Asiaton, hajuton,mauton, navaton, perseetön, raoton, tissitön, vaoton ketju..

Professional Griefer
No... mä en sanoisi niin:saint:
mutta ...

Minusta tuo Tuulikin on aika harmiton, ja todellisessa elämässä ihan herttaisen oloinen.
Meidän nuoremmat tytöt tykkää....
Niin no totta, harmitonhan se on. Niin paskaa ettei radiokaan soita :D Joten ei tule mun korviin ellen pakolla kuuntele.. tuon biisin vaan satuin kuulemaan pakkosoitettuna kaverilta.
 
"nuuh"
Kyllä tähänkin ketjuun joku tunkee järkytystään uimahallissa nähtyä loputonta karvamattorivistöä kohtaan. Oho se taiskin olla nyt sitten minä, sori ja nillin nillin.
 
Professional Griefer
lupaavaa nillitystä. :flower:

Saanhan mä olla se vatipääsilakka... :heart:
Sä oot liian prinsessa siihen..
Nillitän sun ärsyttävästä yltäkylläisestä tuhlailevuudesta ja snobbailusta.
Saatanan aivoton glitteriperse, ajatteletko yhtään noita macaronseja vedellessäsi, miten siellä eräässä todella köyhässä, kotiäitiä sortavassa Suomessa kaikki naiset ei välttämättä saa pullaa joka päivä!!!
Luuletko, että jokaviikkoiset uudet kengät tekee sinut onnelliseksi?! Mieti sitä luonnontuhon määrää mitä niiden valmistaminen vaatii!!
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
:D:D
Sä oot liian prinsessa siihen..
Nillitän sun ärsyttävästä yltäkylläisestä tuhlailevuudesta ja snobbailusta.
Saatanan aivoton glitteriperse, ajatteletko yhtään noita macaronseja vedellessäsi, miten siellä eräässä todella köyhässä, kotiäitiä sortavassa Suomessa kaikki naiset ei välttämättä saa pullaa joka päivä!!!
Luuletko, että jokaviikkoiset uudet kengät tekee sinut onnelliseksi?! Mieti sitä luonnontuhon määrää mitä niiden valmistaminen vaatii!!

mulle kyllä tuli ehkä nyt vähän paha mieli. Kun on mulla kyllä macaronsien lisäksi bebeleivoksia.


Ja kaviaaripallosia.
 

Yhteistyössä