Ootteko huomanneet, että kun tekee uuden ketjun

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
No mitä sillä on väliä mitä kukaan on mieltä loppujen lopuksi? Jos sinulle tulee sanomaan 10 ihmistä palstalla että olet typerä, voisitko olla vain hiljaa, niin teetkö niin?

Ja NÄYTÄ nyt ihmeessä missä minä pusunusutan ketjun pilalle. Sanoin jo tuossa aiemmin että minen sinänsä puhu itse pelkästä lässytyksestä vaan siitä että nyt yritetään vaikuttaa siihen mitä joku "voi sanoa" ja mitä ei. Fuck that shit. Pistäkää ignoreen, vai onko unohtunut mustilta sellainen ominaisuus, ei tarvitse katsoa ollenkaan kenenkään häiritsevän ulosantia :D
Jos mulle tulee useampi ihminen sanomaan, että voisin rajottaa vähän jotain tekemistäni X, niin miettisin kyllä silloin ihan varmasti pitäisikö niin tehdä. Mua ei kiinnosta kaivaa mitään vanhoja ketjuja, sanon vaan huomanneeni samani ilmiön kuin monet muut tässä ketjussa. Tuo mun äskeinen viestini ei ollut kohdistettu suoraan sulle, vaan siinä oli perässä ynnä muutkin, joten älä ota itseesi. Olet vaan ollut tässäkin ketjussa esillä sen verran, että koin järkeväksi mainita myös sinut. Tietysti oisin voinut puhua vain Lispetistä ynnä muista. Sovitaan vaikka niin.

Ignore olisi hyvä toiminto jos teillä ei olisi joissain ketjuissa hyviäkin pointteja ja jos en joutuisi ignoramaan montaa ihmistä - tämä vaikuttaa huomattavasti keskusteluihin. Tietysti, jos asia muuttuu, niin varmaan jossain vaiheessa blokkaankin muutaman nikin.
 
No mitä sillä on väliä mitä kukaan on mieltä loppujen lopuksi? Jos sinulle tulee sanomaan 10 ihmistä palstalla että olet typerä, voisitko olla vain hiljaa, niin teetkö niin?

Ja NÄYTÄ nyt ihmeessä missä minä pusunusutan ketjun pilalle. Sanoin jo tuossa aiemmin että minen sinänsä puhu itse pelkästä lässytyksestä vaan siitä että nyt yritetään vaikuttaa siihen mitä joku "voi sanoa" ja mitä ei. Fuck that shit. Pistäkää ignoreen, vai onko unohtunut mustilta sellainen ominaisuus, ei tarvitse katsoa ollenkaan kenenkään häiritsevän ulosantia :D
Itse en koe että juuri sä nimenomaisesti pusnusuttelisit ketjuja piloille, mutta miks et voi myöntää että sellaisia ketjuja on olemassa joissa tollasta tapahtuu, ei sun toimesta, vaan ylipäätään? Tai ehket sitten ole vaan huomannut. Saa kai asiasta käydä keskustelua?
 
Osalta jopa tekopyhää, itse harrastavat ihan samaa, voi olla että hieman näkymättömämmässä (kyllä suomen kieli on ihanaa) mittakaavassa, mutta harrastavat kuitenkin:rolleyes:
Huomaatko, tässä on koko ketjun pointti.

Ihkuttelu ja muu on ihan OK, tykätkää vaan toisistanne niin paljon kuin jaksatte. Sitä ei kuitenkaan tarvitse ihan niin useassa ketjussa tuoda julki.
 
Itse en koe että juuri sä nimenomaisesti pusnusuttelisit ketjuja piloille, mutta miks et voi myöntää että sellaisia ketjuja on olemassa joissa tollasta tapahtuu, ei sun toimesta, vaan ylipäätään? Tai ehket sitten ole vaan huomannut. Saa kai asiasta käydä keskustelua?
Minä en ole huomannut yhtään ketjua missä mua olisi häirinnyt joidenkin insidejutut, ei sinun, eikä muidenkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;27615259:
Huomaatko, tässä on koko ketjun pointti.

Ihkuttelu ja muu on ihan OK, tykätkää vaan toisistanne niin paljon kuin jaksatte. Sitä ei kuitenkaan tarvitse ihan niin useassa ketjussa tuoda julki.
Voi tsiisus mariija, ollaan erilaisia, ja kuka hitto sen sanavapauden meni keksimään, hirttäkää se nilkki! :O
 
harmaa sivullinen by camus
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;27615259:
Huomaatko, tässä on koko ketjun pointti.

Ihkuttelu ja muu on ihan OK, tykätkää vaan toisistanne niin paljon kuin jaksatte. Sitä ei kuitenkaan tarvitse ihan niin useassa ketjussa tuoda julki.
Lispetti myös innostui niin paljon siitä "eipäs, todista!" -jutustaan, että unohti jo myöntäneensä asian. Sivulta 2.

Alkuperäinen kirjoittaja Professional Griefer:

"Niin kun kyse ei ole siitä, etteikö siihen inside-keskusteluun osallistuvat saisi osallistua koko köörillä vaikka karvaketjuihin, vaan siitä että keskustelun aihe viistää alkuperäisestä sen pienen porukan lässytykseksi, joka ei enää liity oikeaan aiheeeseen mitenkään. Ja parhaimmillaan sen ketjun kolme viimeistä sivua on sitten sen pikkupiirin "uuh, paheksun, ojenna herkkuahteriasi tänne niin läpsin ja tuiskun ja thihihiii" -juttuja, jotka ois hyvin voinu jo ensimmäisen sellaisen viestin jälkeen viedä sinne omaan ketjuunsa. Jos en olis puhelimella, laittaisin mielelläni esimerkkejä..

Siis tämä on se ilmiö minkä minä oon huomannut,
e sitten tiedä tarkoittaako Lunatic tätä samaa, vai ärsyttääkö häntä vain se että ne ihmiset ylipäätään osallistuu."

Lispetti:

"Olen huomannut myös

Ja en, en aio muuttaa ainakaan omalta osaltani palstakäyttäytymistä.
Kärrrrsikää :D"
 
Minä en ole huomannut yhtään ketjua missä mua olisi häirinnyt joidenkin insidejutut, ei sinun, eikä muidenkaan.
Mä muistan muutamia ketjuja, mutta niissä ei kyllä ollut sua eikä Kepsistä. En nyt tähän rupea mitään nimiä latelemaan, ei ole tässä ketjussa. Varmaan te tajusitte kuitenkin Luniksen, mun ja muutaman muun pointin? Vaikkei sellanen teitä häiritse niin joskus joitakin muita voi häiritä.
 
Viimeksi muokattu:
Lunatic
Luna, tiedätkö mikä pointti siinä todisteissa on? Asia ei ole mikään mutu-juttu silloin.

Se että jokainen joka inhoaa tai on ärsyyntynyt kohde henkilöön / henkilöihin, tulee 100% varmuudella peesaamaan sun paskan nakkailukisoja, sama se mitä sanot niistä, aina löytyy peesailijoita.

Se että sanot "kepsis veti hellokittyraivarit" on aivan eri asia kun sanot "Kepsis suuttui" Ekaa peesaa jokainen joka tuntee että olen ärsyttävä henkilö ja ne jotka huvittuivat, toista peesaa ne jotka on oikeasti samaa mieltä kanssasi.

Että olet sinä aika kokenut huomion haussa.
Tässä ei nyt puhuta mistään mutusta, vaan asian on havainnut moni muukin kuin meikäläinen.

Vai väitätkö, että me on ihan hatusta vedetty tämä asia, ihan vaan sinun kiusaksi. Koita nähdä metsä puilta.
 
harmaa sivullinen by camus
Otetaanpa tähän väliin pieni ynnälasku tehtävä:

Minä en ole huomannut yhtään ketjua missä mua olisi häirinnyt joidenkin insidejutut, ei sinun, eikä muidenkaan.
+

Voi tsiisus mariija, ollaan erilaisia --
=

Toisia voi häiritä se, mikä itseä ei häiritse. Eikö?

Siihen tietoon on mahdollista suhtautua muullakin lailla kuin kiistämällä ja aloittamalla "hui-kauhee-ku-te-otatte-tän-vakavasti :O" -heitoilla.
 
  • Tykkää
Reactions: BettyBoop
sivusta toinen
Otetaanpa tähän väliin pieni ynnälasku tehtävä:



+



=

Toisia voi häiritä se, mikä itseä ei häiritse. Eikö?

Siihen tietoon on mahdollista suhtautua muullakin lailla kuin kiistämällä ja aloittamalla "hui-kauhee-ku-te-otatte-tän-vakavasti :O" -heitoilla.
Niin, näihin törmää väkisinkin joka paikassa aina välillä. Nimittäin ihmisiin, joiden toimissa ja tekemisissä ei KOSKAAN ole mitään vikaa, vaan vika on AINA vaan muissa ihmisissä. 'Mä oon mikä oon ja teen mitä lystään, ihan on kuule oma vikas jos siitä ärsyynnyt/suutut/loukkaannut/pahoitat mielesi.' Bannia rapsahtelee välillä, mutta sekin johtuu vaan muiden ihmisten ahdasmielisyydestä ja vittumaisuudesta. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: BettyBoop
Kepsis
Itse en koe että juuri sä nimenomaisesti pusnusuttelisit ketjuja piloille, mutta miks et voi myöntää että sellaisia ketjuja on olemassa joissa tollasta tapahtuu, ei sun toimesta, vaan ylipäätään? Tai ehket sitten ole vaan huomannut. Saa kai asiasta käydä keskustelua?
no minähän tässä keskustelen kovasti :D yritän kovasti pitää yllä puhumista nimenomaan eikä jatkuvaa halveerausta ja ylenkatsontaa mikä tuntuu tulevan luonnostaan osalta ihmisiä.

en kiellä etteikö pusnusua tapahdu, en vaan oikein osaa vetää siitä pirkkapusseja nasaaliin. varsinkin kun aika moni ihminen joka tykkää nyt tässäkin huudella ei itse ole ollenkaan arvostelun ulkopuolella käytökseen liittyvissä asioissa ja ihan ketjun ot:n ylläpitämisessä.

enemmän minua häiritsi se että yleisesti hyväksyttyä on esittää asia A ja sitten vaan nyökytellään ilman että oikeasti osoitetaan missä kohti tapahtui nyt suuri rikos tarkalleen, eikä minua suoraan sanottuna kiinnosta lispetin rikokset vaan se kun pari tuossa yritti kovasti selittää kuinka minä olisin noin toiminut, ilman tietenkään minkäänlaista oikeaa viitekehystä.

mutta joo, keskustelua toki, kaikki ei kestä sitä että sitten aletaan kanssa puhumaan asiasta, kun sen pitäisi vissiin riittää että osoitetaan sormella ja sen jälkeen piirissä nauretaan jollekkin, oli oikeaa syytä tai ei.

eniveis, pakko vissiin vähän kirjoitta puhtaaksi tässä koulujuttuja välissä :D
 
Lunatic
No mitä sillä on väliä mitä kukaan on mieltä loppujen lopuksi? Jos sinulle tulee sanomaan 10 ihmistä palstalla että olet typerä, voisitko olla vain hiljaa, niin teetkö niin?

Ja NÄYTÄ nyt ihmeessä missä minä pusunusutan ketjun pilalle. Sanoin jo tuossa aiemmin että minen sinänsä puhu itse pelkästä lässytyksestä vaan siitä että nyt yritetään vaikuttaa siihen mitä joku "voi sanoa" ja mitä ei. Fuck that shit. Pistäkää ignoreen, vai onko unohtunut mustilta sellainen ominaisuus, ei tarvitse katsoa ollenkaan kenenkään häiritsevän ulosantia :D
Otit tämän alotuksen nyt jotenkin henkilökohtasena vittuiluna ja taas ihan turhaan.
Uskon että sultakin kyllä löytyy kykyä ja mielenkiintoa keskustella asioista, ilman tissinussulipulipua.
 
"vieras"
Pitää tulla peesaamaan niin jos menis noille hidasälyisillekin perille, että sitä ihan oikeasti tapahtuu ja se ärsyttää. Ei tarvi edes olla mikään vakava ketju, kyllä teilläkin varmaan jonkulaiset käytöstavat löytyy, mutta kun osa meistä haluaa oikeasti keskustella asiasta täällä. Vaikkapa päiväkodeista, imetyksestä, talon ostosta, ruoan laitosta jne. Ei niitä ketjuja jaksa lukea kun pitää etsiä ne asiaa käsittelevät viestit sen muun hömpän seasta. Toi oli muuten hyvä pointti, että muilla keskustelupalstoilla tuosta sais jo bannia.
 
Kepsis
Tässä ei nyt puhuta mistään mutusta, vaan asian on havainnut moni muukin kuin meikäläinen.

Vai väitätkö, että me on ihan hatusta vedetty tämä asia, ihan vaan sinun kiusaksi. Koita nähdä metsä puilta.
Väitän että minun on aivan turha edelleen kirjoittaa sinulle pitempiä kuin kolmen sanan lauseita yhdellä rivillä koska kaikki menee ihan hukkaan koska sinua ei oikeasti kiinnosta muiden mielipiteet, sinä vaan haluat saada omaasi toisteltua.

Varsinkin tuossa jo aiemmin olen pariinkin otteeseen sanonut että ei ole tuulesta temmattua pusnusuttelu, eri sanoin tosin, se vaan ei häiritse minua niin paljon kuin esimerkiksi sinun kyvyttömyys ymmärtää eriäviä mielipiteitä.

Se kun ei ole velvoite olla samaa mieltä että koittaa ymmärtää toisen kommentin.
 
Tässä ei nyt puhuta mistään mutusta, vaan asian on havainnut moni muukin kuin meikäläinen.

Vai väitätkö, että me on ihan hatusta vedetty tämä asia, ihan vaan sinun kiusaksi. Koita nähdä metsä puilta.
Tällä palstalla otetaan niin henkilökohtaisesti kaikki asiat että joka ikinen jolla on jotakin X henkilöä vastaan tulee varmasti tänne kertomaan "oman kantansa".=)

Mutta tuon varmasti tiesitkin:D:stick:
 
Niin, näihin törmää väkisinkin joka paikassa aina välillä. Nimittäin ihmisiin, joiden toimissa ja tekemisissä ei KOSKAAN ole mitään vikaa, vaan vika on AINA vaan muissa ihmisissä. 'Mä oon mikä oon ja teen mitä lystään, ihan on kuule oma vikas jos siitä ärsyynnyt/suutut/loukkaannut/pahoitat mielesi.' Bannia rapsahtelee välillä, mutta sekin johtuu vaan muiden ihmisten ahdasmielisyydestä ja vittumaisuudesta. ;)

Toki juurikin näin. ;) Jotkut sanovat näitä narsisteiksi, jotkut ovat ihan oikeastikin niitä eikä vain trendikkäällä nimityksellä.
 
Väitän että minun on aivan turha edelleen kirjoittaa sinulle pitempiä kuin kolmen sanan lauseita yhdellä rivillä koska kaikki menee ihan hukkaan koska sinua ei oikeasti kiinnosta muiden mielipiteet, sinä vaan haluat saada omaasi toisteltua.

Varsinkin tuossa jo aiemmin olen pariinkin otteeseen sanonut että ei ole tuulesta temmattua pusnusuttelu, eri sanoin tosin, se vaan ei häiritse minua niin paljon kuin esimerkiksi sinun kyvyttömyys ymmärtää eriäviä mielipiteitä.

Se kun ei ole velvoite olla samaa mieltä että koittaa ymmärtää toisen kommentin.

Miksi vänkäätte? Tullut jo selväksi että sinä ja Lunatic olette eri mieltä. Ei se vänkäämällä muutu, ihmisen mielipide.

Itse olen Lunaticin kanssa samalla linjalla, että inside sinne kuuluvaan paikkaan, ellei tosiaan halua tahallaan ärsyttää sillä muita.
 
Lunatic
no minähän tässä keskustelen kovasti :D yritän kovasti pitää yllä puhumista nimenomaan eikä jatkuvaa halveerausta ja ylenkatsontaa mikä tuntuu tulevan luonnostaan osalta ihmisiä.
en kiellä etteikö pusnusua tapahdu, en vaan oikein osaa vetää siitä pirkkapusseja nasaaliin. varsinkin kun aika moni ihminen joka tykkää nyt tässäkin huudella ei itse ole ollenkaan arvostelun ulkopuolella käytökseen liittyvissä asioissa ja ihan ketjun ot:n ylläpitämisessä.

enemmän minua häiritsi se että yleisesti hyväksyttyä on esittää asia A ja sitten vaan nyökytellään ilman että oikeasti osoitetaan missä kohti tapahtui nyt suuri rikos tarkalleen, eikä minua suoraan sanottuna kiinnosta lispetin rikokset vaan se kun pari tuossa yritti kovasti selittää kuinka minä olisin noin toiminut, ilman tietenkään minkäänlaista oikeaa viitekehystä.

mutta joo, keskustelua toki, kaikki ei kestä sitä että sitten aletaan kanssa puhumaan asiasta, kun sen pitäisi vissiin riittää että osoitetaan sormella ja sen jälkeen piirissä nauretaan jollekkin, oli oikeaa syytä tai ei.

eniveis, pakko vissiin vähän kirjoitta puhtaaksi tässä koulujuttuja välissä :D
Ei hemmetti, sinä ja sun vainoharhasuus part49. Missähän tässä on ketään taas haukuttu, halveerattu ja ylenkatsottu.
Ihan on puhuttu asiasta.
Vai eikö?
 
  • Tykkää
Reactions: 2good2be4gotten
"Jepp"
En ole tuota paheksujille jne ketjua lukenut, mutta jos yarkoitat sitä, että joka ketju menee typeräksi parin tyypin omiksi lässynlässyn jorinaksi ja perseennuolemiseksi, niin joo.
 
"vieras"
Väitän että minun on aivan turha edelleen kirjoittaa sinulle pitempiä kuin kolmen sanan lauseita yhdellä rivillä koska kaikki menee ihan hukkaan koska sinua ei oikeasti kiinnosta muiden mielipiteet, sinä vaan haluat saada omaasi toisteltua.

Varsinkin tuossa jo aiemmin olen pariinkin otteeseen sanonut että ei ole tuulesta temmattua pusnusuttelu, eri sanoin tosin, se vaan ei häiritse minua niin paljon kuin esimerkiksi sinun kyvyttömyys ymmärtää eriäviä mielipiteitä.

Se kun ei ole velvoite olla samaa mieltä että koittaa ymmärtää toisen kommentin.
Mutta juuri noinhan sinä itsekin teet :LOL:
 
Lunatic
Väitän että minun on aivan turha edelleen kirjoittaa sinulle pitempiä kuin kolmen sanan lauseita yhdellä rivillä koska kaikki menee ihan hukkaan koska sinua ei oikeasti kiinnosta muiden mielipiteet, sinä vaan haluat saada omaasi toisteltua.

Varsinkin tuossa jo aiemmin olen pariinkin otteeseen sanonut että ei ole tuulesta temmattua pusnusuttelu, eri sanoin tosin, se vaan ei häiritse minua niin paljon kuin esimerkiksi sinun kyvyttömyys ymmärtää eriäviä mielipiteitä.
Se kun ei ole velvoite olla samaa mieltä että koittaa ymmärtää toisen kommentin.
Hohhoijaa, sinä otat kaiken aina henkilökohtasesti. Leiki että alottaja on joku muu, niin ei käy liian vaikeaksi.

Millon pusnusuttelusta on tullut "eriävä mielipide"? Pointtinahan tässä on juuri se, että se syö mielipiteiltä jalansijaa.
 
no minähän tässä keskustelen kovasti :D yritän kovasti pitää yllä puhumista nimenomaan eikä jatkuvaa halveerausta ja ylenkatsontaa mikä tuntuu tulevan luonnostaan osalta ihmisiä.

en kiellä etteikö pusnusua tapahdu, en vaan oikein osaa vetää siitä pirkkapusseja nasaaliin. varsinkin kun aika moni ihminen joka tykkää nyt tässäkin huudella ei itse ole ollenkaan arvostelun ulkopuolella käytökseen liittyvissä asioissa ja ihan ketjun ot:n ylläpitämisessä.

enemmän minua häiritsi se että yleisesti hyväksyttyä on esittää asia A ja sitten vaan nyökytellään ilman että oikeasti osoitetaan missä kohti tapahtui nyt suuri rikos tarkalleen, eikä minua suoraan sanottuna kiinnosta lispetin rikokset vaan se kun pari tuossa yritti kovasti selittää kuinka minä olisin noin toiminut, ilman tietenkään minkäänlaista oikeaa viitekehystä.

mutta joo, keskustelua toki, kaikki ei kestä sitä että sitten aletaan kanssa puhumaan asiasta, kun sen pitäisi vissiin riittää että osoitetaan sormella ja sen jälkeen piirissä nauretaan jollekkin, oli oikeaa syytä tai ei.

eniveis, pakko vissiin vähän kirjoitta puhtaaksi tässä koulujuttuja välissä :D
Kyllä sä keskustelet, jopa niin et hitaampia heikottaa (kaikella rakkaudella). Eikö se riitä todisteeksi että tässä on nyt aika pirun monta ihmistä jotka ovat huomanneet samaa tapahtuvan? Mä en ainakaan muista niiden ketjujen topicceja missä näin on käynyt, joten hankala niitä tähän alkaa etsimään, mutta elävästi muistan että tällaisia ketjuja on ollut, useampikin tai sitten olen nähnyt unta. Ja tässä on nyt enempi kuin yksi tai kaksi näin sanomassa niin miksi pitää vängätä vastaan?

Ja alotuksessa ei sanottu että Kepsis ja Lispetti tulevat joka ketjuun pusnusuttelemaan. Toki saatte olla erimieltä ja kivahan se on jos ei kaikkia häiritse tällaset. Ei muakaan muutoin, ellei sit tosiaan se oikea asia tuppais hukkumaan sinne jonnekin pusnusien uumeniin. Enkä usko et kellään on tästä varsinaisesti hernettä nekkuun mennyt, kunhan on ilmaistu että se on vähän häiritsevää useimmista.

Ja tsemppiä kouluhommiin! Mulla meni ne nyt ihan männynkävyn alle, mut eip maha mitään.
 

Yhteistyössä