Kun minä nyt tiedän, mistä olet
Rukiin valtakunta, jonka pinta-alasta lähes kaikki alava maa on peltoa.Kun minä nyt tiedän, mistä olet
Viljan valtakunta (Google). Mistä se kertoo? Google ei hätäselle ihmiselle kertonut.
Jyväskylästä? Sinäkin?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27712922:tuolta, vaikken ole mistään kotosin.
mite nii minäkin ?Jyväskylästä? Sinäkin?
No sinäKIN, koska minäKIN. Joo ja älä hätäänny; ei me tunnetaAlkuperäinen kirjoittaja päätön;27712994:eikai me vaan tunneta :O
siitä on yli 20 v kun siellä asuin, melkein 30vNo sinäKIN, koska minäKIN. Joo ja älä hätäänny; ei me tunneta
Vai oletko yliopistolaisia?
Minä oon istunut Ruthin kuppilassa (sivukirjasto) eräänkin illan nuorenaAlkuperäinen kirjoittaja päätön;27713039:siitä on yli 20 v kun siellä asuin, melkein 30v
Sohvin Krouvissa tuli istuttua joskus. se on tai oli ? aika lähellä yliopistoa.
...katos kehveliä, pari viikkoa sitten tuolla tuli käytyä kotipaikkoja tsiigaamassa....:wave:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27712922:tuolta, vaikken ole mistään kotosin.
Tuolla näkyy työpaikka (joskus) Matematiikan laitos....katos kehveliä, pari viikkoa sitten tuolla tuli käytyä kotipaikkoja tsiigaamassa....:wave:
tuttu paikka sekin.Minä oon istunut Ruthin kuppilassa (sivukirjasto) eräänkin illan nuorena
Jyväskylä ja sen seutu jaksaa kyllä aina siellä käydessäni hämmästyttää - aina löytyy uusia rakennusalueita, kovasti tuntuu kaupunki ympäristöineen kasvavan.Tuolla näkyy työpaikka (joskus) Matematiikan laitos.