Niin? Nysä sekin onAlkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27516883:No ehän ole... Madonnakin on 167. :snotty:
Keskimittainen ja sopusuhtainen.Niin? Nysä sekin on
Ei nyt aleta tolleen yhtään, minen oo sanonu mitään negatiivistä, mie tykkään (paitsi madonnasta yleisesti niinkuin...)Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27516919:Keskimittainen ja sopusuhtainen.
Mäkin toivon että jossain vaiheessa rauhottuu tuo pituuskasvu. Likka on aina ollut luokkalaisiaan päätä pidempi ja erottunut joukosta. Isompien tyttöjen tanssiryhmässä ei sitten taas pituudessa erotu ollenkaan, sellaisten 12-15v.Minuu "pelottaa" että meilläkin kasvaa jättiläinen. On vasta 7v. mut silti jonnekin miun nenään asti pitkä..ja mie oon myös 167cm. Tytöstä on neuvolassa "lupailtu" jotain 180 senttistä..
Kyllä mäkin ihan viihdyn tällä korkeudella.Ei nyt aleta tolleen yhtään, minen oo sanonu mitään negatiivistä, mie tykkään (paitsi madonnasta yleisesti niinkuin...)
Madonna kyllä on ollut viimeisten 20 vuoden aikana lehtijutuissa 163 cm.Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27516883:No ehän ole... Madonnakin on 167. :snotty:
167 senttinen ei ole mikään pieni, vaan keskimittainen/pitkähkö.pienet naiset :heart:
riippuu kai sitten katsojan silmistä, kuten kauneuskin..itse olen siis tuon 167 cm enkä pidä itseäni lyhyenä/pienenä vaan normaali pituisena.Kyllä se vaan on pieni.
Sää oot mua vajaa 2 cm pitempi Esikoinen kiilaa ihat kohta mun ohi. Siitä "lupailtiin 200cmMä ottaisin mielelläni muutaman sentin lisää pituutta, pituutta 166cm. Mun 13v tyttö menee ohi iha just.