Mies varasi hotelliyön, en halua lähteä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hittolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei menty.

Aika käsittämättömiä täällä mielipiteet siitä, että täytyy olla spontaani ja romanttinen ja sitä sun tätä, ja sen takia että olisi miehelleen mieliksi, pitäisi jättää vastuullaan olevat, ihmisistä riippuvaiset eläimet hoitamatta?

Ja on, on pula-aikaan ollut hevosia, sodassa pärjäsivät märillä oljilla ja lumella. Sota-aikaan ei myöskään pahemmin aviokriisestä lätisty, eikä eroja harkittu sen takia ettei emäntä halua hotelliin kutemaan... Taidanpa muuttaa tuonne savusaunaan asumaan, niinhän sitä ennenkin on tehty!

Oikein teit. Täällä on vallalla sellanen mielipide, että kaikki mitä mies vähänkin tekee huomioidakseen naista, pitää otta ilolla ja mukisematta vastaa, vaikka se aiheuttaisi muille ongelmia.

Ihan samat mielipiteet on ollu esim. siinä, että miehelle pitää antaa piparia, vaikka lapset leikkis samaan aikaan viereisessä huoneessa. Muuten on epäspontaani ja parisuhteensa ite pilaava akka, joka ei ansaitse ihanaa miestään.

Eli siis miehen halut ja himot pitäisi aina mennä kaikkien muiden ihmisten ja tässä tapauksessa eläinten elämän ja hyvän hoidon edelle. Jos ei mene, vika on naisen.

Ja tää on mun mielestä niin väärin!

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
hmmm: Asustä täällä palstalla?

Ollaan yhdessä, just tultiin hevosia ajamasta ja nyt mennään hummaamaan niitä veronpalautusrahoja rehukaupoille... Tosi romanttista!

[QUOTE="Zap";27660232]Minä miehenä menisin sitten yksin, kyllä sinne pedinlämmittäjäkin varmaan mukaan löytyisi![/QUOTE]

Peesi.
Enkä miehenä kyllä enää yrittäis keksiä mitään mikä vois korjata noin kurjaa suhdetta. Alkaisin varmaan vaivihkaa hankkimaan eroa. Mälsää ois elää tuollaisessa suhteessa.

-.-: Varmasti mälsää asua maaseudulla ja pitää eläimiä, jossei sellainen elämäntapa kiinnosta. Yhdessä tänne ollaan kuitenkin kaupungista muutettu, joten ehkä se onkin vaan valintakysymys?

Tosi mälsää oli tänään ajaa hevosta lumisessa metsässä, kahvia termarissa ja yhdessä lämpimän viltin alla... :D. Ihan hirveetä, mies reppana!

-.-: Varmasti mälsää asua maaseudulla ja pitää eläimiä, jossei sellainen elämäntapa kiinnosta. Yhdessä tänne ollaan kuitenkin kaupungista muutettu, joten ehkä se onkin vaan valintakysymys?

Tosi mälsää oli tänään ajaa hevosta lumisessa metsässä, kahvia termarissa ja yhdessä lämpimän viltin alla... :D. Ihan hirveetä, mies reppana!

Njaa, en tiedä. Itseäni (maaseudulla asuvaa) ei oikein termoskahvi hotelliyötä voittais, mutta ihan miten vain :D Valintakysymys tosiaan.
Mutta oletettavasti mies oikeastikin haluaisi tehdä jotain muutakin joskus, vai pelkkää ilkeyttäänkö hän sen hotellihuoneen varasi?

Tulipas ap:lle kova tarve puolustaa suhdettaan ja sitä miten "kivaa "teillä on.
Mitä sille parisuhdekriisille tapahtui?
Selvitittekö sen yhdessä yössä, hevosen kanssa lumisessa metsässä??

Myönnä nyt vaan että olet tylsä ihminen...

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Mä en voi sietää yltiörealistisia ihmisiä. Menee hermo saman tien. Ap:n kanssa en tulisi toimeen sitten yhtään.

Mun mielestä elämästä pitää välillä nauttia. Ja sanoin välillä!

Ei me kauaa täällä maan päällä olla...

Mä en voi sietää yltiörealistisia ihmisiä. Menee hermo saman tien. Ap:n kanssa en tulisi toimeen sitten yhtään.

Mutta meitä on monenlaisia, ja hyvä niin. Mielestäni on outoa olla jopa agressiivinen (kuten moni täällä on ollut) puheissaan jos joku toinen on toisenlainen. Ei ole yhtä oikeaa tapaa olla ja elää.

Mutta meitä on monenlaisia, ja hyvä niin. Mielestäni on outoa olla jopa agressiivinen (kuten moni täällä on ollut) puheissaan jos joku toinen on toisenlainen. Ei ole yhtä oikeaa tapaa olla ja elää.

Totta. Mutta jokainen ottaa sen riskin,joka tekee aloituksen joka liittyy henkilökohtaiseen tilanteeseen elämässään...
Kyllähän se on nähty millaisia vastauksia täällä saa..

No jotain erilaista se sun miehes olis tarvinnut. Ei muuten olis hotellia ehdotellut.

Mutta tietty jos sä haluat elää tossa maalaisromantiikassasi niin mikäs siinä.

Mä en taas kestä vastuuttomia ihmisiä. Enkä etenkään sitä, että omat höpönhöpömenot menee eläinten (tai lasten hyvinvoinnin) edelle.Enkä kestä myöskään ihmisiä, jotka ovat täysin toisten ihmisten aivoitusten vietävissä ja niin perkeleen miellyttämisenhaluisia, että heti pitäisi hypätä kun toinen käskee?

Ja en ymmärrä muutenkaan tätä leimausta "kontrollifriikiksi". Jos haluan huolehtia mun vastuulla olevista elävistä olennoista parhaani mukaan, ja en vaan nyt ole sitä tyyppiä ihmisenä, joka jossain hotellihuoneiden poreammeissa lilluu, niin sitten olen kontrollifriikki?

Mutta tietty jos sä haluat elää tossa maalaisromantiikassasi niin mikäs siinä....

En halua. Ihan vain mieheni kiusaksi olen kaikki eläimet hommannu. Ihan vaan sen takia, ettei varmasti tarvitse hotelliin lähteä.

Tulipas ap:lle kova tarve puolustaa suhdettaan ja sitä miten "kivaa "teillä on.
Mitä sille parisuhdekriisille tapahtui?
Selvitittekö sen yhdessä yössä, hevosen kanssa lumisessa metsässä??

Jooeiselvitetty. Olin vaan vilpittömän iloinen ja onnellinen siitä että mies ajatteli järjestää mulle romanttisen yllätyksen, vaikka se ei käyttänössä ollut mahdollinen, eikä tottapuhuen mulle mieluinenkaan, että täällä kotimökissä tunnelmakin on nyt ollut vähän parempi.

Ja sit valitetaan ettei mee hyvin..

"Enkä kestä myöskään ihmisiä, jotka ovat täysin toisten ihmisten aivoitusten vietävissä ja niin perkeleen miellyttämisenhaluisia, että heti pitäisi hypätä kun toinen käskee?"

Jos otat sen käskemisenä ja aivoituksena että toinen tahtoi ilahduttaa niin mikäs siinä, toivottavasti ei kokeile toiste.

mhm: Kuten jo kirjoitin, ajatushan oli äärettömän sympaattinen. Mutta se, että palstamammojen mielestä olen kiittämätön ja kamala kontrollifriikki ämmä koska en halua jättää koiraa kusemaan lattialle ja hevosia heinittä talliin, viittaa vähän siihen, että vielä nykyäänkin naisen pitäisi olla juurikin miehensä komenneltavissa ja "kiitollinen" jokaisesta huomionmurusesta?

mhm: Kuten jo kirjoitin, ajatushan oli äärettömän sympaattinen. Mutta se, että palstamammojen mielestä olen kiittämätön ja kamala kontrollifriikki ämmä koska en halua jättää koiraa kusemaan lattialle ja hevosia heinittä talliin, viittaa vähän siihen, että vielä nykyäänkin naisen pitäisi olla juurikin miehensä komenneltavissa ja "kiitollinen" jokaisesta huomionmurusesta?

Ei kiitollinen jokaisesta huomionmurusta tarvitse olla, mutta kun toinen vilpittömästi haluaa yllättää..
Olisit varmasti voinut siirtää reissua ja pyytää jonkun hoitamaan eläimiä, mutta kun et HALUA lähteä, se on minusta aika suuri epäkunnioitus toista kohtaan.

Elämä on kompromisseja.

mhm: Kuten itsekkin kirjoitit, mieheni halusi vilpittömästi ilahduttaa minua. Metsään meni, minä en ilahdu hotellihuoneista. Joten rakkauden hengessä, minun pitäisi lähteä jonnekkin mieheni mieliksi, jotta hän kuvittelisi olevansa minulle mieliksi?

Mitä ihmettä?

Ja arvailen, että ehkä joku tulee kommentoimaan että ehkä mies halusi itse vain yhdeksi yöksi pois hevosen lannan hajusta ja maaseudun ankeudesta... Voi olla, mutta mies yöpyy hotelleissä työnsä puolesta useamman kerran kuussa, joten hänelle kyse ei ole mistään "luksuksesta", vaan ihan arkipäivästä.

mhm: Kuten itsekkin kirjoitit, mieheni halusi vilpittömästi ilahduttaa minua. Metsään meni, minä en ilahdu hotellihuoneista. Joten rakkauden hengessä, minun pitäisi lähteä jonnekkin mieheni mieliksi, jotta hän kuvittelisi olevansa minulle mieliksi?

Mitä ihmettä?

Mä en taas ymmärrä MIKSI ei joskus voisi tehdä puolison mieliksi asioita? Voihan sitten sanoa että toisen kerran yllättää erilailla.

Yhteistyössä