G: Kuukausitulosi?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";27454462]Lehtori lukiossa ja lokakuussa 7000e/kk[/QUOTE]

Netto vai brutto? En ihan usko että toi on sun nettotulosi. Tai teet jotain muutakin kuin niitä lehtorin hommia.

inssi
[QUOTE="mie";27454489]Miten noin paljon voi olla? Itse olen sitten todella köyhä lehtori..[/QUOTE]

Joku vissiin veti herneen nenuliin ketjuun tulleista vastauksista. Tossa nyt on tietysti yksi jolla on vähän isompi toi nettotulo, koska on sekä yrittäjä, että palkkatyössä. Eikö kuulu silloin ollakin, jos tekee kahta työtä, parempi palkka kuin sillä joka tekee vain yhtä?

Menee monella vissiin tosi pahasti toi brutto ja netto sekaisin.

Kerrottakoon että oma palkkani bruttona oli 5070 josta jäi käteen 3396 euroa. Veroprosentti on liian pieni, koska en ole koko vuotta tienannut näin hyvin. Veroa maksoin 1318 euroa.

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
plim
Ihan mielenkiinnosta: kuinka kauan joutuu olemaan opettajana, että palkka kipuaa sinne 5000e tienoille? Mies oli opettajana ja sai vaan 2200e kuussa. Vaihtoi työpaikkaa kun sillä ei oikein tullut toimeen.

Ihan mielenkiinnosta: kuinka kauan joutuu olemaan opettajana, että palkka kipuaa sinne 5000e tienoille? Mies oli opettajana ja sai vaan 2200e kuussa. Vaihtoi työpaikkaa kun sillä ei oikein tullut toimeen.
En tiedä, oliko kysymys tuolle "oikealle" opettajalle, vai minulle.
Minä olen siis ammatillinen opettaja ja kokemusta alalta kymmenisen vuotta (nykyään päätyö, ennen oi tosin sivuhommia) ja varsinaisesta työajan opetuksesta mulle ei sitä palkkaa kerry kun vähän rapiat 3000 e bruttona, tuo loput tulee sitten ylimääräisenä tehdyistä koulutuksista, kursseista yms., sekä sivutyöstäni.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27454505]lokakuussa maksetaan takautuvasti elo-syyskuun lisät normipalkka vähän yli 5000/kk. Muuta en tee kuin opetan.[/QUOTE]

Vaikea uskoa että niitä lisiä olisi tullut kahdelta kuukaudelta yhteensä 5000 euroa. Jos 5000 eurosta jää käteen alle 3400 niin sun olis pitänyt saada bruttona reilusti yli kymppi, jotta käteen jäisi 7000. Verotuskin kiristyy kun tulotaso nousee.

En usko että jotain yksikönjohtajia lukuunottamatta palkat on tuollaisisa lukemissa. Sorry.

plim
En tiedä, oliko kysymys tuolle "oikealle" opettajalle, vai minulle.
Minä olen siis ammatillinen opettaja ja kokemusta alalta kymmenisen vuotta (nykyään päätyö, ennen oi tosin sivuhommia) ja varsinaisesta työajan opetuksesta mulle ei sitä palkkaa kerry kun vähän rapiat 3000 e bruttona, tuo loput tulee sitten ylimääräisenä tehdyistä koulutuksista, kursseista yms., sekä sivutyöstäni.
Yleisesti kaikille opettajille lähinnä. Kuulostaa vaan melko hurjilta luvuilta. Kaipa nuo "oikeat" opettajat on sitten niitä yliopistonopettajia (tohtoreita?) jotka noita summia tienaa? Mies oli myös ammatillinen opettaja.

Yleisesti kaikille opettajille lähinnä. Kuulostaa vaan melko hurjilta luvuilta. Kaipa nuo "oikeat" opettajat on sitten niitä yliopistonopettajia (tohtoreita?) jotka noita summia tienaa? Mies oli myös ammatillinen opettaja.
Mulla on työaika 9-16.30 ja koko aika täyttä opetusta, että tämä tekee pienen eron palkkaukseen, verrattuna työtovereihin.
Ja oliko miehelläsi ammatillisen opettajan pätevyys?

Yhteistyössä