"vieras"
Paljonko tienasit viime kuussa eli lokakuussa?
Mä sain palkkakuitin mukaan 1923,64 e, että ei paljon juhlita...
Mä sain palkkakuitin mukaan 1923,64 e, että ei paljon juhlita...
En tiedä, oliko kysymys tuolle "oikealle" opettajalle, vai minulle.Ihan mielenkiinnosta: kuinka kauan joutuu olemaan opettajana, että palkka kipuaa sinne 5000e tienoille? Mies oli opettajana ja sai vaan 2200e kuussa. Vaihtoi työpaikkaa kun sillä ei oikein tullut toimeen.
Yleisesti kaikille opettajille lähinnä. Kuulostaa vaan melko hurjilta luvuilta. Kaipa nuo "oikeat" opettajat on sitten niitä yliopistonopettajia (tohtoreita?) jotka noita summia tienaa? Mies oli myös ammatillinen opettaja.En tiedä, oliko kysymys tuolle "oikealle" opettajalle, vai minulle.
Minä olen siis ammatillinen opettaja ja kokemusta alalta kymmenisen vuotta (nykyään päätyö, ennen oi tosin sivuhommia) ja varsinaisesta työajan opetuksesta mulle ei sitä palkkaa kerry kun vähän rapiat 3000 e bruttona, tuo loput tulee sitten ylimääräisenä tehdyistä koulutuksista, kursseista yms., sekä sivutyöstäni.
Mulla on työaika 9-16.30 ja koko aika täyttä opetusta, että tämä tekee pienen eron palkkaukseen, verrattuna työtovereihin.Yleisesti kaikille opettajille lähinnä. Kuulostaa vaan melko hurjilta luvuilta. Kaipa nuo "oikeat" opettajat on sitten niitä yliopistonopettajia (tohtoreita?) jotka noita summia tienaa? Mies oli myös ammatillinen opettaja.