh Light, jonka käyttömukavuutta kyllä kummastelin kovasti. Kuinka kiihottavaa se voi olla nussia taskulampun näköiseen tuubiin tungettua silikonirömpsää? No, kyllä se kuulema pahimpaan puutteeseen menee.

Minusta tekopilluissa ei ole mitään ihmeellistä. Jos hyvältä tuntuu, antaa mennä vaan! Ei niitä silti tarvitse uudelle tyttöystävälle esitellä tai yöpöydällä säilyttää, jos tytsy sattuu olemaan mustankipee kumille...
 
sdgfsgdf
Miksipä ei. Karvoilla tai ilman. Tiedän miehen, jolla on käytössä sellainen silikonista (?) tehty tekovärkki, jossa on pimpsa yhdellä puolella ja pershole toisella. Ja yhdellä parhaista ystävistämme on käytössä Flesh Light, jonka käyttömukavuutta kyllä kummastelin kovasti. Kuinka kiihottavaa se voi olla nussia taskulampun näköiseen tuubiin tungettua silikonirömpsää? No, kyllä se kuulema pahimpaan puutteeseen menee.

Minusta tekopilluissa ei ole mitään ihmeellistä. Jos hyvältä tuntuu, antaa mennä vaan! Ei niitä silti tarvitse uudelle tyttöystävälle esitellä tai yöpöydällä säilyttää, jos tytsy sattuu olemaan mustankipee kumille...
Ympärileikkauksen uhrien välineitä. Kun ei nahkaa mitä runkata, niin tarttee jonkun myymän apuvälineen. Noh, lisää työllisyyttä, ja kulutusta.
 
[QUOTE="Vieras";27717483]Meillä kävi sitten niin ihanasti, että kun tulin kotiin vähän normaalia aiemmin niin mieheni sitten oli kaiketi hommannut jostain tekovaginan ja polkenut sen kanssa. :(
Mies oli ihan paniikissa kun tulin ja makkariin kun menin niin se kuminen torttu oli sängyssä pystyssä. Siis hyi!. Kyllä mä ymmärrän jos joskus itseään tyydyttää, että panna nyt kumiseen "römpsään".

Tosin onhan naisillekin vaikka mitä leluja, mutta eikö se oo aika ällöä jos mies panee kumireikää? Sinnekkö päästetään mällit ja sit sen joutuu pesemään?

Meni vähän fiilikset. Mitä lie siinä ajattelee mies kun pumppaa sitä torttua? Hyi je, sellainen karvoilla oli vielä reunustettu.[/QUOTE]

Karvainen???:O Olisit nyt edes ottanut partakoneen ja sheivannut sen pilden, poslaria sen olla pitää!!!:xmas:
 
Varmaan tietäisin alusta saakka jos mieheni moisen hankkisi ja lähinnä varmaan huumorimielessä voitaisiin sörkkiä sitä ihan yhdessäkin alkuinnostustamme :D olisihan se hauska tietää miltä sellainen tuntuu sisältäkin...

Vaan tuskin pääsen koskaan koettamaan kun herralla toimii hätätapauksessa kädetkin sen verran hyvin :)
 
järkky
Mua huolestuttaa kuinka paljon täällä pyörii oikeesti seksuaalisesti patoutuneita ihmisiä. Ihan oikeesti ei oo tervettä tuomita kaikkea mikä ei tapahdu lauantai-iltana pimeessä peiton alla. Tekopillun käytöstä ilman vammaisstatusta ei tapahdu mitään peruuttamatonta, eikä se myöskään varmasti syrjäytä vaimoa, mikäli siis aitoakin tavaraa on tarjolla. Lisäksi posliinista tykkääminen ei tee kenestäkään pedofiiliä, ihan sairas ajatuskin. Itse ajelen alapääni koska häpykarvani kasvavat piikkisuorina. Sen lisäks että ne hapsottas rumasti jos antaisin niiden kasvaa, ja lisäks ne kutittavat mua. Mieheltä en edes kysy haluisko se että sheivaan, ei ole hänestä kiinni tämä.
 
miekkonen
Tääon just tätä. Miehen alitajunnasta tommonen ei katoo ja pilais seksielämäänne varmasti. Miehet ei yleensä suhtaudu seksuaalisuuteen, etenkään omaansa, kovinkaan humoristisesti. Toki kaiken maailman pilluvitsit lentelee, mutta muuten ei...
Peesi tälle. Tuntuu etteivät naiset itseasiassa tajua miehen seksuaalisuudesta mitään vaikka omasta toitotetaan kyliä myöten.

Exä ilmeili joskus aina suihin ottaessaan "hassusti", oli kai tarkoitus keventää tunnelmaa. Kevensi niin paljon että halut meni. Sama kun jos ehdotti jotain erikoisempaa tai ihan tavallista tai vaikka huomasi kullin seisovan housuissa niin alkoi tämä "räkätys". On tunnelman ja erotiikan tappajana erittäin toimiva ja ärsyttävä juttu.
 

Yhteistyössä