G: Kuka julkisuuden henkilö tms. ärsyttää sinua? :D

• Viestiketjun aloittaja iltaaaaa
  • Ensimmäinen viesti
Anu Saagim. Jostain syystä sen naisen koko olemus on äärimmäisen rasittava, vaikka exäni sanoi, että Anu Saagimin pitäisi olla bi-naisen unelma. En tajua kuinka niin. Ei ainakaan minun ole. Kyllähän niihin rintoihin tarttuisi, kun ei naamaa tarvitsisi nähdä eikä ääntä kuulla.

"..."
Mietin tätä...ja moni tässäkin mainittu, ei ne ärsytä vaan pelkästään naurattaa. Että kuinka ihmiset voi olla niin turhantärkeitä ja pompööseja :D

Mua ärsyttää lähinnä sellaiset jutut kuin VR.

"..."
[QUOTE="Eija";27646627]Harri Syrjänen, se tv-kokki siis. Todella lapsellisen oloinen ollut tv:ssä ja inhotuksen nosti huippuunsa, kun sain tietää, kuinka törkeästi jätti exänsä.[/QUOTE]

Ja kuinka törkeästi jätti exänsä? Ja mistä sait tietää?

"minna"
Vappu Pimiää en ole kestänyt sen jälkeen, kun se citysinkkuvaiheessaan mesosi jostain uimahallissa imettämisestä ja sen yököttävyydestä. Mulla ei edes ollut lapsia silloin, mutta ärsytti se toisten naisten halveksunta.

"hanna"
Mua ärsyttää ihan suunnaatomasti Geek, Johanna Tukiainen ja Fintelligens, eli Iso H ja Elastinen, sekä jonkin verran Mikko Kuustonen, Tauski, Matti Nykäseen naisystävä, sekä Mikko Alatalo.

Arinerin
Jippu ja Satu Tuomisto!!
Ei tarvinnut yhtään miettiä vaan nää on ollu mun inhokkeja jo "alkuajoistaan" lähtien!
Miehistä Mikko Keppikampi! Siis r-a-i-v -o-s-t-u-t-t-a-v-a!

• Tykkää
Reactions: Joxu

Yhteistyössä