10v on jo mun pituinen

Sangria
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27518111:
Sää oot mua vajaa 2 cm pitempi :D Esikoinen kiilaa ihat kohta mun ohi. Siitä "lupailtiin 200cm :D
Oho! Hänestäpä pitkä on tulos :D poika vissiin kyseessä?:D mun tytöstä on luvattu 170cm tie sitte tuleeko. Isänsä on 185cm.

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;27518114:
Meidän työvuoron naisista pisin on 167 ja oikee hujoppi muiden rinnalla :D
Olenkin tässä jo seurannut kauhuissani, kun naiset tuntuvat lyhenevän vuosi vuodelta. Kohta pitää varmaan alkaa talojakin suunnitella uusiksi kun ihmisten pituus jää lasten tasolle.

Sangria
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27518167:
Juu poika, pojan isä oli intti aikaan 196cm,mutta nyt 2cm lyhyempi :D
Ai hää on kutistunu, pitäsköhän ittekki mittauttaa ittensä uudestaan et onko se viel tuo 166cm vai onko tuo skolioosi vieny multa senttejä :Dsit mää en kyl ala :D

Sangria
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27518274:
Mä oon kutistunu 1½ cm :whistle: Siks pitäis popsia kalkki+D 2nappia päivässä,joskus vaan tuppaa unohtuun..
Mul on kans nyt jääny, pitäs ostaa taas. Siit on kauheesti aikaa ku on mitattu mun pituus, ehkä oon kans kutistunu..äkkiä ostaan niitä pilsui :D

"kolmen äiti"
Minä olen 172cm ja esikoiseni meni 13 vuotiaana minusta ohi. Ihana kävellä komea, nyt 14v, nuorimies rinnalla kaupungilla :) Keskimmäinen täyttää juuri 13v ja menee ihan just kanssa ohi. Äiti jää perheen pikkuiseksi 172 sentillään :D

Sangria
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27518471:
No mut mitattiin samalla,kun piti käydä luuntiheysmittauksessa keliakian ja muun imeytymishäiriön takia. Osteopeniahan sieltä sit löytykin. Siks pitäis kans muistaa syödä noita joka päivä. :D
Mut mitattii sillo 10v sitte tytön 1v neuvolassa, menin siihe pituus jutskan alle ja pyysin tätsyy mittaamaan :D

[QUOTE="tiina";27518776]kuinka pitkä hän on ilman talvikenkiä?[/QUOTE]

Normi popot, oisko parin sentin pohjat niissä max. Kyllä se varmaan liki 165 cm on. Ei ole vielä ollut terveystarkastuksia tänä syksynä, jotta olisi virallista mittausta.

"tiina"
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27518861:
Normi popot, oisko parin sentin pohjat niissä max. Kyllä se varmaan liki 165 cm on. Ei ole vielä ollut terveystarkastuksia tänä syksynä, jotta olisi virallista mittausta.
taitaa kengän numero sinulla jo pienempi?

Yhteistyössä