no kyllähän silloinkin voi katsoa suoraan mulla on ihan näkyvää ilmikarsastusta ja silti voin katsoa suoraan, silloin vaan ilman laseja toinen katsoo vähän eri suuntaan kuin toinen.koska toinen silmäni piilokarsastaa..
sulla on aika isot silmät, kannattais hommata piilarit että ei jäis lasien taa piiloon
Paljon kauniimpi näin.
Samaa mieltä Jotenkin söpö, ei niin kovan näköinen.Paljon kauniimpi näin.
:kiss:Paljon kauniimpi näin.
En sano tata mitenkaan pahalla, mutta tassa on oikea tyyppiesimerkki etta suurimmalle osalle suomalaisista ei todellakaan sovi mustat/tummat hiukset.Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;27563394:
hyvä kuva, mutta tuosta asennosta tulee mieleen riivattu tyyppi jossain leffassa..anteeksiAlkuperäinen kirjoittaja röppö;27563465:
Mut mä oonkin vähän riivattu,joten nou hätä..sithän se meni just tasan?hyvä kuva, mutta tuosta asennosta tulee mieleen riivattu tyyppi jossain leffassa..anteeksi
Mulla vaihtelee tuo ihanne mutta itsekkin olen todella vaalea johtuen myös siitä, että minulla on vitiligo, olen ylpeä vaaleasta ihostani ja suojaan sen auringolta hyvin ettei siihen tulisi väriä. Aina ollut niin.Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;27563575:Mun kauneusihanne on tummat hiukset ja vaalea iho, moni taas pitää päivettyneestä ihosta ja vaaleammista hiuksista, sehän on selvää.
Olen luonnostani vaaleahiuksinen, eikä ne todellakaan sovi omasta (ja ystävieni tai puolisoni) mielestä yhtä hyvin kuin tumma ruskea. Vaaleiden hiusten kanssa kasvojen ihokin näyttää punertavalta.
Ps. Kuinka paljon nuorekkaammalta mun pitäisi näyttää, kun luullaan aina 6-8v nuoremmaksi kuin olen Tässä kuvassa näytän mielestäni ihan ikäisestäni ja ajattelin että se on hyvä juttu
Tosi ärsyttävä wannabe-kuva. Miksi ihmeessä ihmiset leikkii niin helkkarin taiteellista, että ei mitään rajaa. Vielä kun olisit saanut huulesi törrölleen pusuasentoon, niin tä olis täydellinen.Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27563465:
Sulla on osuva nimimerkki Siis et näytä lehmältä, mut lauhkealta kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;27563594:
Ja haetaanko tässä asennossa kenties seksikkyyttä? Ei hyvääpäivää teidän kanssanne!Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27563465:
Olen kieltämättä aika säyseäSulla on osuva nimimerkki Siis et näytä lehmältä, mut lauhkealta kyllä.