Eipä enää astro ja data kuhertele palstalla.

• Viestiketjun aloittaja ero edessä?
  • Ensimmäinen viesti
Aina kun teemme sen niin joku valittaa. Onneksi aina silloin tällöin joku perustaa meille kuherteluketjun.

Astrolabe on suorastaan jumalatar, en usko että minulle täydellisempää löytyisi mistään. Hän oli paljon parempi kuin odotin, hän on täydellinen niin seksuaalisesti kuin muutenkin.

Yrittäkää nyt päättää mitä työ tahotten: kuhertelua vai asiallista käytöstä? :D

Myö ollaan viimoset 40 tuntia oltu ihan tiiviisti kahdestaan. :heart: :kiss: ja justhan mie hehkutin ettei miehellä juur työpäiviä enää tässä kuussa.

[QUOTE="vieras";27661123]Jospa ne on hokasseet, että voivat kommunikoida ihan kasvotustenkin ilman mitään läppäreitä tai muita vempaimia siinä välissä.[/QUOTE]

"Vaimolla taas on ollut kaulakoru, joka on kytketty professorin hermostoon. Kun koru hohtaa sinisenä, vaimo tietää, että mies on tyynenä töissään. Kun koru alkaa hehkua punaisena, mies on kiihdyksissä. Missä ja mitä tekemässä, koru ei kerro."

2050 meitä johtavat kyborgit - Tiede.fi

• Tykkää
Reactions: astrolabe
IhanaValo
Tää on niin tätä...asiahan ei minulle kuulu, mut miks pitää valittaa aina..? Hirvee valitus jos ne kuherteleekin avoimesti tääl ja sit kun ei niin siitäkin valitetaan, ja erohuhut alkaa jylläämään..yrittäkää jo päättää. Miulle henk.koht. ihan sama, ei häiritse kumpikaan vaihtoehto :)

Mä toivon kovasti, että saisitte lapsen yhdessä :heart: ja muutenkin ihanaa, että joillakin natsaa noin nopeasti kemiat yhteen ja toivottavasti ootte loppuelämänne yhdessä :)

sori, tuli hirvee lässynlää viesti :D :xmas:

• Tykkää
Reactions: Data
"hehee"
Tää on niin tätä...asiahan ei minulle kuulu, mut miks pitää valittaa aina..? Hirvee valitus jos ne kuherteleekin avoimesti tääl ja sit kun ei niin siitäkin valitetaan, ja erohuhut alkaa jylläämään..yrittäkää jo päättää. Miulle henk.koht. ihan sama, ei häiritse kumpikaan vaihtoehto :)
Joo ja siis sillon ku kuhertelivat, niin se oli joittenkin mielestä vaan teeskentelyä ja esitystä, ei aitoa ollenkaan ja ero oli kuulemma silloinkin lähellä (siis noitten sanojien mielestä, ei kuhertelijoiden).

Niin se vaan menee, että teit niin tai näin, se on jonkun mielestä aina väärin. :D

Yhteistyössä