MovieStarPlanet sivusto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvokaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuvokaa

Vieras
Mitä mieltä olette tuosta MovieStarPlanet sivustosta, uskaltaako anta 8vuotiaan yksin siellä surffailla?
Lapsi kertoi että luokkakaverit on tuolla sivustolla ja kiukkusi että hänkin haluaa. Kävin katsomassa ja tein hetkeksi profiilin ja samantien alkoi tulemaan i love you tai olet sexy kommentteja. Arvata saattaa poistinko kyseisen profiilin heti.

Mielelläni ottasin neuvoja vastaan onko mitään turvallisempaa sivustoa, tuo kun ei oikein vaikuttanut olevan paikka jossa oman 8vuotiaan haluan seikkailevan.

Meillä lapsi on saanut 9v iästä lähtien siellä olla. Koskaan hän ei ole moiseen siellä törmännyt, eli on saanut olla aivan rauhassa.

Meillä on HYVIN tarkat säännöt, joita tyttö on todella hyvin noudattanut. Ei kerro nimeään, ikäänsä, asuinpaikkakuntaansa tms. Ei ole edes jutellut kenellekään tuntemattomalle siellä, vaan vain kavereilleen.

Mutta viime kerrasta lienee jo 2-3kk aikaa, kun tyttö on siellä ollut. Tiedä sitten onko meno muuttunut.

no me kirjauduimme tuonne hetkeksi ja tuon olisiko nyt tarkalleen 15-20minuutin ajan minkä lapsi siinä leikki ja puki oman hahmonsa ja vähän liikutteli (kokoajan vieressä siis valvoimme) tuli jo ties minkälaista kommentteja,
yksi treffipyyntö suoraan ja näitä sexy kommentteja tuli ja muuta sontaa :(
Eli kyllä minulle aika huono kuva tulee jos noin lyhyessä hetkessä on jo toistakymmentä sexiin viittaavaa kommenttia päässyt tulemaan :(

Treffipyyntöjä ja "sexy"-kommentteja tulee koska sivustohan on laadittu ja suunniteltu sellaiseksi, että siellä leikitään moviestaria, hankitaan poikkis, besuja jne. Ei ne treffipyynnöt oikeasti ole pyyntöjä päästä OIKEESTI treffeille vaan siinä pelissä. Siellähän järjestetään häitä ym. Ja kommentit seksikkyydestä ovat - ikävä kyllä - nykyajan lasten käsitteistössä ja sanastossa jo juurtuneet syvälle. Meidän lapset pelaavat siellä ja itselläni on profiili jolla voin seurailla mitä jälkikasvu siellä puuhailee ja toki minulla on lasteni luvalla myös pääsy heidän profiileilleen, jotta pystyn seuraamaan käytyjä keskuteluja. Pedofiileihin en ole törmännyt kuin 2 kertaa. Niistä olen ilmoittanut nettipoliisille, koska sivuston henkilökunta koostuu lapsista ja nuorista, jotka itsekin pelaavat.

Kielsin juuri 7-10-vuotiailta tytöiltä koko MovieStarPlanetin käytön, GoSuperModel oli jo aiemmin pannassa. Ovat pelanneet viikon verran ja heti alkoivat molemmat oireilemaan, saamaan raivokohtauksia sun muuta.

Movie Star Planet sivustossa on hyvin turvallista koska jos siellä puhuu rumia sitten henkilökunta poistaa profiilin ja muutenkin ei ne treffipyynnöt oo oikeita msp: eessä etsitään poikaystäviä besuja... tehään elokuvii , shoppaillaan , liikutaan chat huoneissa , pidetään bileitä, häitä ja yms .yms. ehkä turvallisempi kuin Gosu mutta jos lapsesi tykkää hevosit suin muista eläimistä kannatan että hän pelaa peliä howrse! Muutenkin ei siellä puhuta mitään ''sexy'' juttuja ..no.. osa puhuu kyllä mutta aika harva puhuu sopitttomia... MSP :eessä oppii englanti , se on turvallinen ja opettavainen siellä myös muokataan huonetta oman tyyliseksi...

Valitettavasti olet oikeassa. Ylläpito ei puutu väärinkäytöksiin millään muotoa. Heitä kiinnostaa vain se, että mahdollisimman moni maksaa kalliista vip-jäsenyydestä.

En kyllä tiedä, kannattaako päästää yksikseen pelaamaan. Musta vanhemman ois hyvä valvoa vieressä, paljon on ollut nyt liikkeellä näitä pedofiilitapauksia. Pieni lapsi ei osaa itse tunnistaa jos joku esittää toista kuin oikeasti on. Itse kun menin moviestarplanetiin syksyllä 2011 kyllä ne vanhemmat valvoi. Nyt oon jo vanhempi ja älykkäämpi ja oon ollu muutamilla nettiturvallisuusluennoilla niin kyllä mä nyt osaan varoa. Mut en oo vakuuttunu moviestarplanetin turvallisuudesta, tuntuu että ne valvojat on suunnilleen saman ikäsiä kuin mä? O.O

Hehee oon ite movessa ja .... nuo sexy sanat tulevat vsin sellasilta tyhmiltä ukoilta jotka on luotu esim. eilen 2 päivää sitten niin kuitenkin peli on hyvä ;)

Moi! Olen 11-vuotias tyttö ja olen itsekkin moviestarplanetissa.Ja mielestäni moviestarplanet on sopiva 8-vuotiaalle. Moviestarplanetissa harvoin tulee mitään epämääräistä ja jos tulee asiasta voi moviestarplanetissa ilmoittaa painamalla asiaton käytös nappia. Moviestarplanetissa voi myös seurustella leikisti mutta se ei toki ole pakollista. Pelissä EI KOSKAAN ole tullut mitään seksi juttuja. Moviestarplanetissa olen minä ainakin saanut oikein mukavia kavereita sekä" bestiksiä."

toisaalta olisi hyvä että aikuinen lapsen päästessä moviestarplanettiin olisi aluksi valvomassa vähän että mitä se lapsi siellä puuhailee. Ja 8-vuotiaan ei ehkä kuitenkaan kanata ruveta heti "seurusteemaan" moviestarplanetissa mahdollisesti kun on vähän kasvanut! :)

toisaalta olisi hyvä että aikuinen lapsen päästessä moviestarplanettiin olisi aluksi valvomassa vähän että mitä se lapsi siellä puuhailee. Ja 8-vuotiaan ei ehkä kuitenkaan kanata ruveta heti "seurusteemaan" moviestarplanetissa. Sitten kun on vähän vanhempi nii sitten voi ruveta ehkä "seurustelemaan" moviestarplanetissa. :)

toisaalta olisi hyvä että aikuinen lapsen päästessä moviestarplanettiin olisi aluksi valvomassa vähän että mitä se lapsi siellä puuhailee. Ja 8-vuotiaan ei ehkä kuitenkaan kanata ruveta heti "seurusteemaan" moviestarplanetissa. Sitten kun on vähän vanhempi nii sitten voi ruveta ehkä "seurustelemaan leikisti" moviestarplanetissa. :)

Jos et uskalla päästää lastasi moviestarplanettin niin 8-vuotiaalle parempia pelejä ovat muunmuassa: bellasara,howrse tai vaikka go supermodel nämä pelit ovat paljon parempia pelejä 8-vuotiaalle koska minä olen 11-vuotias tyttö ja olen sekä moviestarplanetissa että niissä muissa luettelemissani peleissä. Howrse on hevoskasvatus peli sopiva kaikille! go supermodel on muoti peli saman tapainen kuin moviestarplanet mutta vaan paljon soveliaampi tuon ikäiselle, bellasara on taas hevos/seikkailupeli jossa sinä saat luoda oman hahmon,ponin sekä tehdä paljon kivoja tehtäviä. Suosittelen erityisesti bellasaraa ja go supermodelia koska jos lapsenne hinkuu moviestarplanettiin niin go supermodel on vallan mainio sellaiselle ja eteenkin bellasara koska se on PALJON monipuolisempi ja hauskempi eikä siinä voi chattailla siinä on ne hyvät puolet.

Yhteistyössä