Eikös se usein niin ole, että rakastuneet kestävät toisia rakastuneita.Jessus, että kateellisia ihmisiä AINA löytyy.
Itsellä ei miestä näy kaukoputkellakaan mut pystyn hyvin olemaan onnellinen toisten rakkauden ja onnen puolesta. Mitään ylenpalttisia pusipusi-juttuja en jaksa ees erittäin rakastuneena.Eikös se usein niin ole, että rakastuneet kestävät toisia rakastuneita.
Jos itsellä menee huonosti, ei kestä muiden onnea.
Edes joku ymmärtääNo hei haloo, totta kai pitää mennä laps tekemään lekurille kun jo tänä vuonna on tavattu. HEI HALOOO PAHVI!
En.Joko sinä olet eronnut?
Kyllä mies löytyy,sama mies ollut jo 18v.Milloin ero on tulossa? Vai pitääkä ensin löytää mies josta erota?
Hyvin on kestänyt eipä ole rakastajattaria tarvinnut.Miten hän kestää sinua? Rakastajattarien avulla?
No siis todellakin. Kyllähän vuosisadan rakkaustarina vaatii yhteisen lapsen, ollakseen täydellinen.Edes joku ymmärtää
No ottaapa sulla nyt koville kun tiedät jääväsi kuitenkin taas kohta yh.ksi.Luulet vain :kieh:
Miksi olisin kateellinen?hyvä parisuhde,uusi talo,terveet lapset,hyvä työ yms.Luulen että sinun tapauksessasi kyseessä on todellakin kateus. Sen verran mitä olen lukenut muita harmaan 'annen' juttuja täältä.
Mä en taas käsitä miksi jonkun pitäisi olla kateellinen?Luulen että sinun tapauksessasi kyseessä on todellakin kateus. Sen verran mitä olen lukenut muita harmaan 'annen' juttuja täältä.
Ei sitä pelätä tarvitse, mutta rehellisesti mikä kiire teillä on?Joo, ero voi tulla, puoliso kuolla, talo mennä alta, terveys pettää jne., mutta estääkö pelkonäitä tapahtumasta!