leikkasitko veitsellä sormeen hedelmiä silpoessasiAuts :saint:
Oi viikunahilloMyssy nautittu ja oli ihan yhtä lämmittävää kuin ennenkin.
Nyt tarttee mennä lusikkaan vaikka olenkin saanut tänään kauhasta kyllin.
Hyviä öitä:hug:
mä olen mauton ja asiaton ja tissitön-Ketjun nimeen viitaten, mä en sovi tähän muuta kuin yheltä kohalta: asiaton, ihan virallisesti
kelläs olis numero.soitetaanko
Pk-seudulla, ens viikolla lähden joulunviettoon sinne vanhoille konnuille.Oletko sä Mythago pääkaupunkiseudulla vai jossain kotikonnuilla ts. lapsuuskotikonnuilla?
Mä luulin että sulla on...Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27709918:kelläs olis numero.
Etkai vaan oo aneeminen? Käy nappaan joku iltapalaksi :vampire:Mun tarttee lähtiä nukuksimaan Jostain kumman syystä on iha vetämätön olo.
Hyvää yötä te ton-mat
:OMä luulin että sulla on...
Hehe, en tosiaankaa. Olisko uniongelmia, mut täshän mää vaan istun.Etkai vaan oo aneeminen? Käy nappaan joku iltapalaksi :vampire:
:vampire:Mun tarttee lähtiä nukuksimaan Jostain kumman syystä on iha vetämätön olo.
Hyvää yötä te ton-mat
:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27709942::vampire:
Sä vierailit taas mun unessa. Ihan lyhyesti. Olit kirjastossa. Istuit sellaisen yksittäispöydän ääressä, ja siinä oli sellainen vihreä kirjastolamppu. Sellainen on kaikissa ( tai osassa) elokuvissa kirjastossa. Ja istuit koneella. Et palstaillut, vaan kirjottelit jonkun kanssa. Jossain engalantilaisen runouden sivuilla. Ja hymyilit.Pk-seudulla, ens viikolla lähden joulunviettoon sinne vanhoille konnuille.
just iskeyty murtuma silityskäteen. |OJaahas, täällä vain huvitellaan kun minä olen viettänyt laatuaikaa draamaqueenin kanssa katsellen leffaa.
Laitoin juuri tiskikoneen pyörimään = valvon vielä 1,5 tuntia. Minulla olisi tuolla kasa silitettävää, voisko joku tulla avittamaan...?
en mä en silitä. En.Jaahas, täällä vain huvitellaan kun minä olen viettänyt laatuaikaa draamaqueenin kanssa katsellen leffaa.
Laitoin juuri tiskikoneen pyörimään = valvon vielä 1,5 tuntia. Minulla olisi tuolla kasa silitettävää, voisko joku tulla avittamaan...?
Just, kuulostaa tutulta...... Kun lapsilla on (mukamas) tylsää ja kehoitat heitä siivoamaan huoneensa niin ei enää olekaan niin tylsää. Höh!Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27709960:just iskeyty murtuma silityskäteen. |O