Mitä sä siinä valitat elämäs kurjuutta???Kyllä toisten kelpaa. Paksut lompsat ja elämä hymyilee. Meikäläiset venyttää penniä paskapalkkaisessa duunissa jossa saa vaan v*ttuilut niskaan. Voih,kun ois paremmat geenit siunautunut ja saanu kyvyn ymmärtää hankalia asioita ja ymmärtää lukemaansa. Ollapa sitten vaikka kovatuloinen lehtori vailla huolta huomisesta tai siitä,saakohan kerttu-eemeli ens viikolla ruokaa eteensä tai onko talvipakkasilla vaatteisiin vara :'(
Minkä ikäinen lapsesi on, jota hoidat kotona? Voisitko lähteä jo aikaisemmin töihin jos on liian tiukkaa rahallisesti?1400e,vanhempainpäiväraha ja lapsilisä. Pakolliset menot hoidettu jäi 700e tilille. Että ei todellakaan juhllita. Kyllä tää köyhän ja perheellisen elämä on ihan perseestä
Kyllä teidän kelpaa!Brutto 5700 minulla. Ja miehellä samaa luokkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Töihin?;27455162:Minkä ikäinen lapsesi on, jota hoidat kotona? Voisitko lähteä jo aikaisemmin töihin jos on liian tiukkaa rahallisesti?
Mitä sä siinä valitat elämäs kurjuutta???
Tee jotain!
Mä olen käynyt ainoastaan peruskoulun ja tienaan 3200 -verot...
Toi kuulostaa mun mielestä vaan laiskalta eikä niinkään "lahjattomalta"!
Ällöttävää elvistelyä :x "rahnaa on.." Jep,kateellinen olen.Noin 8500 kuussa ansaitsen, tai no siis mieheni ja tämän verran saan joka kuukausi niin sanottua kuukausirahaa. Kyllähän tuolla muutan koltun saa
Ihan järkyttävän surkea palkka, ja toinen jota ihmettelen kovasti, on sairaanhoitajan palkka. Erittäin raskaita töitä, varsinkin henkisesti, silti noin vähän palkkaa, kun joku tehtaan liukuhihnatyöläinen saa enemmän. Ois kirveellä töitä.2450 brutto. Siinä teille, jotka kuvitteli, et poliisilla on hyvä palkka. Tosin haittoja tulee ehkä 100e/kk. Silti, paska palkka, syövyttävä työ.