Miten suhtaudutte suomalaismiesten thaimaalaisiin vaimoihin?

  • Viestiketjun aloittaja pohdiskelija
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
En tunne yhtäkään, mutta näin etäältä katsottuna käy sääliksi kun nuoret kauniit naiset menevät yksiin suomalaisten läskien vanhojen miesten kanssa. Ja ehkä miehet ovat vielä alkoholisteja.

Kiva jos suhde toimii, mutta thaimaalaiselle naiselle se on yleensä vain pakotie huonommasta taloudellisesta elämästä. Silloin siinä vähän niinkuin myy sielunsa.
 
"vieras"
Tulee sellainen olo, että kun yksinäinen mies ole kotimaista vaimoa syystä tai toisesta löytänyt, ja on sitten päätynyt avioitumaan thaimaalaisen kanssa, jotta saisi kuitenkin haluamansa perheen ja lapsia.

Mua kyllä kiinnostaisi, että mitä kautta sen ulkomaalaisen vaimon löytää, postimyyntivaimot.comista?

Vaimoja käy vähän sääliksi, koska kulttuurishokki on varmasti kova, mutta ehkä sitten lähtevät matkaan toivoessaan parempaa elintasoa? Rakkaudesta en ole niinkään varma.
 
-
Rehellisesti: voi sinua raukkaa, kun olet tuollaisen hylkiön kanssa yksiin joutunut. Harmi, ettei sinulla ole ollut samoja mahdollisuuksia, kuin suomalaiseksi syntyneellä naisella.
 
Keittiönoita
Ei ole tuttavapiirissä thaimaalaisia vaimoja, mutta aasialaisista yksi filippiiniläinen vaimo löytyy. Suhtaudun häneen ihan kuten kenen tahansa serkkuni vaimoon. Kun ihmisellä on työ, joka vie paljon maailmalle, en yhtään ihmettele puolison löytymistä jostain toisesta maasta. Mun mielestä maailma on "kutistunut" sitten omien nuoruusvuosieni eli ihmiset liikkuvat aiempaa enemmän kotimaan rajojen ulkopuolella ja tutustuvat uusiin ihmisiin netinkin kautta, joten maantieteelliset etäisyydet eivät ole enää mikään ongelma.
 
lucifer
en sen erilaisemmin mitä suomalainen-suomalainen pareihin tai suomalainen-ruotsalainen tai suomalainen-savolainen pareihin.

eli ei herätä minkäänläisiä tuntemuksia joita voisi eritellä suuntaan tai toiseen.
 
"mie vaan"
Tunnen erään aasialaisnaisen, joka tullut suomeen n. 20 vuotta sitten miehen perässä. Saanut täällä kaksi kaunista lasta, kouluttautunut ammattiin ja nyt jatkokouluttautuu alalla. On pidetty työkaveri, tekee hyvin töitä ja on aina hyväntuulinen. Vaikuttaa onnelliselta naiselta. Suomen puhuminen ei vieläkään täydellistä ole, mutta tulee ymmärretyksi. Hänen perusteellaan arvostan aasialaisia vaimoja siinä missä muitakin ihmisiä.
 
"nuuh"
Mua suututtaa yhden thaivaimon puolesta ihan suunnattomasti. Se surkimus suomiaviomies kohtelee häntä kirjaimellisesti kuin koiraa, napsuttelee sormia ja osoittaa paikkaa missä seistä!!! Oikeesti antaa vihellysmerkkejä ja odottaa palvelua, siis aivan uskomaton äijä!
 
Olen nähnyt ainoastaan naisia, joilla on lihava, ruma suomalainen, vanhempi mies ja tämän kanssa tehty muutama muksu liukuhihnalta joten vähän säälin. Minun on vaikea kuvitella, että parisuhteessa olisi paljonkaan mitään, ainakaan todellista fyysistä viehätystä naisen puolelta.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27596379]En tunne yhtäkään, mutta näin etäältä katsottuna käy sääliksi kun nuoret kauniit naiset menevät yksiin suomalaisten läskien vanhojen miesten kanssa. Ja ehkä miehet ovat vielä alkoholisteja.

Kiva jos suhde toimii, mutta thaimaalaiselle naiselle se on yleensä vain pakotie huonommasta taloudellisesta elämästä. Silloin siinä vähän niinkuin myy sielunsa.[/QUOTE]

Käy sääliksi komeita neekerinuorukaisia jotka joutuvat menemään naimisiin vanhojen, läskien ja kärttyisten suomalaisakkojen kanssa kohottaakseen elintasoansa.
 
  • Tykkää
Reactions: Marakatti
"mies"
Myönteistäkin luettavaa, ihme :) Usein kun olen netissä lukenut kateellisia ja kielteisiä, jopa törkeitä puheenvuoroja ulkomaalaisia naisia kohtaan. Ehkä kehitys etenee...

Arvaa oma tilasi, anna arvo toisellekin eli lähtökohta pitäis musta aina olla se oma ja kaikkien muidenkin epätäydellisyys ja puutteellisuus, mikä voisi synnyttää myönteisen asennoitumisen vieraaseen. Ulkomaalaiset naiset ovat erilaisia kuin suomalaiset ja joskus heillä voi olla sellaisia asenteita, tapoja tai uskomuksia, jotka ovat omaksunnan ja arvostamisen arvoisia ja virkistäviä meillekin.

Itse pidän esim. ranskalaisista, venäläisistä ja japanilaisista naisista, heissä monta kertaa on jotain "syvänaisellisuutta" esim. pukeutumisessa ja käytöksessä, joka toimii mulle. Suomen naiset ovat itselle hieman liian miesmäisiä ja proosallisia, joskus.
 
"mmm"
mulla on ulkomaalainen mies joten eri parien tarinat kiehtovat,miten ovat tavanneet jne. Joskus kyllä mietityttää se valtasuhde pariskunnalla. Eipä sen suurempia tunteita
 
"vieras"
[QUOTE="mies";27596559]Myönteistäkin luettavaa, ihme :) Usein kun olen netissä lukenut kateellisia ja kielteisiä, jopa törkeitä puheenvuoroja ulkomaalaisia naisia kohtaan. Ehkä kehitys etenee...

Arvaa oma tilasi, anna arvo toisellekin eli lähtökohta pitäis musta aina olla se oma ja kaikkien muidenkin epätäydellisyys ja puutteellisuus, mikä voisi synnyttää myönteisen asennoitumisen vieraaseen. Ulkomaalaiset naiset ovat erilaisia kuin suomalaiset ja joskus heillä voi olla sellaisia asenteita, tapoja tai uskomuksia, jotka ovat omaksunnan ja arvostamisen arvoisia ja virkistäviä meillekin.

Itse pidän esim. ranskalaisista, venäläisistä ja japanilaisista naisista, heissä monta kertaa on jotain "syvänaisellisuutta" esim. pukeutumisessa ja käytöksessä, joka toimii mulle. Suomen naiset ovat itselle hieman liian miesmäisiä ja proosallisia, joskus.[/QUOTE]

Mielestäni paljonkin myönteistä luettavaa siinä mielessä, ettei tässäkään ketjussa ihmeemmin ole thaimaalaisia naisia haukuttu. On vaan niistä miehistä puhuttu, kun toiset heistä kaltoinkohtelevat näitä naisia.
 
Aries 78
Onko tuo asetelma nyt mitenkään erikoisempi kuin se että suomalaisella naisella on afrikkalainen mies? Tunne yhden miehen jolla on Filippiineiltä vaimo, pitkä, hoikka ja kaunis nainen. Mies saisi kyllä suomestakin naisen että ei sen suhteen ole ongelmia, mies on lentäjänä ja tapasivät jossain työreissulla naisen ollessa matkaoppaana.
 
Työssä nähtyä
Noh, itse olen työskennellyt maahanmuuttajien parissa, ja tavannut ko. pariskuntia. On olemassa oikeita rakkaustarinoita, mutta huomattavan usein myös vaimo on oikein hakemalla haettu. Yhteinen kieli voi puuttua tai on heikko, ja nainen maahan tullessaan täysin miehen "armoilla". Miehet usein syystä tai toisesta syrjäytyneet kotimaisilta naismarkkinoilta (miehen oma ulkonäkö, luonne, tai sitten usein vain odotukset vaimon ikää ja ulkonäköä kohtaan ei ole realistiset itseensä verrattuna) ja näin taloudellinen asema on houkutellut naiset avioon. Suomeen tultuaan huomaavatkin monesti että mies ei olekaan erityisen varakas, ja elämä täälläkin on raatamista; nyt miehen ja perheen eteen, ja vielä koulutuksissa ja palkkatyössä.
 

Yhteistyössä