Taisin nukahtaa kesken katselun eilen.
ite oon harkinnut samaaei vitsi, mun pitää NIIN käskeä miestä liittymään tänne, sitten voidaan kuherrella ja olla kuhertelemati palstalla ja KAAAAAIKKKIA vituttaa
Minä myös. Me kuherrellaan muuten vaan saksaksi. Se varmaan saa aika hyvin porukkaa v***uuntumaan...ite oon harkinnut samaa
Moniko luulee riitelyks?Minä myös. Me kuherrellaan muuten vaan saksaksi. Se varmaan saa aika hyvin porukkaa v***uuntumaan...
Ai hitto, tuota en tullut ajatelleeksi. Pitäisköhän mun ihan oikeasti aloittaa täällä Saksamamman kielikurssi (tätä et opi koulussa etkä kansalaisopistossa).Moniko luulee riitelyks?
niiiiin nyt mutta katotaanpa max 1v niin on eri lauluAina kun teemme sen niin joku valittaa. Onneksi aina silloin tällöin joku perustaa meille kuherteluketjun.
Astrolabe on suorastaan jumalatar, en usko että minulle täydellisempää löytyisi mistään. Hän oli paljon parempi kuin odotin, hän on täydellinen niin seksuaalisesti kuin muutenkin.
Tämä?niiiiin nyt mutta katotaanpa max 1v niin on eri laulu
mitä jos olisit mies etkä teinipelle? Onko liian vaikeaa?Tämä?
[video=youtube;vNhhAEupU4g]http://www.youtube.com/watch?v=vNhhAEupU4g[/video]
Jos sinulla on vuodessa väljähtynyt, se ei tarkoita että muilla suhde väljähtyisi.
no hyvinhän te sovitte yhteen molemmat teinipellejä ja ´joten ennuste ei hyvä varsinkaan tulevan lapsen suhteen. Koittasitte ensin aikuistua ennen ku alatte leikkimään äitiä ja isää.Eiköhän Data ole enemmän mies kuin moni "äijä" koskaan.