[QUOTE="hmmm";27573071]Mä en tajua miten toi meikkipään meikkaus nyt hirveesti eroaa vaikka paperille piirtämisestä? Tai värityskirjan värittämisestä? Todellakin ostaisin just ton, jos on sitä jo 2 vuotta toivonut. Ei se, että meikkaa päätä tai laittaa sen hiuksia, tarkoita että alkaisi itseään meikkaamaan. Joku itse-väritettävä muovinen paloauto olisi varmaan ihan ok ja jopa kehittävä lelu, mutta kun kyse on jostain tyttömäisestä, niin se antaa täysin väärän mallin?
Ja luulen että jos muumitalokin olisi ostettu silloin kun sitä ekan kerran toivoi niin olisi leikkinyt sillä enemmän. Ostat lelulja vasta kun niitä on vuosia toivottu, joten onhan se slvää että se leikki-ikä menee vähän ohi.[/QUOTE]
Minusta on kyllä todella surullista jos jonkun mielestä on sama asia meikata nukkea tai piirtää paperille. Sanoin jo moneen kertaan ettei kyse ole siitä että se on tyttömäinen leu vaan siitä etten halua alle kouluikäisen meikkaavaan, en itseään enkä nukkea.
Muumitaloa ei ostettu synttärilahjaksi ihan sillä, että osat olivat silloin vielä liian pieniä hänen käsittelyynsä.