Minne piilotatte lapsilta joululahjat?

• Viestiketjun aloittaja piilot vähissä
  • Ensimmäinen viesti
HippuTAR
Meidän makkarin kaapeis. Kakarat tietää että sinne ei oo mitään asiaa, koskaan. Tai ylipäätään meidän makkariin ellei jompikumpi vanhemmista ole siellä. Eikä ne myöskään mene sinne.

Minä jamun sisko kyllä aikoinaan kaivettiin kaikki paikat ku äiti ei ollu kotona ja myös varovasti auottiin paketteja sen verran että nähtiin mitä niissä on.

"hmm"
Lahjat makuuhuoneen vaatekaapissa ja vähän muuallakin. Osa kääreessä osa ilman. Kukaan ei halua kurkkia, ettei tiedä etukäteen, siinähän menis jännitys ja olen sanonut, että joka menee tahallaan penkomaan, joutuu avaamaan kaikki lahjat sinä päivänä. Ei ole ollut ongelmia.:)

Miellä on aina paketoitu lahjat sellasiin paketteihin et niistä ei huomaa mitä siellä sisällä on. Esim korut ym isompiin laatikoihin jne. On sitten vielä avattaessa jotain jännitettävää kun ei heti arvaa mitä paketti sisältää. Lisäks ne on jemmattu aina eri paikkoihin. Kellariin kai vien tänävuonna...sohvan alle tms. Mökillä on suurin osa ja mun vanhemmat tuo ne sitten samalal kun kuusenki.

"vieras"
Meidän makkarin kaapeis. Kakarat tietää että sinne ei oo mitään asiaa, koskaan. Tai ylipäätään meidän makkariin ellei jompikumpi vanhemmista ole siellä. Eikä ne myöskään mene sinne.

Minä jamun sisko kyllä aikoinaan kaivettiin kaikki paikat ku äiti ei ollu kotona ja myös varovasti auottiin paketteja sen verran että nähtiin mitä niissä on.
Tämä ei nyt liity aiheeseen, mutta miksi teillä ei saa lapset mennä teijän makkariin.. koskaan?

oydj
[QUOTE="vieras";27689642]Tämä ei nyt liity aiheeseen, mutta miksi teillä ei saa lapset mennä teijän makkariin.. koskaan?[/QUOTE]

Ei meilläkään lapset mene makkariin. Muun kämpän sotkekoot mutta meidän makuuhuoneeseen ei asiaa. Haluan että edes se on siisti ilman että jokoilta pitää sekin vielä siivota

Mulla vaatekaapin ylähyllyllä. Niin korkeella et itekin tarvin tuolin et yllän vaikka pitkä olenkin. Ja en ole vielä mitään paketoinut.

Eiköhän riipu ihan lasten luonteesta ja iästä kuin kovasti haluaa penkoa. Itse lapsena kävin kurkkimassa aina äidin vaatekaappiin. Mutta paketoimattomia lahjoja en halunnut nähdä niin menin penkomaan vasta kun oli paketissa. Luin mikä on mulle innoissani. Hirveästi uskaltanut niitä kuitenkaan siirrellä ettei just mene rikki ja äiti huomaa :D.

Blue
Meillä lapset 10, 8 ja 6 uskovat vielä pukkiin.

Tietävät kyllä että lahjoja saadaan muualtakin ja tietävät että ne ovat "piilossa" ja niitä ei ole lupa etsiä. Eli oikeastaan ihan sama missä niitä pidettäisiin, niihin ei koskettaisi. Lahjat ovat autotallin nurkassa peiton alla.

"Piipi"
Erillisessä varastossa isommat ja pienemmät makkarin vaatekaappien yläosassa. Lapsi on jo 8-v, muttei tajua niitä kyllä etsiä... taitaa vieläkin uskoa joulupukin tuomiin lahjoihin! :xmas:

"vieras"
Vaatekaappiin jemmasin ennen pakkaamista ja sen jälkeen häkkikellariin. Vauva ei nyt vielä mitään osaa etsiä mutta esikoisella (kohta 4v) on niin tarkka näkö ettei auta paketteja kaapeissa pitää.

=)
Meillä on pitkä vaatehuone, jonka perällä sitten on lahjasäkkejä vaatteiden takana. Ei lapset niitä ole koskaan huomanneet :) Ja yhä edelleen meillä uskoo lapset (8v, 7v ja 4v) joulupukkiin, mikä on minusta ihana asia :) Joten lahjatkin on piilossa!

mä...
[QUOTE="siis";27689792]Siis onko teillä jo kuusi? Meillä on tapana tuoda kuusi sisälle vasta aattona tai aatonaatto iltana.[/QUOTE]

Kyllä vain, tosin muovikuusi kun lapsi ei kestä oikeaa kuusta sisätiloissa. Se on niin kaunis näky, kun on koristeltu kuusi ja lahjoja sen alla, että tahdon nauttia siitä pidempään kuin pari tuntia aattona :) Kokeilin tätä tapaa vasta pari joulua takaperin ja heti tuntui omalta tavalta.

bagi
Meillä on vaatehuoneessa kolme isoa matkalaukkua joiden sisään on laitettu. Ei olla vielä paketoitu lahjoja. Matkalaukut on lukittu kun niissä on numerokoodi lukot. Ei ole lapset koskaan hoksanneet, että lahjat voisi olla niitten matkalaukkujen sisällä ja hyvässä turvassa siellä ovatkin.

dfg
Lapset uskoo pukkiin vielä, joten lahjat pitää olla piilossa. noi on kyllä sellasia nuuskijoita että näkee kaiken, vaikka ei siis just niitä lahjoja osaakaan etsiä. Osa on mun "ompelukaapissa" kankaitten seassa ja osa mummolassa. Mummo tuo sitten jouluna mukanaan.

"vieras"
Vaatehuoneen ylähyllyillä peitteiden takana. Niin korkealla ettei nelivuotias pääse sinne tuolinkaan kanssa. Olin itse lapsena niin utelias, että otan varman päälle. Ja ei meillä kyllä todellakaan ole ainuttakaan lahjaa vielä paketoitu. Paketoin ne sitten paria päivää ennen kaikessa rauhassa.

Yhteistyössä