Onko teistä OK että mies menee saunailloissa sekasaunaan?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="nuuh";27482580]Voi mennä koska ilman rillejä ei erota peflettiä riipputissistä ja jos ottanut vielä kulauksia kiehunutta gölgiä niin ei se muista pikkujouluissa käyneenkään. Niillä muilla on varmaan koko rahan edestä huumoria kun sitä töpöttelyä katselee.[/QUOTE]

Tässä piilee kyllä riski, entä jos se tarttuu työkaverin riippariin ja laittaa sen perseen alle? Siinä voi työpaikan ihmissuhteet tulehtua pahastikin.

voi pölö
[QUOTE="neiti";27482754]Sauna on monelle eroottinen paikka. Ainakin todella monelle miehelle :) Ja kyllä miehelläs alkaa seisoo kun näkee nuoria kauniita naisia alasti. Ja on monia naisia jotka tarkoituksella viettelevät naimisissa olevia miehiä. Ja mikäs parempi paikka ja ainahan sitä voi vetäytyä vaikka vessaan pan.... kun on ensin ihaillut toista saunassa. Ja päälle vielä viina niin johan tekköö miel.[/QUOTE]

No niinpä :LOL: Huvittavaa, että aina vedotaan siihen, että sauna on tosi epäeroottinen paikka. Mitenniin muka? Eikö alastomuus ole alastomuutta, vaikka saunassa paistas?

"Entinen Ksantippa S."
Ihan tasa-arvon nimissä: olisi ok. En ole mikään innokas sekasaunoja, mutta juuri viime kesänä kävin saunassa miehen kavereiden kanssa. Olin (autolla) viemässä heille ylimääräisiä vuodevaatteita, kun sattuivat mökkeilemään meillä päin. Tyypit kysyivät, että lähdenkö saunaan, ja minä vastasin että mikä ettei, kun hikinen olo oli.

Kun olin riisunut vaatteet, huomasin että uikkarit olivat jääneet kotiin, enkä jaksanut alkaa enää uudestaan pukea. Niin että nakuna mentiin. Tunnelma oli kyllä kaikkea muuta kuin rietas. Kuuntelimme hartaina kuin kirkossa, kun yksi miehistä avautui eroprosessistaan.

Ja ajatella, vieläkin oma mies minua rakastaa.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Alkuperäinen kirjoittaja voi pölö;27483613:
No niinpä :LOL: Huvittavaa, että aina vedotaan siihen, että sauna on tosi epäeroottinen paikka. Mitenniin muka? Eikö alastomuus ole alastomuutta, vaikka saunassa paistas?
En näe siinä mitään eroottista, että ähötetään punaisina ja hikisinä puuskuttaen. Lienee olen sitten epäseksuaalinen olento.

• Tykkää
Reactions: MorbidMama
ihku tav äippä
Mieheni on käynyt ja en näe siinä mitään outoa. Itsekin äskettäin jouduin tilanteeseen jossa saunottiin (2 paria ja minä) yhdessä. En vaan halunnu pilata heidän iltaa kieltäytymällä tupareissa. Kaikki meni hyvin eikä kukaan mitenkään tuijotellut suurehkoja rintojani ja paljaaksi ajeltua alapäätäni.

voi pölö
[QUOTE="Entinen Ksantippa S.";27483672]Ihan tasa-arvon nimissä: olisi ok. En ole mikään innokas sekasaunoja, mutta juuri viime kesänä kävin saunassa miehen kavereiden kanssa. Olin (autolla) viemässä heille ylimääräisiä vuodevaatteita, kun sattuivat mökkeilemään meillä päin. Tyypit kysyivät, että lähdenkö saunaan, ja minä vastasin että mikä ettei, kun hikinen olo oli.

Kun olin riisunut vaatteet, huomasin että uikkarit olivat jääneet kotiin, enkä jaksanut alkaa enää uudestaan pukea. Niin että nakuna mentiin. Tunnelma oli kyllä kaikkea muuta kuin rietas. Kuuntelimme hartaina kuin kirkossa, kun yksi miehistä avautui eroprosessistaan.

Ja ajatella, vieläkin oma mies minua rakastaa.[/QUOTE]

No onhan tuo nyt vähän eri asia, kuin mennä työkavereiden kanssa pikkujouluhuuruissa sekasaunomaan... En tiedä, itse en edes kehtaisi mennä sekasaunaan ilman pyyhettä, uikkaria tms. Oon sitten varmasti todella rajoittunut.

Hauska verrata tätä suomalaisten alastomuuskulttuuria vaikkapa keski-eurooppalaisten tai jenkkien vastaavaan. Muualla kun tuntuu olevan noloa näyttäytyä alasti jopa samaa sukupuolta olevien seurassa :whistle: En tiedä miten sitten hoitavat vaikkapa uimahallissa käymisen jne.

voi pölö
Mitä eroottista on alastomuudessa?
Sinä et ehkä naisena näe asiaa samalla tavalla kuin miehet. Vai miksi ne miehet niitä alastomia naisia tykkää katsella? Ihan huvikseen varmaan. Eipä silti, en tarkoita, että kaikki miehet menee sekasaunomaan innolla naisia tiiraillakseen, mutta eiköhän tuo nyt ole ihan normaalin miehen merkki että daisarit kiinnostaa :D

asdasd
[QUOTE="vieras";27483142]Minusta ei ole ok jos mies menee pikkujouluissa sekasaunaan. Enkä menisi itse sekasaunaan, sen verran pidän omaa kroppaani arvossa ja säästän sitä muunlaisille katseille vain yhden miehen taholta.[/QUOTE]

Tämän ne siellä geisha-koulussa opettaisivat kaikille muillekin. Sivistystä.

Alkuperäinen kirjoittaja voi pölö;27483756:
Sinä et ehkä naisena näe asiaa samalla tavalla kuin miehet. Vai miksi ne miehet niitä alastomia naisia tykkää katsella? Ihan huvikseen varmaan. Eipä silti, en tarkoita, että kaikki miehet menee sekasaunomaan innolla naisia tiiraillakseen, mutta eiköhän tuo nyt ole ihan normaalin miehen merkki että daisarit kiinnostaa :D
Ketä nyt ei daisarit kiinnosta, mutta ei pelkästä alastomuudesta saunassa saa eroottista tekemälläkään.

Yhteistyössä