G: Kuukausitulosi?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
no just
Kyllä toisten kelpaa. Paksut lompsat ja elämä hymyilee. Meikäläiset venyttää penniä paskapalkkaisessa duunissa jossa saa vaan v*ttuilut niskaan. Voih,kun ois paremmat geenit siunautunut ja saanu kyvyn ymmärtää hankalia asioita ja ymmärtää lukemaansa. Ollapa sitten vaikka kovatuloinen lehtori vailla huolta huomisesta tai siitä,saakohan kerttu-eemeli ens viikolla ruokaa eteensä tai onko talvipakkasilla vaatteisiin vara :'(

"ope"
Mä kyllä kovasti ihmettelen, missä nää täällä palkkojaan ilmoittelevat opettajat oiken ovat töissä :O Esim. peruskoulun aineenopettajan peruspalkka on taulukon mukaan 2693,54 (II kalleusluokka), ja vaikka siihen kaikki mahdolliset lisät päälle rätkis, niin ei kyllä viiteen tonniin ihan helposti bruttopalkka kiipeä. Ylituntejakaan kun ei kuitenkaan kenenkään lukujärjestykseen määräänsä enempää mahdu, ja kuka jaksaakaan jatkuvasti jotain 40 opetustunnin viikkoja, vaikka sellaisiin mahdollisuus olisikin? (Ainakaan, jos yhtään viitsii suunnitella tuntejaan ja on arvioitavia tuotoksia: kokeita, kirjoitelmia, tutkielmia, raportteja yms. siihen päälle.)

Fjkkh
Kyllä toisten kelpaa. Paksut lompsat ja elämä hymyilee. Meikäläiset venyttää penniä paskapalkkaisessa duunissa jossa saa vaan v*ttuilut niskaan. Voih,kun ois paremmat geenit siunautunut ja saanu kyvyn ymmärtää hankalia asioita ja ymmärtää lukemaansa. Ollapa sitten vaikka kovatuloinen lehtori vailla huolta huomisesta tai siitä,saakohan kerttu-eemeli ens viikolla ruokaa eteensä tai onko talvipakkasilla vaatteisiin vara :'(
Mitä sä siinä valitat elämäs kurjuutta???
Tee jotain!
Mä olen käynyt ainoastaan peruskoulun ja tienaan 3200€ -verot...

Toi kuulostaa mun mielestä vaan laiskalta eikä niinkään "lahjattomalta"!

"vieras"
2900 /kk brutto. Pk-seudulla, kun puoliso on pienipalkkainen, saa 2 lapsen kanssa laskea jo pennosia näillä tuloilla. Koulutus on yo-opistotaso ja työkokemusta 10 v. mutta vaikeaa on saada palkkakehitystä tällä alalla. Mietin että pitäisikö vielä ruveta esim. avoimessa yliopistossa opiskelemaan jotta pääsisi kiinni edes yli 3000 ansioihin...

Peyote
[QUOTE="Myö";27455203]Kyllä teidän kelpaa! :)

Minun tuloni ovat noin 2500 euroa kuussa ja miehen 2000-2600 euroa kuussa. Pärjätään minusta ihan hyvin.

Molemmat olemme korkeasti koulutettuja ja ihan koulutustamme vastaavia töitä teemme. Mutta emme valita, kumpikin pitää työstään ja näilläkin tuloilla pärjäämme.[/QUOTE]

Me maksetaan tosi paljon veroja.

just
Alkuperäinen kirjoittaja Töihin?;27455162:
Minkä ikäinen lapsesi on, jota hoidat kotona? Voisitko lähteä jo aikaisemmin töihin jos on liian tiukkaa rahallisesti?

Himpun vajaa 5kk että eipä tässä töihin olla lähdössä! Ja miks lähtisin sittenkän kun sen aika oikeesti koittas?..Kyllähä näitä tukia aina saa ;)

no just
Mitä sä siinä valitat elämäs kurjuutta???
Tee jotain!
Mä olen käynyt ainoastaan peruskoulun ja tienaan 3200€ -verot...

Toi kuulostaa mun mielestä vaan laiskalta eikä niinkään "lahjattomalta"!

"Tee jotain" Ei tämmöset asiat kuule ole aina ihmisen itsensä päätettävissä! Ei näitä hyväpalkkaisia duuneja ihan joka tallukalle joka nurkalla oo tarjolla! Vähänkö väliä luetaan lehdistä kuinka potkuja jaetaan joka alalla. Mäkin olen kyllä kouluttautunut mutta kun ei töitä ole tarjolla omalta alalta niin ei ole,koulunpenkille musta ei enää ole. "Tee jotain" pah!

"ope"
Yläasteen aineenopettaja ja vararehtori viidellä ylitunnilla ja kymmenen vuoden työkokokemuksrlla ja lokakuun britto oli himpun yli 6000 euroa. Normaalisti himpun yli 4000 euroa.

2450 brutto. Siinä teille, jotka kuvitteli, et poliisilla on hyvä palkka. Tosin haittoja tulee ehkä 100e/kk. Silti, paska palkka, syövyttävä työ.
Ihan järkyttävän surkea palkka, ja toinen jota ihmettelen kovasti, on sairaanhoitajan palkka. Erittäin raskaita töitä, varsinkin henkisesti, silti noin vähän palkkaa, kun joku tehtaan liukuhihnatyöläinen saa enemmän. Ois kirveellä töitä. :mad:

• Tykkää
Reactions: Akaatti

Yhteistyössä