vuorotyöläinen
kun olette itse arkena vapailla? Onko lapsi silti päikyssä? Itsellä tästä mielipide, mutta haluisin ensin kuulla mitä ajattelette. Olen aloittamassa nyt työt, ja mietin monenmoista, huoh.
tääkin riippunee vuorotyön ajoista. En varmasti jaksaskaan tulla keskellä yötä ja herää aamusta. Mulla työvuorot on välillä 5-22 ja yöt sillontällön.Alkuperäinen kirjoittaja Vähän ohi otsikon;27685539:Jos saa jatkaa aiheesta, niin miten te vanhemmat jaksatte vuorotyötä ja aamuherätyksiä (meillä ekaluokkalainen). Mieheni siis lähtee töihin niin aikaisin, että ei pysty aamuisin auttamaan ja minä reppana tullut klo 2 töistä. Silmät ristissä autetaan toinen kouluun, sit herää nuorenpi, sit kaupat, ruuat yms. mies kotona noin 16:30 mä lähden duuniin klo 17:00 ja sama rumba taas alusta..aamuvuorossa kun olen anoppi hoitaa lapset ja saan nukkua jopa ysiin.
Aivan puhki, hirveet silmäpussit ja ahdistus...kunnes yllätys raskaus!!! Ainakin pääsen pois töistä, tilalle tosin tulee muut yöheräämiset, mutta kummiskin.
Työhönpaluuhan on edessä taas joskus, joten kysymys: Miten ihmeesä te muut tähän toimintaan kykenette?