Kyllä vain, aika pysähtyi. Otetaan kutimet ja kiikkustuoli esille.aivan näin. Siinä se oli. Kaikki.
Ei mulla ole "ikäkriisiä", eikä luultavasti edes koskaan eläkettä. Olen taivaanrannan maalari ollut koko ikäni ja laittanut asiat itselleni tärkeysjärjestykseen.Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;27593799:Ap:lla on eläkeikäänkin vielä matkaa, vasta olet puolessa välissä Ehdit tehdä vielä vaikka mitä! Ehkä siinä onkin syy ikäkriisiin..? Nuoruuden haaveet on jo toteutuneet etkä tiedä mitä haluaisit tehdä nyt, mitä tavoitella?
Niin ja mä vasta oikeastaan aloitin festareilla, ym. käymisen kolmekymppisenäAamun piristys..ai kamala..miul on pari kk aikaa käydä viel rock-festivaaleilla
Alkuperäinen kirjoittaja [B:Rupsahdus on väistämätön[/B];27594205]Muistan erään illan, kun olin 30-v ja meikkasin kapakan vessassa. Mieleeni tuli silloin, että mitähän sitten kun olen 50 v ja yli. Olin silloin aika kaunis nainen. Noh, eihän siitä mitään hyvää tullut. Vanhemmiten tulee erilaisia ryppyjä ja ikämuutoksia kasvoihin, piirteet valahtaa ja silmät ikäänkuin pienenee, kun ne piirteiden valahtaessa uppoavat kasvoihin. Näkö huononee, silmälasit on välttämättömät. Hiukset ohenevat, alkaa tulla harmaita hiuksia. Lihoo, veltostuu ja tulee vaihdevuodet. Jos laihduttaa, niin löysät nahkat roikkuu. Suonikohjuja, harmaankalpeaa velttoa ihoa.
Moni esim. tuolla AV:lla (jossa useammin olen) kirjoittaa olevansa tosi kuuma pakkaus ja timmissä kunnossa, vaikka on 45+. Mun mielestä meidän ikäisistä ei saa enää kaunista millään, ei vaikka miten laihduttais ja trimmais. Ikä on tehnyt tehtävänsä. Sen huomaa aamuisin metrossakin, kun katsoo ikäisiäni naisia. Tympeä näky. Joten tässä iässä olisi kai parasta yrittää löytää se ilo lapsenlapsista, eläkkeen odottamisesta jne. No kai niistäkin jotain iloa on, mutta en itse sitä oikein havaitse. Eipä tässä muuta kuin kituuttaa päivästä toiseen, samaa ankeutta, ja rumeneminen senkun jatkuu
T Nainen 53-v
Ei sitä nuorena tiedä, miten mukavaa "vanhana" on.Mun seuraavat "pyöreät" kymmenet on 60!
Ensin ajattelin, että ei prkl!!
Mutta:
Onhan tässä ollut tuulta jos tyyntäkin. Nuorena sekoilin ihan huolella, mutta nyt saan nauttia kumminkin seesteisestä elämästä. Poikakin oli täys hunsvotti teini-iässä ja monta murhetta tuotti. Nyt se kumminkin on hyvä isä ja ahkera työntekijä.
Tuota en olis koskaan kuvitellut kirjoittavani; niin se vaan nyt on
Lainaan itseäni:Ukkoni tosin oli ajaa kaiteeseen, kun näki minut ajavan pyörällä paikallisen Shellin pihasta klo 7.00