toisen ketjun inspiroimana... MEIKITÖN KUVAPINO. kuka uskaltaa mukaan?

"Lis"
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;27563394:
En sano tata mitenkaan pahalla, mutta tassa on oikea tyyppiesimerkki etta suurimmalle osalle suomalaisista ei todellakaan sovi mustat/tummat hiukset.

Sinakin olisit paljon nuoremman ja raikkaamman nakoinen edes hiukan vaaleammilla hiuksilla.

[QUOTE="Lis";27563493]En sano tata mitenkaan pahalla, mutta tassa on oikea tyyppiesimerkki etta suurimmalle osalle suomalaisista ei todellakaan sovi mustat/tummat hiukset.

Sinakin olisit paljon nuoremman ja raikkaamman nakoinen edes hiukan vaaleammilla hiuksilla.[/QUOTE]

Mun kauneusihanne on tummat hiukset ja vaalea iho, moni taas pitää päivettyneestä ihosta ja vaaleammista hiuksista, sehän on selvää.
Olen luonnostani vaaleahiuksinen, eikä ne todellakaan sovi omasta (ja ystävieni tai puolisoni) mielestä yhtä hyvin kuin tumma ruskea. Vaaleiden hiusten kanssa kasvojen ihokin näyttää punertavalta.

Ps. Kuinka paljon nuorekkaammalta mun pitäisi näyttää, kun luullaan aina 6-8v nuoremmaksi kuin olen :D Tässä kuvassa näytän mielestäni ihan ikäisestäni ja ajattelin että se on hyvä juttu :)

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;27563575:
Mun kauneusihanne on tummat hiukset ja vaalea iho, moni taas pitää päivettyneestä ihosta ja vaaleammista hiuksista, sehän on selvää.
Olen luonnostani vaaleahiuksinen, eikä ne todellakaan sovi omasta (ja ystävieni tai puolisoni) mielestä yhtä hyvin kuin tumma ruskea. Vaaleiden hiusten kanssa kasvojen ihokin näyttää punertavalta.

Ps. Kuinka paljon nuorekkaammalta mun pitäisi näyttää, kun luullaan aina 6-8v nuoremmaksi kuin olen :D Tässä kuvassa näytän mielestäni ihan ikäisestäni ja ajattelin että se on hyvä juttu :)
Mulla vaihtelee tuo ihanne mutta itsekkin olen todella vaalea johtuen myös siitä, että minulla on vitiligo, olen ylpeä vaaleasta ihostani ja suojaan sen auringolta hyvin ettei siihen tulisi väriä. Aina ollut niin.

• Tykkää
Reactions: Tapiontytär
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27563465:
Tosi ärsyttävä wannabe-kuva. Miksi ihmeessä ihmiset leikkii niin helkkarin taiteellista, että ei mitään rajaa. Vielä kun olisit saanut huulesi törrölleen pusuasentoon, niin tä olis täydellinen.

Yhteistyössä