Mamut ilmaiseksi Robinin konserttiin...ei ju**l****

• Viestiketjun aloittaja "eee"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Vai hulluja suomalaisia ukkoja, jotka sekoaisivat nähdessää liikaa kauniita mustia naisia uimapuvuissa?

Äly hoi!!
Kerro esimerkki kun suomalainen mies on raiskannut suomessa mustan naisen? Esimerkkejä mustien miesten raiskaamista suomalaisista naisista löytyy pilvin pimein. Sä taidat ihan oikeasti olla kuin "Idiootit" Ruotsalaisesta elokuvasta joku näyttelijä siinä. Miksette kähde pois suomesta jos pelkäätte suomalaisia miehiä? Minun mielestä te voisitte lähteä samantien pois tästä maasta. :)

"vieras"
[QUOTE="vieras";27512168]Kerro esimerkki kun suomalainen mies on raiskannut suomessa mustan naisen? Esimerkkejä mustien miesten raiskaamista suomalaisista naisista löytyy pilvin pimein. Sä taidat ihan oikeasti olla kuin "Idiootit" Ruotsalaisesta elokuvasta joku näyttelijä siinä. Miksette kähde pois suomesta jos pelkäätte suomalaisia miehiä? Minun mielestä te voisitte lähteä samantien pois tästä maasta. :)[/QUOTE]

Suomalaiset miehet raiskaa Thaimaassa naisia JA LAPSIA!!

"vieras"
[QUOTE="vieras";27512216]Suomalaiset miehet raiskaa Thaimaassa naisia JA LAPSIA!![/QUOTE]

Ja sademetsää kaadetaan rahan takia. Pysytäänpä nyt aiheessa ja täällä suomessa, tästähän me puhuttiin eikä maailman laajuisesti. Siellä niitä ongelmia vasta riittääkin. Kerro esimerkki kun suomalainen mies on raiskannut suomessa mustan naisen. Muslimit ottaa pikkulapsia vaimoikseen!!

"vieras"
[QUOTE="vieras";27512269]Ja sademetsää kaadetaan rahan takia. Pysytäänpä nyt aiheessa ja täällä suomessa, tästähän me puhuttiin eikä maailman laajuisesti. Siellä niitä ongelmia vasta riittääkin. Kerro esimerkki kun suomalainen mies on raiskannut suomessa mustan naisen. Muslimit ottaa pikkulapsia vaimoikseen!![/QUOTE]

Monessako raiskausuutisessa mainitaan uhrin syntyperä tai ihonväri? Herää nyt jo.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27512900]Monessako raiskausuutisessa mainitaan uhrin syntyperä tai ihonväri? Herää nyt jo.[/QUOTE]

Hyvin monessa. Etkö sä lue ikinä uutisia? Kannattas lukea.

??
[QUOTE="vieras";27512168]Kerro esimerkki kun suomalainen mies on raiskannut suomessa mustan naisen? Esimerkkejä mustien miesten raiskaamista suomalaisista naisista löytyy pilvin pimein. Sä taidat ihan oikeasti olla kuin "Idiootit" Ruotsalaisesta elokuvasta joku näyttelijä siinä. Miksette kähde pois suomesta jos pelkäätte suomalaisia miehiä? Minun mielestä te voisitte lähteä samantien pois tästä maasta. :)[/QUOTE]

Menikö tuo "äly hoi" ohi sinulta?! :D

Tosiaan, suomalaiset miehet ovat kunnostautuneet enemmän tässä lasten raiskauksissa ja hyväksikäytöissä. Kyllä minä tiedän afrikkalaisenkin naisen, jonka raiskasi iso suomalainen äijä, mutta eihän sitä missään lööpeissä kuulutettu saati ketään olisi kiinnostanut naisen syntyperä.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27512927]Hyvin monessa. Etkö sä lue ikinä uutisia? Kannattas lukea.[/QUOTE]

Nainen raiskattiin Huittisissa – poliisi kaipaa vihjeit

Nainen raiskattiin Tampereella - MTV3.fi - Uutiset - Rikos

Nuori nainen raiskattiin Elielinaukiolla keskellä Helsinkiä - Seksuaalirikokset - Kotimaa - HS.fi

Nainen raiskattiin kotimatkalla Flow-festivaaleilta | Uutiset | Pääkaupunkiseutu | Oma kaupunki

Siinä neljä ensimmäistä uutista jotka löytää sanoilla "nainen raiskattu". Kerrotko noiden uhrien ihonvärin tai syntyperän.

"vieras"
Menikö tuo "äly hoi" ohi sinulta?! :D

Tosiaan, suomalaiset miehet ovat kunnostautuneet enemmän tässä lasten raiskauksissa ja hyväksikäytöissä. Kyllä minä tiedän afrikkalaisenkin naisen, jonka raiskasi iso suomalainen äijä, mutta eihän sitä missään lööpeissä kuulutettu saati ketään olisi kiinnostanut naisen syntyperä.
Kuinka vitun tyhmä sä oikeasti voitkaan olla?
70 % Espoon raiskauksista maahanmuuttajien tekemiä.
Somalian kansalaiset ovat väkimääräänsä nähden rikostilastoissa yliedustettuina. Hannu Niemen tutkimuksesta voidaan laskea, että Suomessa asuviin Somalian kansalaisiin kohdistuvia rikosepäilyjä on väkilukuun suhteutettuna lähes kolminkertainen määrä suomalaisiin verrattuna.

??
[QUOTE="vieras";27513259]Kuinka vitun tyhmä sä oikeasti voitkaan olla?
70 % Espoon raiskauksista maahanmuuttajien tekemiä.
Somalian kansalaiset ovat väkimääräänsä nähden rikostilastoissa yliedustettuina. Hannu Niemen tutkimuksesta voidaan laskea, että Suomessa asuviin Somalian kansalaisiin kohdistuvia rikosepäilyjä on väkilukuun suhteutettuna lähes kolminkertainen määrä suomalaisiin verrattuna.[/QUOTE]
Oletko itse tyhmä, en minä ole mitään "tilastoja" kieltänyt vaan totesin, että suomalaiset miehet suosivat lapsia raiskauksissa! Sitähän tuossa aiemmin kysyttiin.
Onko tuo 70% se tilasto, jossa yksi mies oli tehnyt yli 100 raiskausta.....Näissä tilastoissa ne on lähinnä muutaman arabimaan kansalaiset, ei somalialaiset, jotka ovat yliedustettuja. Olen minäkin Hommaa lukenut! :D ;)

"vieras"
Oletko itse tyhmä, en minä ole mitään "tilastoja" kieltänyt vaan totesin, että suomalaiset miehet suosivat lapsia raiskauksissa! Sitähän tuossa aiemmin kysyttiin.
Onko tuo 70% se tilasto, jossa yksi mies oli tehnyt yli 100 raiskausta.....Näissä tilastoissa ne on lähinnä muutaman arabimaan kansalaiset, ei somalialaiset, jotka ovat yliedustettuja. Olen minäkin Hommaa lukenut! :D ;)
Tuossa nyt on tilastoja siihen väitteeseen mitä minä sanoin. Käy katsomassa hommalta onko siellä tuota, itse en ole siellä koskaan käynyt, sinulle tuntuu olevan tutumpi paikka. Tässä on lisää mietittävää, allekirjoitatko tämän puolestasi? Tämähän kuuluu sinun uskontoosi ja sitä et saa kieltää.
Islam Question and Answer - On acting; and the ruling on marrying young girls

??
[QUOTE="vieras";27513352]Tuossa nyt on tilastoja siihen väitteeseen mitä minä sanoin. Käy katsomassa hommalta onko siellä tuota, itse en ole siellä koskaan käynyt, sinulle tuntuu olevan tutumpi paikka. Tässä on lisää mietittävää, allekirjoitatko tämän puolestasi? Tämähän kuuluu sinun uskontoosi ja sitä et saa kieltää.
Islam Question and Answer - On acting; and the ruling on marrying young girls[/QUOTE]

Järjenkäyttö on myös muslimeille sallittua. Sinä et ole kukaan sanomaan, mitä minä saan uskoa ja mitä en. ;)

Kannattaisi itse ensin tutustua tilastoihin, joita käyttää niin ei tarvitse sanoa "en tiedä". ;)

"vieras"
Järjenkäyttö on myös muslimeille sallittua. Sinä et ole kukaan sanomaan, mitä minä saan uskoa ja mitä en. ;)

Kannattaisi itse ensin tutustua tilastoihin, joita käyttää niin ei tarvitse sanoa "en tiedä". ;)
Sinä siis hyväksyt lapsiavioliitot? Minä en ole sanonut että en tietäisi. Tuo on täyttä faktaa ja sitä sinäkään et voi kieltää.
Järjenkäyttö on jostakin syystä kielletty muslimeilta. Faktojen perusteella tehdään analyysit eikö niin?
Tajuatko sinä että se on rikos naida lapsivaimo?

??
[QUOTE="vieras";27513442]Sinä siis hyväksyt lapsiavioliitot? Minä en ole sanonut että en tietäisi. Tuo on täyttä faktaa ja sitä sinäkään et voi kieltää.
Järjenkäyttö on jostakin syystä kielletty muslimeilta. Faktojen perusteella tehdään analyysit eikö niin?
Tajuatko sinä että se on rikos naida lapsivaimo?[/QUOTE]

Järki hoi!! Juu, just sinä! :D ;)

"Mä vain"
[QUOTE="nuuh";27483415]Jos nää lakanoitaan solmuvärjäävät kamelinnahkarumpukomppeihin hurahtaneet kulttuuripalvelunaiset maksaisi sen omasta pussistaan niin senkun menevät vaikka mama africa-muodostelmassa.[/QUOTE]

:) Todella peesaan tätä!

Mun mielestä pitäisi olla maassa "maan tavalla", eli täällä myös maahanmuuttajat pitäisi osallistua omalla kustannuksellaan huveihin, kuten me "supi" suomalaisetkin.

??
Islam kieltää järjenkäytön. Vai miksi muuten 98 % musliminaisten sukupuolielimistä on silvottuja?
Luuletteko oikeasti, että tällaiset p***** puheet saa aikaan jotain hyvää?? Ihanko tosissasi väität, että lähes kaikki musliminaiset ovat silvottuja? Millä perusteella? Teetkö mielestäsi jotain hyvää silvottuja ja ei-silvottuja musliminaisia kohtaa tällaisilla jutuilla? Luuletko, että tällaiset valheet ja viha naisia kohtaan saa aikaiseksi jotain positiivista?

??
[QUOTE="Mä vain";27514255]:) Todella peesaan tätä!

Mun mielestä pitäisi olla maassa "maan tavalla", eli täällä myös maahanmuuttajat pitäisi osallistua omalla kustannuksellaan huveihin, kuten me "supi" suomalaisetkin.[/QUOTE]

Tämä tapaus koski maahanmuuttajataustaisia lapsia Mikkelissä. Oletko tietoinen, että monet maahanmuuttajat ovat olleet jo pari vuosikymmentä erittäin aktiivisia ja menestyviä tapahtumajärjestäjiä Suomessa, tunnettuja myös ulkomailla? Päästävät monesti suomalaisia ilmaiseksi vippeinä sisään tapahtumiin, mites tällainen "vääryys"?! ;) :D :D

[QUOTE="Mä vain";27514255]:) Todella peesaan tätä!

Mun mielestä pitäisi olla maassa "maan tavalla", eli täällä myös maahanmuuttajat pitäisi osallistua omalla kustannuksellaan huveihin, kuten me "supi" suomalaisetkin.[/QUOTE]

Kai sä nyt ymmärsit, että tässä oli kyse Mikkelin kaupungin tarjoamista lipuista lapsille eli joku muu kuin ko. lasten vanhemmat tarjosivat lapsille mahdollisuuden huveihin.Kyllä suomalaisillekin lapsille tarjotaan joskus muiden kustannuksilla huveja.

Yhteistyössä